6. leht 14-st

Postitatud: 27.03.2009 22:14
Postitas george16v
Loodame siis varsti aegu kuulda 8)

Postitatud: 27.03.2009 22:34
Postitas Raceboy
Noh, kui kõik plaanipäraselt läheb, siis vast sõidu-paar üritaks Tartu Dragil teha, aga pole mõtet väga suuri lootusi hellitada, kuna auto toores ja dragil tahaks just lõppkiirust teada.

Selle auto põhiliseks distsipliiniks saab ikkagi ringrajasõit.

Postitatud: 28.03.2009 20:09
Postitas KaroK
Raceboy kirjutas: Millalgi peaks kohale jõudma ka kütuselati materjal, siis teen ka uue lati.
Millisest materjalist jutt käib ?

Postitatud: 28.03.2009 20:15
Postitas Raceboy
Spetsiaalsest alumiiniumist kütuselati toorikust. Aga hea uudis on see, et ma sain täna sobiva jupi Aeromotive'i toorikut ja järgmisel nädalal teen uue lati valmis 8)

Postitatud: 28.03.2009 20:26
Postitas KaroK
Ma kirjutasin OpenTracki ka sinu auto teemasse posti.

Ega seda toorikut vist tavalise alumiiniumprofiili hinnaga keegi ei anna.
Küsisin kunagi päris mitmest aluprofiile müüvast ettevõttest
kuid kellegi tootevalikus sellist asja ei leidunud.

Postitatud: 28.03.2009 20:36
Postitas RICE BURNER
Palju 1m Aeromotive latt maksab?
Kui kellegil huvi, siis müüme ka kütuselatte. Praegu ka kaks 50cm pikkust juppi laos.

Postitatud: 28.03.2009 21:14
Postitas Raceboy
Nö letihind USA-s 450mm pikkuse ja 16mm sisemõõduga latitooriku eest 36usd + transa.

Ross Machine Racingu omad on natuke soodsamad.

EDIT: Ross Machine Racingu tooriku puhul on 11usd/ft ehk umbes umbes 30cm jupi eest tahetakse 125 kr kandis.

Postitatud: 16.04.2009 15:49
Postitas Raceboy
Vahepeal olen auto kallal veidi nokitsenud, tegin uue kütuselati ja see nüüd küljes koos Siemens Deka 630cc pihustitega.

Ootan hetkel massi- ja starterilülitit, siis lõpetan elektrisüsteemi ka ära. Enne ei hakka lüliti- ja kaitsmepaneeli fotokaga piinama kuniks täiesti valmis asi, meisterdasin selle muidu süsinikplastist ja alumiiniumist 8)

Mootor näeb hetkel välja selline ja midagi juurde sinna eriti ei plaanigi:
Pilt

Kütuselatt:
Pilt

Summuti ka peaaegu valmis, vaid väike jupp downpipe'i ja püti vahel veel teha (u. 30-40 cm):
Pilt

Postitatud: 01.07.2009 19:16
Postitas Raceboy
Auto hakkab lõpuks valmima, kuid radikat pole ikka veel. Lisaks oleks vaja tulede, kojameeste jm jaoks veel mõni juhe vedada, aga pole hullu.

Pilt

Kogu summuti pikkuseks on u. 1,7 meetrit. Lisaks kaalub ta pea 3 korda vähem, kui täispikk summuti. Üllatavalt vaikne ka (juba all):
Pilt

Lasin esirataste jaoks flantsid teha, kuna sadulad 62mm offsetiga BBS RS 16tollist velge vastu võtta ei tahtnud:
Pilt

Postitatud: 01.07.2009 21:08
Postitas uhti
Kõva töö 8) Kas see sumps küljekarpi nõrgaks ei tee?

Postitatud: 01.07.2009 21:22
Postitas Joel
Carbon dash on Sul täitsa piece of art :-D Kuidas plaan on - treilapill või sõidab omal jalal kuhu vaja?

Postitatud: 01.07.2009 21:36
Postitas Raceboy
Tänud!
Summuti ei tee küljekarpi nõrgemaks, kuna valtsikohti ma läbi ei lõiganud. Samuti jäi põhjaplekki alles pikirelss.

Auto ikka treilapill ja puhtalt rajaks, kuna ta pole Eestis arvel, tal on Läti Autospordiliidu tehniline kaart (varsti EAL-i oma) ja tänaval liiklemiseks on teised masinad :) Ahjaa, puuriga tänaval pole eriti lahe sõita, samuti uniball liigendite ja olematu müraisolatsiooniga.
Pealegi, rinkal sõites on treilaga käies hoopis rahulikum, sest kiiresti sõites võib ikka igasugu asju ette tulla, olgu rajalt väljasõit või tehniline rike.

Postitatud: 01.07.2009 23:19
Postitas pr8
Rinkavõhikuna küsiks, et kas amordid pole faktor treileri kasuks?

Kiirenduses on amordid üliolulised ja tänavasõit seetõttu välistatud. Treileril peal peab auto olema fikseeritud, et ei õõtsuks.

Postitatud: 01.07.2009 23:36
Postitas Raceboy
pr8 kirjutas:Rinkavõhikuna küsiks, et kas amordid pole faktor treileri kasuks?

Kiirenduses on amordid üliolulised ja tänavasõit seetõttu välistatud. Treileril peal peab auto olema fikseeritud, et ei õõtsuks.
Ikka on, sest vedrustus on mõistagi väga jäik. Tänavamõistes jäik on rinkamõistes enamasti sulgpehme.

Treileril vedamine on selle auto jaoks ainus transpordiviis ja seda juba algusest peale. Nagu juba ütlesin, siis tänaval paarutamiseks on mul teised autod ja need pole sellest jõu poolest sugugi kehvemad :)
Teatud piirist muutub käänulise raja jaoks mõeldud autoga tänaval liiklemine piinaks, mitte nauditavaks tegevuseks. Küll aga peaks nö hobiautoga (mitte võistlussõidukiga) tänaval sõitmine just puhas nauding olema.

Postitatud: 02.07.2009 0:19
Postitas pr8
Jäikus muidugi ka, aga mõtlesin rohkem amortide vastupidavust/väsimist.

Samas muidugi rinka vs drag vastupidavust eriti võrrelda ei saa, kuna viimases pole see üldse oluline ning seetõttu saab rohkem piiri peale ajada.