Karburaatormootori ülelaadimine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

omrek kirjutas:aga kuidas on ise võimalik süüdet paika saada, et vältida detot? kas see on niisama kõrvaga kuuldav, või tuleb lihtsalt tunde järgi(mida mul veel pole ) süüde hilisemaks keerata?
kui sa viitsiksid otsingut kasutada oleks sul se juba selge.
Detonatsiooni kuulamise kohta on üsna põhjalik teema olemas.
Tegelikult oleks sa selle leidnud ka sama alafoorumi esimese lehekülje lõppu kerimisega. http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=5788
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Jarmo
Postitusi: 19
Liitunud: 27.10.2009 15:38
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Jarmo »

Niiimoodiii

Plaan: Draw through süsteem mosse mootorile, ja rõhku üle 0,5 bar-i ei soovi.
Turbo tuleks 2.5-se diiselbemari oma

Küsimus: Kas mingit bypassi või midagi sarnast pole juurde vaja? Ehk kui segusiiber kinni läheb, siis turbo hakkab vatti saama (tõmbab ju turbol hinge kinni)
Ärge näkku lööge :-D

Karpa on 1,8 solex suurte lõõridega
AR 155 2.0 8V 104+kW
AZLK 2137 1.5 55+kW
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

By-pass paha ei tee, kuid ei ole hädavajalik. Mõnedel turbomootoritel pole sellist asja tehasest peale pandudki.
Lauda nitro
Vasta