6. leht 50-st
Postitatud: 26.10.2009 21:02
Postitas raunz
Regulleeritava toimega LSD.
Ma ei saa aru miks Sa netist ise ei vaata. Esimene vastu google'ist näiteks -
http://www.strikeengine.com/technical_i ... l_lsd.html
Seal kõik kenasti ära seletatud. Kui keelt ei oska, siis jällegi google translate näiteks.
Saan aru, et rumalad küsimused teemaks aga no ikkagi.
Postitatud: 08.11.2009 12:57
Postitas tynt
Kas on olemas sellist stutseri kujulist elektroonilist rõhuandurit, mida saaks mugavalt kütusevooliku alla panna? Või milliste anduritega üldse bensiini rõhku logitakse?
Postitatud: 25.11.2009 15:03
Postitas junsu
ei tea kui rumal küsimus just, aga miks keeratakse piduritorudele spiraale sisse??
mul just käsil piduritorude-voolikute täielik väljavahetamine (abs minema, suuremad pidurid jne). erinevaid pilte vaadates silma jäänud.
näiteid leiab siit piltidelt
http://rexer.ee/est/pro/pro.htm
Postitatud: 25.11.2009 18:01
Postitas murjam
Ma 100% kindlusega vastust ei tea, kuid ilmselt tehakse seda seepärast, et kui raam natuke läbi paendub või mistahes muus olukorras, oleks torudel samuti natuke mängimisruumi, mitte ei jääks nad pinge alla (lekkeoht). Samas 5 keerdu, nagu ühel lingitud pildil, on sel juhul küll veits overkill.
Postitatud: 25.11.2009 19:48
Postitas mart154
mõnel puhul olen näinud taolist kasutust jahutusefekti saavutamiseks.
siis on nii mugav pikki torusid lühemaks teha

ei näe väga kole välja
ja üks põhjus on juba murjami mainitu.
Postitatud: 27.11.2009 16:03
Postitas Subsik
Algselt tegin küsimuse tehnilise juurde, aga vaatasin, et sobib rohkem rumalate küsimuse alla:))
KÜSIMUS: Kas keegi oskab pisut selgitada, mis keevitustüübid on praegu enamkasutatvamad? Mis on TIG keevitus? Levinuim meetod on nn "kemppi", kus traat jookseb seest ise peale ja ümber torus on mingi hapnikku tõrjuv gaas (argoon või co). Discoveris näitab neid tsikli ja custom autode ehitajaid, kus keevitavad nii, et teise käega annab käsitsi mingit traati juurde, mis keevitustüüp see on? Mis keevitustüüp jätab kõige "ilusama" keevisõmbluse? Uurin, kuna soov pisut ringi teha turbosse minevat toru. Et mis tüüpi keevitust võiks kasutada/tavaliselt kasutatakse? Et siis teab, kelle juurde pöörduda kokku keevitamiseks, kui jupid valmis:))
Postitatud: 27.11.2009 16:06
Postitas KaroK
Subsik kirjutas:... Mis on TIG keevitus?.... Discoveris näitab neid tsikli ja custom autode ehitajaid, kus keevitavad nii, et teise käega annab käsitsi mingit traati juurde, mis keevitustüüp see on? Mis keevitustüüp jätab kõige "ilusama" keevisõmbluse?
Seesama ta ongi.
Ehk siis TIG ja jätab ilusa õmbluse ka.
Postitatud: 28.11.2009 13:42
Postitas devil22
ärge nüüd näkki lööge, aga küsimus järgmine. miks peab N/A mootori puhul surveaste madal olema, miks ei võiks ta kõrge olla. mis juhtub mootoriga kui kõrge surveastmega turbotama!
Postitatud: 28.11.2009 13:53
Postitas RKsilver
N/A on vabalthingav.
ülelaetud mootoril peab olema madal surveaste, et ei hakkaks detoneerima rõhu all (oleneb ka rõhust) , kuid 90% on asi seadistuse taga.
Postitatud: 28.11.2009 14:30
Postitas devil22
RKsilver kirjutas:N/A on vabalthingav.
ülelaetud mootoril peab olema madal surveaste, et ei hakkaks detoneerima rõhu all (oleneb ka rõhust) , kuid 90% on asi seadistuse taga.
sorry minu viga, mõtlesin just turbotatud mootorit
Postitatud: 28.11.2009 16:03
Postitas Jaan
Raul_A kirjutas:Raul_A kirjutas:Hellou.
Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?
Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?
Tänades Raul_A
???
Minu rumal küsimus on, et kas sul äiapapa ka ikka teab, et lisaks tema tütre n*********e, tahad sa ka ta Caddy(le) p***e keerata

Postitatud: 28.11.2009 16:34
Postitas elusive
Jaan-i poolt parim küsimus ültse mis siin teemas on.

Postitatud: 28.11.2009 17:35
Postitas Mihkel
Postitatud: 28.11.2009 18:03
Postitas Roltzz1
Postitatud: 28.11.2009 19:52
Postitas _siim_