rumalad küsimused...
Regulleeritava toimega LSD.
Ma ei saa aru miks Sa netist ise ei vaata. Esimene vastu google'ist näiteks - http://www.strikeengine.com/technical_i ... l_lsd.html
Seal kõik kenasti ära seletatud. Kui keelt ei oska, siis jällegi google translate näiteks.
Saan aru, et rumalad küsimused teemaks aga no ikkagi.
Ma ei saa aru miks Sa netist ise ei vaata. Esimene vastu google'ist näiteks - http://www.strikeengine.com/technical_i ... l_lsd.html
Seal kõik kenasti ära seletatud. Kui keelt ei oska, siis jällegi google translate näiteks.
Saan aru, et rumalad küsimused teemaks aga no ikkagi.
ei tea kui rumal küsimus just, aga miks keeratakse piduritorudele spiraale sisse??
mul just käsil piduritorude-voolikute täielik väljavahetamine (abs minema, suuremad pidurid jne). erinevaid pilte vaadates silma jäänud.
näiteid leiab siit piltidelt http://rexer.ee/est/pro/pro.htm
mul just käsil piduritorude-voolikute täielik väljavahetamine (abs minema, suuremad pidurid jne). erinevaid pilte vaadates silma jäänud.
näiteid leiab siit piltidelt http://rexer.ee/est/pro/pro.htm
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Ma 100% kindlusega vastust ei tea, kuid ilmselt tehakse seda seepärast, et kui raam natuke läbi paendub või mistahes muus olukorras, oleks torudel samuti natuke mängimisruumi, mitte ei jääks nad pinge alla (lekkeoht). Samas 5 keerdu, nagu ühel lingitud pildil, on sel juhul küll veits overkill.
Lauda nitro
Algselt tegin küsimuse tehnilise juurde, aga vaatasin, et sobib rohkem rumalate küsimuse alla:))
KÜSIMUS: Kas keegi oskab pisut selgitada, mis keevitustüübid on praegu enamkasutatvamad? Mis on TIG keevitus? Levinuim meetod on nn "kemppi", kus traat jookseb seest ise peale ja ümber torus on mingi hapnikku tõrjuv gaas (argoon või co). Discoveris näitab neid tsikli ja custom autode ehitajaid, kus keevitavad nii, et teise käega annab käsitsi mingit traati juurde, mis keevitustüüp see on? Mis keevitustüüp jätab kõige "ilusama" keevisõmbluse? Uurin, kuna soov pisut ringi teha turbosse minevat toru. Et mis tüüpi keevitust võiks kasutada/tavaliselt kasutatakse? Et siis teab, kelle juurde pöörduda kokku keevitamiseks, kui jupid valmis:))
KÜSIMUS: Kas keegi oskab pisut selgitada, mis keevitustüübid on praegu enamkasutatvamad? Mis on TIG keevitus? Levinuim meetod on nn "kemppi", kus traat jookseb seest ise peale ja ümber torus on mingi hapnikku tõrjuv gaas (argoon või co). Discoveris näitab neid tsikli ja custom autode ehitajaid, kus keevitavad nii, et teise käega annab käsitsi mingit traati juurde, mis keevitustüüp see on? Mis keevitustüüp jätab kõige "ilusama" keevisõmbluse? Uurin, kuna soov pisut ringi teha turbosse minevat toru. Et mis tüüpi keevitust võiks kasutada/tavaliselt kasutatakse? Et siis teab, kelle juurde pöörduda kokku keevitamiseks, kui jupid valmis:))
Seesama ta ongi.Subsik kirjutas:... Mis on TIG keevitus?.... Discoveris näitab neid tsikli ja custom autode ehitajaid, kus keevitavad nii, et teise käega annab käsitsi mingit traati juurde, mis keevitustüüp see on? Mis keevitustüüp jätab kõige "ilusama" keevisõmbluse?
Ehk siis TIG ja jätab ilusa õmbluse ka.
Minu rumal küsimus on, et kas sul äiapapa ka ikka teab, et lisaks tema tütre n*********e, tahad sa ka ta Caddy(le) p***e keerataRaul_A kirjutas:Raul_A kirjutas:Hellou.
Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?
Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?
Tänades Raul_A
???

Viimati muutis Jaan, 28.11.2009 16:42, muudetud 1 kord kokku.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.