6. leht 32-st

Postitatud: 24.07.2007 9:36
Postitas mart154
päris pikk teekond :D

Kurat, ma ei viitsi oma rullikat isegi garaazi lükata... a noh, mul vist suti raskem mootor ka...

Postitatud: 24.07.2007 11:05
Postitas sada1000
Ilus on jah.. nägin ka paar päeva tagasi peterburi mntl seda seismas tee ääres :)

Postitatud: 28.07.2007 19:55
Postitas Mihkel
Cooler siis nüüdseks paigas:

Pilt Pilt Pilt Pilt

Natuke tuleb veel juhipoolset iluvõre modifitseerida, et sealt õhk ka läbi käiks.
Turbo flants sai ka mootori suhtes mõni päev tagasi ära fikseeritud ja nüüd saab kollet ehitama hakata.

Postitatud: 12.08.2007 21:13
Postitas rookierice
Nagu juba enne ytlesin, cooler on ilus, seal ees must neer veel ilusam nyyd muu tehniline osa valmis ja siis kõik muu kroom ka minema.
Õige supersleeper on ikka shadowline!! 8)

Postitatud: 12.08.2007 22:31
Postitas Mihkel
Täna sai jälle veidi nokitsetud garaažis.
Lappasin natuke mootorit kompleksemaks.
Jagaja nn. jalg on nüüd juba kolmas selle mootori küljes, siiralt loodan, et see lõpuks pidama jääb.

Mootorisse kallasin Liqui-Moly Race Tech GT1 10W-60 õli.

Esmaspäeval peab uurima vesilõikusest kus mu kolle flantsid on.

Mõni pildike ka klapikambrikaane alusest:

Pilt Pilt Pilt Pilt

Mootor nüüd peale puhastamist vist pea 3000km sõitnud ja päris hea nagu näha.
Kõik mootorid võiksid seest sellises puhtuses olla :)

Postitatud: 16.08.2007 18:18
Postitas Molotov51
Mul on vedanud nii, et üle 100k kindlasti sõitnud cossu mootor oli pea sama puhas seest. Õli oli ka inimlik - Castrol Magnatec. Niiet õli ikka mõjutab mootori kestvust VÄGA PALJU.

Edu.

Postitatud: 16.08.2007 19:38
Postitas Mihkel
Olen ka sõbra Golf 2 Dohc mootorit remontinud (odo näit 220k), mis oli 10a Mobil 1 Rally Formula-ga sõitnud ja asi oli seest kuldpruun ilusti, nagu uus.

Postitatud: 17.08.2007 0:47
Postitas Mihkel
Kolle flantsid ka vesilõikusest käes ja juba ka ümber modifitseeritud, kuna vesilõikuses tehti joonestamisega apsakas sisse.
Tihend on sellise lolli kujuga, et kesk ava on igat pidi vaadates ühe sugune aga poldi avad on olenevalt sellest mis pidi tihendit käes hoida vastavalt natuke nihkes.
Loomulikult oli poldiavasid mõõtes tihend olnud käes teises asendis ja poldiaugud olid nihkes reaalsetest tikkude asukohtadest.
Kui tihend teistpidi keerata, et polduiaugud ja flantsi kuju paigas on väljalaskekanal tihendi suhtes nihkes.
Teinekord kui vaja samu flantse tuleb lasta joonis ära korrigeerida.
Õnneks andis antud juhul flantse ümber tuunida, kuna poldiaugud olid väiksemad tehtud kui nad tegelikult oleksid pidanud olema.

Nüüd on vaja teise mootri peal kollet kokku disainima hakata.
Ei viitsi ilmselt equal length peale asja ajada aga päris log type-i ka ei tahaks teha.

Postitatud: 24.09.2007 0:49
Postitas Mihkel
Vahepeal asjad veidi edasi arenenud.

Kollektor sai valmis meisterdatud ja flantsid lihvida/freesida lastud. Töötlesin flantsid ka tihendi järgi sobivaks:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Samuti sai installitud ThermoTec-i termoisolatsioon lansekale:
Pilt Pilt Pilt
Kapotile vaja ka veel installida termoisolatsioon.

Cooleri torustik sai ka valmis meisterdatud (ootab veel TIG keevitust):
Pilt Pilt
Pilt Pilt

Täna sai turbo lõplikult oma kohale kinnitatud.
Tegin valmis ja ühendasin ära ka õli tagasivoolu karterisse.
Lisaks installisin ära ilmselt ühe keerukama asja, wastegate-i acutaatori.
Nimelt on sellel turbiinil ainult üks koht kuhu originaalis acutaator kinnitub.
Seega tuli improviseerida, kuna mul oli vaja acutaator kinnitada täpselt teisele poole kompressorit.
Loodan siiralt, et väljalaskekollektori flantsi kuumus ja V-Band klambri kinnituspoldilt edasi kanduv soojus
wg acutaatori membraani ära ei sulata.
Lihtsalt mujale kui kuumaosa poltidele pole wg acutaatorit kinnitada.
Downpipe sai samuti mingi maani valmis.
Asi hakkab juba vaikselt ilmet võtma :evil:

Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 24.09.2007 17:25
Postitas Kaido
Loodetavasti saad oma puuduvad poldid ka varsti kätte ja kohe suure hurraaga mootorit kotti ei lase :)

Postitatud: 24.09.2007 19:59
Postitas kasparius
mis kõrvits?

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 24.09.2007 20:02
Postitas nael
Esimeselt leheküljelt esimesest postist:
Mihkel kirjutas: * Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + acutator
kasparius kirjutas:mis kõrvits?

Postitatud: 24.09.2007 21:15
Postitas Mihkel
Turbiin peaks olema sama mis sul Kaspar.

Täna sai downpipe ka täies pikkuses valmis voolitud.
Homme veel õmblused peale lasta ja teibiga üle mähkida.
Siis veel jäänud summuti valmis voolida.
Ehk homme jõuab summutiga kuskile maale.

Postitatud: 24.09.2007 22:10
Postitas Mr.Drift
peaks mainima et päris kiirelt käib see turbotamine sul

Postitatud: 24.09.2007 22:52
Postitas Laisu
vl kolle runnerid on ikka väga erineva pikkusega, kas ei üritanudki enamvähem võrdse pikkusega neid teha või oli muu probleem? Kuusk on seestpoolt jällegi üpris ilus.