Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Postitatud: 11.12.2013 12:59
See annab külmkäivitusel mootorile rohkem õhku. Ühendamata jätmine väljendub ilmselt ainult kõrgemas tühikäigus.
Nice....murjam kirjutas:Bimetall klapp, mis jah külmkäivitusel annab mootorile rohkem õhku. Ühendamata jätmine väljendub siiski külmalt natuke madalamatel, mitte kõrgematel pööretel käivas tühikäigus.
EDIT: Sain nüüd aru, kuidas mõnel on selle mitte-ühendamine pöördeid tõstnud! Kui jätta kollektori poolne ots pimedaks tegemata, siis oleks tühikäik tõesti natuke kõrgem, aga sellisel juhul tuleks sealt ka õhulugeja poolt mitteloetud õhku ning lekiks boosti![]()
CA18DET-il on samas neid tühikäigu klappe minu hinnangul liiga palju:
* see sama bimetall klapp
* manuaalne kraan tühikäigu baaspunkti timmimiseks
* eraldi klapp, mis tõstab pöördeid ca 100rpm, kui konditsioneer sisse lülitatakse
* väike PWM-klapp, millega hoitakse pöördeid kuigipalju closed-loop'is, selle klapi avatus mõjutab tühikäiku max paarsada rpm.
* gaasiklapi vaikimisi avatus on ka timmitav
* võib-olla unustasin mõne klapi..
Ühesõnaga rämedalt palju on neid tühikäiku mõjutavaid klappe! Väga edukalt saab hakkama ju ainult ühe suurema läbilaskega PWM klapiga. Ei tea, mida need insenerid selle koha peal mõtlesid..
seepärast on nad ka tuksis pidevaltmurjam kirjutas:Bimetall klapp, mis jah külmkäivitusel annab mootorile rohkem õhku. Ühendamata jätmine väljendub siiski külmalt natuke madalamatel, mitte kõrgematel pööretel käivas tühikäigus.
EDIT: Sain nüüd aru, kuidas mõnel on selle mitte-ühendamine pöördeid tõstnud! