6. leht 11-st

Postitatud: 04.07.2007 22:29
Postitas junsu
kaks küsimust:

esiteks mõtlen siin,et äkki elimineeriks gaasiklapi soojenduse,kuna autoga talvel ei sõida ja ei oska mingit vajadust leida talle.

teiseks siuke küsimus,et sl kolle taha otsa läheb karterituulutuse voolik läbi mingi klapi.vaakumiga imeb sisse,boosti all peaks siis klapp kinni minema.jube tahtmine oleks se "pimedaks" teha.mis mõte sellel asjal üldse on seal?

Postitatud: 05.07.2007 13:02
Postitas veider
junsu kirjutas:sl kolle taha otsa läheb karterituulutuse voolik läbi mingi klapi.vaakumiga imeb sisse,boosti all peaks siis klapp kinni minema.jube tahtmine oleks se "pimedaks" teha.mis mõte sellel asjal üldse on seal?
Millisele otsale sa pimedat ette tahad panna?

Postitatud: 05.07.2007 13:29
Postitas junsu
veider kirjutas:
junsu kirjutas:sl kolle taha otsa läheb karterituulutuse voolik läbi mingi klapi.vaakumiga imeb sisse,boosti all peaks siis klapp kinni minema.jube tahtmine oleks se "pimedaks" teha.mis mõte sellel asjal üldse on seal?
Millisele otsale sa pimedat ette tahad panna?
kolle sellele kohale,kust karterituulutuse ots sisse läheb.karterituulutus tuleb siis tiba ümber ehitatud.nimelt kui lammutasin teda siin,siis oli kolle tagant otsast ikka väga must seest.tükk aega leotasin teist,kuni selle jama sealt lahti sai.

Postitatud: 05.07.2007 13:57
Postitas veider
Kui raha on siis soovitaks oilcatch tanki sinna vahele panna. Olen näinud, et mõned panevad ka karterituulutuse vooliku otsa kohe breatheri (karterituulutuse filtri). Viimase headest ja halbadest külgedest ma eriti kommenteerida ei oska, kuid ühel 200 oli läbi selle omajagu õli tulnud ja kapotialuse ära määrinud...

Postitatud: 05.07.2007 14:41
Postitas zoom1
Oilcatc pane sinna vooliku vahele, mis tuleb karterist ja läheb enne turbot minevasse lõdvikusse. Mure lahendatud

Postitatud: 05.07.2007 17:45
Postitas junsu
OCT olemas ja vahepeal oli ka ajutiselt peal.aga kollest imeb ju ikka sisse. SL nuka kaane ja kollektori vahel ju teine voolik... :roll:

Postitatud: 06.07.2007 11:16
Postitas Motary1
Parim lahendus on kahte paaki kasutada

http://www.motary.planet.ee/CatchCanSetupalt.jpg

Midagi mis ma nicoclubist leidsin :)

Postitatud: 24.07.2007 21:11
Postitas junsu
veider kirjutas:
junsu kirjutas:sl kolle taha otsa läheb karterituulutuse voolik läbi mingi klapi.vaakumiga imeb sisse,boosti all peaks siis klapp kinni minema.jube tahtmine oleks se "pimedaks" teha.mis mõte sellel asjal üldse on seal?
Millisele otsale sa pimedat ette tahad panna?
mõtlen siis seda voolikujuppi elimineerida(üleval musta noolega näidatud) :

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/5 ... 84a7f3.jpg

ja palun seletage mulle,miks seda ühepoolset klappi sinna karterituulutuse ja kolle vahele vaja on?? et boosti ajal rõhku karterisse ei tekiks? siis põhimõtteliselt kui mõlema klapikambrikaane pealt voolikud OCT-sse vean ja ühe sisselaske torusse(enne turbot) siis peaks asi toimima? :oops: :)

Postitatud: 24.07.2007 22:28
Postitas veider
junsu kirjutas:ja palun seletage mulle,miks seda ühepoolset klappi sinna karterituulutuse ja kolle vahele vaja on?? et boosti ajal rõhku karterisse ei tekiks? siis põhimõtteliselt kui mõlema klapikambrikaane pealt voolikud OCT-sse vean ja ühe sisselaske torusse(enne turbot) siis peaks asi toimima? :oops: :)
Täpselt seda ülesannet ta seal täidab... Ise teen samamoodi, aga mul kaane peal 1 auk ja markusel on ka samamoodi tehtud nagu sina kirjeldasid...

Postitatud: 03.11.2007 17:46
Postitas junsu
kirjutan siis ka siia midagi,äkki kedagi huvitab.peaaegu aasta auto omamisest täis juba :)

ega miskit eriti huvitavat toimund polegi vahepeal.alla sai pandud otsast lõpuni rv sumpa miski peaaegu 3",eile eemaldasin siis viimase pudelikaela ka,ehk vahetasin downpipe 3" rv vastu.kogu se sisse/väljalaske modimine on tõstnud turborõhu ~1bar peale,mis eeldas ka st2 chip-i.jõudu tekkis sellest ka kuigipalju juurde,ja juba enne suht lõpukorras sidur kannatab nüüd ainult veel rahulikku kulgemist :-D .sidurit ilmselt enam CA külge ostma ei hakka,kuigi pean tunnistama,et olen vist se vähene,kellel pole CA kohta suurt midagi paha üelda,aga tahaks sinna miskit huvitavamat.mis sellest soovist välja tuleb,eks elu näitab :p .CAS ja nuka sain ka sõbraks omavahel,nimelt eemaldasin otsakaanest enamus metalli,ju se allesolev osa annab siis niipalju järgi,et enam nuka nuute ei jahvata.mingid istmed sai ka tellitud,millest kohal on esialgu vaid üks,sai se ka sisse visatud.täna viisin auto talvekorterisse,paar pilti ka siia siis:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 25.03.2008 22:57
Postitas junsu
Kirjutan siis oma tagasihoidlikust "õppematerjalist" ka siia midagi.et asi ikka elus või nii :-D
ega tegelt polegi miskit erilist juhtunud vahepeal.auto seisab ikka garaasis,nagu eelmise posti pilttidel:D vahepeal on külge krutitud esimene ja tagumine strutbar,KYB-i reguleeritavad esiamordid ootavad ka riiulis.siis sai veel kapotialla soetatud vähe asisem mootor.kraana selle vahetuseks sai ka soetatud:D ,krt,karaas näeb varsti välja nagu riisimehe lego.idee järgi peaks siis järgmine nädalavahetus lammutamiseks minema :) et kes CA mootorit tahab,siis üks on saadaval hea raha eest,cometic kaane vahel ja puha...

Pilt
Pilt

Postitatud: 25.03.2008 23:46
Postitas mart154
OT: ega see "riisimehe legogaraaz" juhuslikult ARK-i läheduses ühes kolmekordses majas asu? :lol:

Postitatud: 25.03.2008 23:57
Postitas junsu
no mida iganes.kust sina seda tead juba:D
tegelt on se rohkem panipaik.karaas on linnast väljas.

Postitatud: 26.03.2008 0:46
Postitas mart154
ma ise samas majas...

Postitatud: 26.03.2008 2:30
Postitas Mihkel
mart154 kirjutas:ma ise samas majas...
NO SHIT SHERLOCK, ma 2x samas majas :-D