6. leht 8-st
Postitatud: 02.05.2006 20:00
Postitas exe
kahju et sul nii juhtus oleks tahnud rohkem seda autod veel sõitmas näha
Postitatud: 06.06.2006 20:59
Postitas Toomas
Kuda autoga lood on? Saad suvel ikka sõita?
Postitatud: 06.06.2006 22:31
Postitas frets
POZ kirjutas:Kuda autoga lood on? Saad suvel ikka sõita?
Lootus on.
Postitatud: 16.06.2006 4:30
Postitas Cemtey
Pildid võiksid uuesti üles panna

Postitatud: 22.07.2006 14:50
Postitas frets
Postitatud: 23.07.2006 0:59
Postitas Mihkel
Kollektor on paksu seinaga mustast materjalist?
IMO kollektori välimus rikub natuke üldist kapotialust pilti.
Postitatud: 24.07.2006 0:31
Postitas quattromees
Mina leian, et väljalaskekolle on ok, mind näiteks häirib liigne detailide "lakkumine." Külm funktsionaalsus on olulisem.
Postitatud: 24.07.2006 9:04
Postitas Samvel
see ju lahingumasin ning tekitab emotsioone just sellisena. Kollektor mustast kole kui kurat, aga "toimii kun junan vessa", Lada radikas viltu ees jne. Kui võistlus läheneb, siis pole aega enam ilule mõelda...
Postitatud: 24.07.2006 18:20
Postitas Audiophile
vastuoluline kapotialune! Osad asjad on bling bling osad nagu "lahingumasinal" - BTW se on päris hea väljend! Pole siin midagi, poest mattmusta aerosooli ja anti bling bling engine bay olemas! :D
M
Postitatud: 02.08.2006 18:51
Postitas wa666ou
hea artikkel tänases Autolehes

Postitatud: 26.11.2006 12:46
Postitas Audiophile
No kas oled pärast eilset G-techiga ka mõõtnud? Kuidas pelab?
markus
Postitatud: 26.11.2006 20:12
Postitas frets
Audiophile kirjutas:No kas oled pärast eilset G-techiga ka mõõtnud? Kuidas pelab?
markus
Veel ei ole, tuleb paar asja välja vahetada enne ja siis. Eks annan teada.
Aga sõidab väga palju paremini , kui es-i settingutega.
Postitatud: 26.11.2006 23:33
Postitas Samvel
frets kirjutas:
Aga sõidab väga palju paremini , kui es-i settingutega.
täiesti loogiline et parem. Kui autole vana turbo tagasi läks, siis häälestamine piirduski ainult põgusa lahjemaks tegemisega ja veendumisega et midagi lihtsalt laiali ei lendaks. Kogu häälestamine kestis 2-3 kiirendust, siis hüppas mingi õhuvoolik lahti...
Sa võid vihane meie peale olla vms, aga minul siiski ainult rõõm kuulda, et auto liigub hästi. Meie andsime endast mis oskasime, lihtsalt alati ei lähe igas asjas kõige paremini. Thats just racing, edu

Postitatud: 28.11.2006 19:51
Postitas Audiophile
Minuteada ei olnud asi ainult seades vaid ka konfimises - siit ka põhjus miks te Fredi autot varem korralikult seadesse ei saanud!
Postitatud: 28.11.2006 20:31
Postitas Cypress Hill
Audiophile kirjutas:Minuteada ei olnud asi ainult seades vaid ka konfimises - siit ka põhjus miks te Fredi autot varem korralikult seadesse ei saanud!
Mida seal siis teistmoodi tehti, kui ES-s. Hea oleks teada, kuna ka mul on sama vidin peal!