kas tahaplaanile jäi Audi 200 Avant Quattro 2,2T mille aeg sinna 12-12,5s kanti jäi??
Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz
Eip, selles sõidus oli mu kõrval üks teine 200, sedaan variant. Selle avandi all mõtled sa arvatavasti üht teist 200-d mis ka siit Pärnumaalt pärit, ajaks oli temal 12,7 (vat see on selle sõidu pilt: http://www.carrating.org/documents/cars ... 01k3u4.jpg). Alla selle aja sõitsid ainult kaks 200 sedaan mudelit, üks tumesinine ja üks must.Mardo kirjutas: kas tahaplaanile jäi Audi 200 Avant Quattro 2,2T mille aeg sinna 12-12,5s kanti jäi??
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Hetkel siis auto jääb natukeseks ajaks seisma... nimelt viskas ta mul ühel hetkel teise käigu välja ning sees tema enam püsida ei tahagi
lülitub muidu küll ilusti ja korralikul... aga nii kui sidurit natukene päästa, viskab kohe jõuga välja.
Eks kakun kasti maha ning lasen spetsialistil üle vaadata.

Eks kakun kasti maha ning lasen spetsialistil üle vaadata.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kast uuesti all ning kõik paistab toimivad ilusti, ehk siis remont hetkeseisul paistab, et õnnestus 
Koju jõudes sai esimese asjana ära tehtud sisselaske torustiku rõhukontroll, kuna rõhukontrolli alasse jäi ka karterituulutus andiski selles alas esimene asi otsad, toru mis jookseb mootori tagant läbi oli juba tegelt sellise minemise peal ning nüüd otsa ta saigi. See tähendas ainult seda, et oligi viimane aeg karterituulutus ümber teha :D Muutus siis niipalju, et nüüd läheb otse klapikambri tuulutus õlikogujasse ning tuleb otse karterituulutus õlikogujasse ja lisaots mille õlikogujale tegin, selle otsa istus väike filter ning sisselaskesse minema pidanud ots sai pimedaks tehtud. Ära kadus ka sellega kolmik mis seal tagaotsas oli, söefiltrisse mineva otsa peal istuvasse klappi sai tehtud otseühendus sisselaskest. Kokku jäi süsteemist välja see must klapp mis karterituulutuse otsas kohe istus ning tagasilöögi klapp (mille alles hiljuti uue ostsin :P)
Edasine sisselaske süsteemi rõhukontroll näitas seda, et tee mis tahad rõhk sisse pidama ei jää... kuskilt laseb läbi ning krt ülesse ei leia
keerasin igasugu vidinaid maha ja testisin eraldi kuniks jõudsin selleni, et lekib WG klapp väljalaskesse. Mis seal ikka, asi maha ning legodeks :D Selgus, et klapp on miskil hetkel tiba kiiva hoidma hakanud ning üle poole klapi jala pinnast on kuluma hakanud, täiesti kulumata koha mõõt oli 9,9mm ning kõige kulunum koht 9,6mm. Õnneks oli tuttaval üks WG just üle jäänud ning saigi see endale kasutusele võetud (enne muidugi testisin tema rõhupidavust... teine asi kohe :D) Kuna oma aja olid täielikult ära elanud mõlemad tihendid WG-st sumpasse sai tellitud need koos uute kinnituspoltide ja mutritega.
Sõidutest näitas seda, et midagi õnneks halvemaks läinud ei olnud:D rõhk käib ikka omasoodu, korra on 1,5, korra 1, krt seda aru saab mis tal viga on :S
Aaaa... ja muidugi selline väike asi juhtus, et kui seal asju lahti võtsin siis sai pandud lahtiseks jäänud otstele paberinutsakad ette... loomulikult ununes üks liialt sügavale pandud paber sinna sisse :P Krt sõidan ja tunda kohe, et gaasipedaal ei ole õige, pöörded jäävad peale ning vaakumit kuidagi vähe (muidu käiguga pidurdades läheb alla -1BARi, nüüd heal juhul -0,8BARi, ka veakood näitas, et ei näe ta gaasipedaali "vabastatud" asendit, võtsin siis uuesti siibri ees oleva toru maha ja loomulikult sinna see paber rännanud oligi :P Ime, et ta mul täisgaasil sealt edasi sisselaskesse ei liikunud... vedas vist :D

