6. leht 18-st
Postitatud: 07.05.2007 16:30
Postitas Marko
wirx kirjutas:ehk kohtume kunagi joonel/foori taga

dailydriverid ruulivad

Viljariga saad esimesel ametlikul võistlusel vägikaigast vedada
arvata võib, et antud isendi omanik kulgeb ka võistlustel?!
Postitatud: 07.05.2007 17:09
Postitas Karol
Mina juba hoolitsen selle eest, et viljaril tuleb hea start

nissan 300ZX TT
Postitatud: 07.05.2007 22:07
Postitas devilman
475 hp ja 620 Nm on mootorist tulev jõud.
Nissan 300ZX TT
Postitatud: 13.05.2007 13:34
Postitas devilman
ÕNNITLUSED VILJARILE HEA AJA PUHUL, kuigi varu oli seal küll ja küll veel. loodame et järgmine kord tuleb veel parem aeg. kuigi 11,2.... on kah hea aeg. Mina ise arvan et 10,8 on see masin kindlatsi võimeline sõitma.
ÕNNE VILJARILE.
Postitatud: 15.05.2007 17:59
Postitas tommy99
mis siis autoga edasised plaanid on? ja mis praegu piirab, et ei kasutata ära turbode maksimumi?
Nissan 300ZX TT
Postitatud: 15.05.2007 19:04
Postitas devilman
Eelkõige piirab seda hetkel rooli ja istmevaheline tihend. Ning ka mõningad asjad on vaja ringi teha. Summuti juures mille tegi kunagi omal ajal ES-TUNING. (ostetud viljari käest). Ning juba võidu kihutamas näeb seda masinat OMC, auto roolis KAROL KERSNA. Ise arvan et kunagi suvelõppu poole võttan ehk ka mõningatest üritustest osa.
Auto juures on vaja veel teha ilusam väljanägemine ehk siis esistange ära vahetada Veilside C2 vastu ja tagumine luuk mis kaalub ca 75 kilo. see tuleb asendada carbon luugiga. Mille kaal on ca 10 kilo.
Autost on plaanis ka kõik pigimatid välja rookida, ühesõnaga tuleb auto kergemaks teha.
Tegemist vell küll ja küll.
Postitatud: 21.05.2007 17:59
Postitas wirx
ai ai kui hirmsat pilti ma täna nägin...sellist asja ei sooviks ka vaenalsele...
loodetavasti saad kiirelt auto korda ja suvel hobujõudude mõnusi nautida
paksu rahakotti igatahes!
Egas sul WB sensorit peal polnud...palju segu võis olla tihendi katkemise ajal?
Postitatud: 21.05.2007 18:15
Postitas temp
ei tea kui palju segu mängis rolli, aga ilmselt süüde oli paigast ära või midagi. egt ja wb oleks vbolla võinud ära hoida hävingu ..
Nissan 300ZX TWIN TURBO
Postitatud: 21.05.2007 19:05
Postitas devilman
nii võib juhtuda kui asi metsa kisub. loodan et kellelgi teisel seda ei juhtu
väike pilt ka. eks iga üks teab ja saab aru juba mis juhtunnud on.
http://img71.imageshack.us/img71/8946/orangezb4.jpg
Postitatud: 21.05.2007 19:16
Postitas tommy99
mis seisus silindrid on? palju kahju? ja kas turbodesse ka jõudis? miks üldse juhtus?
Nissan 300ZX TWIN TURBO
Postitatud: 21.05.2007 19:23
Postitas devilman
hetkel veel teada ei ole kuna mootor ei ole lahti. kuid teada on see, et plokki kaane tihend läks ja see omakorda lõi radika pooleks. arvata võib VIST hetkel et jahutus probleemid. Peagi saab selgust.
Postitatud: 21.05.2007 19:23
Postitas Raceboy
Selle asja nimi on detonatsioon.
Ja segus või süütenurgas on päris kindlasti asi. Nii kõrgete võimsusnumbritega auto puhul on paarituhande kroonise WB kella ostmatajätmine koonerdamine.
Postitatud: 21.05.2007 20:33
Postitas henri
Raceboy, õige märkus. Detonatsiooni jäljed on päris tuntavad. Küünal on säbruline. Ja detonatsoon hävitab kaanetihendi vägagi kergelt.
Kui segu läks lahjaks siis loogika järgi peaks küünal olema sulanud plõnn mitte selline sakiline. Aga mine sa tea mis juhtus.
Igatahes korralik monitoorimis süsteem on suht kohustuslik tugevalt forseeritud mootorite puhul.
Loodame et palju pahandust ei teinud.
Postitatud: 21.05.2007 20:39
Postitas tommy99
huvitaks ka, mis silindri juures juhtus, kas 5-nda ja 6-nda juures?
Postitatud: 21.05.2007 22:56
Postitas Karol
Tänaseks on teada mis ühe masinaga (punane 300) juhtus ja mis põhjustas sele jama.
Läinud on kolb, keps ja plokikaan.
Plokikaanetihend on terve ja pole vigane kuskilt poolt
Aga annan parima, et mõlemad masinad oleks varsti rajal