rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

Regulleeritava toimega LSD.

Ma ei saa aru miks Sa netist ise ei vaata. Esimene vastu google'ist näiteks - http://www.strikeengine.com/technical_i ... l_lsd.html
Seal kõik kenasti ära seletatud. Kui keelt ei oska, siis jällegi google translate näiteks.
Saan aru, et rumalad küsimused teemaks aga no ikkagi.
tynt
Postitusi: 40
Liitunud: 21.08.2007 21:36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tynt »

Kas on olemas sellist stutseri kujulist elektroonilist rõhuandurit, mida saaks mugavalt kütusevooliku alla panna? Või milliste anduritega üldse bensiini rõhku logitakse?
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

ei tea kui rumal küsimus just, aga miks keeratakse piduritorudele spiraale sisse??
mul just käsil piduritorude-voolikute täielik väljavahetamine (abs minema, suuremad pidurid jne). erinevaid pilte vaadates silma jäänud.

näiteid leiab siit piltidelt http://rexer.ee/est/pro/pro.htm
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Ma 100% kindlusega vastust ei tea, kuid ilmselt tehakse seda seepärast, et kui raam natuke läbi paendub või mistahes muus olukorras, oleks torudel samuti natuke mängimisruumi, mitte ei jääks nad pinge alla (lekkeoht). Samas 5 keerdu, nagu ühel lingitud pildil, on sel juhul küll veits overkill.
Lauda nitro
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

mõnel puhul olen näinud taolist kasutust jahutusefekti saavutamiseks.

siis on nii mugav pikki torusid lühemaks teha :) ei näe väga kole välja :)


ja üks põhjus on juba murjami mainitu.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Subsik
Postitusi: 16
Liitunud: 12.08.2009 11:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Subsik »

Algselt tegin küsimuse tehnilise juurde, aga vaatasin, et sobib rohkem rumalate küsimuse alla:))
KÜSIMUS: Kas keegi oskab pisut selgitada, mis keevitustüübid on praegu enamkasutatvamad? Mis on TIG keevitus? Levinuim meetod on nn "kemppi", kus traat jookseb seest ise peale ja ümber torus on mingi hapnikku tõrjuv gaas (argoon või co). Discoveris näitab neid tsikli ja custom autode ehitajaid, kus keevitavad nii, et teise käega annab käsitsi mingit traati juurde, mis keevitustüüp see on? Mis keevitustüüp jätab kõige "ilusama" keevisõmbluse? Uurin, kuna soov pisut ringi teha turbosse minevat toru. Et mis tüüpi keevitust võiks kasutada/tavaliselt kasutatakse? Et siis teab, kelle juurde pöörduda kokku keevitamiseks, kui jupid valmis:))
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Subsik kirjutas:... Mis on TIG keevitus?.... Discoveris näitab neid tsikli ja custom autode ehitajaid, kus keevitavad nii, et teise käega annab käsitsi mingit traati juurde, mis keevitustüüp see on? Mis keevitustüüp jätab kõige "ilusama" keevisõmbluse?
Seesama ta ongi.
Ehk siis TIG ja jätab ilusa õmbluse ka.
devil22
Postitusi: 11
Liitunud: 04.02.2006 15:05
Asukoht: Tartu-Pärnu-Ikla

Postitus Postitas devil22 »

ärge nüüd näkki lööge, aga küsimus järgmine. miks peab N/A mootori puhul surveaste madal olema, miks ei võiks ta kõrge olla. mis juhtub mootoriga kui kõrge surveastmega turbotama!
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

N/A on vabalthingav.

ülelaetud mootoril peab olema madal surveaste, et ei hakkaks detoneerima rõhu all (oleneb ka rõhust) , kuid 90% on asi seadistuse taga.
devil22
Postitusi: 11
Liitunud: 04.02.2006 15:05
Asukoht: Tartu-Pärnu-Ikla

Postitus Postitas devil22 »

RKsilver kirjutas:N/A on vabalthingav.

ülelaetud mootoril peab olema madal surveaste, et ei hakkaks detoneerima rõhu all (oleneb ka rõhust) , kuid 90% on asi seadistuse taga.
sorry minu viga, mõtlesin just turbotatud mootorit
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Raul_A kirjutas:
Raul_A kirjutas:Hellou.

Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?

Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?

Tänades Raul_A

???
Minu rumal küsimus on, et kas sul äiapapa ka ikka teab, et lisaks tema tütre n*********e, tahad sa ka ta Caddy(le) p***e keerata :-D
Viimati muutis Jaan, 28.11.2009 16:42, muudetud 1 kord kokku.
elusive
Postitusi: 16
Liitunud: 03.04.2008 17:51
Asukoht: Garaaž

Postitus Postitas elusive »

Jaan-i poolt parim küsimus ültse mis siin teemas on. :-D :-D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

:lol:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Roltzz1
Postitusi: 119
Liitunud: 23.08.2007 12:15
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas Roltzz1 »

:lol: :lol: :lol:
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

Fakk :lol: :lol: :lol: :lol:
Vasta