Koju jõudes sai esimese asjana ära tehtud sisselaske torustiku rõhukontroll, kuna rõhukontrolli alasse jäi ka karterituulutus andiski selles alas esimene asi otsad, toru mis jookseb mootori tagant läbi oli juba tegelt sellise minemise peal ning nüüd otsa ta saigi. See tähendas ainult seda, et oligi viimane aeg karterituulutus ümber teha :D Muutus siis niipalju, et nüüd läheb otse klapikambri tuulutus õlikogujasse ning tuleb otse karterituulutus õlikogujasse ja lisaots mille õlikogujale tegin, selle otsa istus väike filter ning sisselaskesse minema pidanud ots sai pimedaks tehtud. Ära kadus ka sellega kolmik mis seal tagaotsas oli, söefiltrisse mineva otsa peal istuvasse klappi sai tehtud otseühendus sisselaskest. Kokku jäi süsteemist välja see must klapp mis karterituulutuse otsas kohe istus ning tagasilöögi klapp (mille alles hiljuti uue ostsin :P)
Edasine sisselaske süsteemi rõhukontroll näitas seda, et tee mis tahad rõhk sisse pidama ei jää... kuskilt laseb läbi ning krt ülesse ei leia

Sõidutest näitas seda, et midagi õnneks halvemaks läinud ei olnud:D rõhk käib ikka omasoodu, korra on 1,5, korra 1, krt seda aru saab mis tal viga on :S
Aaaa... ja muidugi selline väike asi juhtus, et kui seal asju lahti võtsin siis sai pandud lahtiseks jäänud otstele paberinutsakad ette... loomulikult ununes üks liialt sügavale pandud paber sinna sisse :P Krt sõidan ja tunda kohe, et gaasipedaal ei ole õige, pöörded jäävad peale ning vaakumit kuidagi vähe (muidu käiguga pidurdades läheb alla -1BARi, nüüd heal juhul -0,8BARi, ka veakood näitas, et ei näe ta gaasipedaali "vabastatud" asendit, võtsin siis uuesti siibri ees oleva toru maha ja loomulikult sinna see paber rännanud oligi :P Ime, et ta mul täisgaasil sealt edasi sisselaskesse ei liikunud... vedas vist :D
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Paber on pehme ja midagi hullu poleks ehk juhtunud.
Oleksid lisaks bensiinile mõneks hetkeks ka puukütte saanud.
Oleksid lisaks bensiinile mõneks hetkeks ka puukütte saanud.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ainus jama oleks olnud kui see nutsakas oleks ühe runneri sisse lennanud ja sinna toppama jäänud, sest kokku pressitud tükk eriti edasi minema ei kipu sealt.Mihkel kirjutas:Paber on pehme ja midagi hullu poleks ehk juhtunud.
Oleksid lisaks bensiinile mõneks hetkeks ka puukütte saanud.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Täna? kui täna siis mitte... ka mitte eile, sa kohtusid kellegi teisega :PRommi kirjutas:kas sina olid kella 17.00 paiku tammsaare teel?
kui jh siis TERE
Samas... sellist S2 teist ma kohanud pole, päris mitu omalaadset asja väliselt.
Auto kohta ka midagi: miski krdi kotermann on sees, turbo rõhk tuleb ja lahkub suvalisel ajahetkel nii kuis ise heaks arvab. Üks õhtu boostis jälle ilusti (nüüd peale sisselaske tihedaks saamist 1,8BARini selkaga WG-ga) samamoodi ka hommikul ning õhtul uuesti kodu minnes oli uuesti 1-1,1 peal

Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Ma vägagi kahtlen, et sama värv oli :P (sellest miks, juttu eespool).Rommi kirjutas:täpselt samast masinat nägin(kellad olid samakoha peal kui sul,värv oli ka sama).
Kellad sama kohapeal? lisakelladest jutt? nimelt siis hetkel seal ainult üks kell, boost nimelt, teine kell on hetkel müüdud ning uus pole veel jõudnud.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.