Selles mõttes uuemaid CDI ja vanemaid DI mootoreid (nagu ka see 606) on raske võrrelda. om606 käib rõõmsalt vajadusel 7000rpm ja hoiab väänet, kuid minul commonrail pakib pillid peale 4200rpm täielikult kotti. Samas korralikku väänet madalalt on vanade DI mootoritega praktiliselt võimatu saada, samalajal kui CDI võib toota 4 kohalisi NM numbreid 2000 pöördel. om603/606 puhul siis võib öelda, et eelpõlemiskambri eelised ja puudused

Muide, see kast polegi nii tugev kui arvata võiks. 650+ NM puhul (mida madalamal seda hullem) läheb juba limp-home reziimi orig. ajuga. Fakt on see et turbiini sidur ka nõrk ja ei suuda kinni hoida jne. Ise vaatan W5a1000 poole (1000nm reitinguga v12 biturbo kast) või W5a900 55 kompressor mootorite otsast.
Kas 400cdi differ on 2.42 ülekandega või sama 2.65 nagu enamik w5a580 puhul kasutatavaid diffreid?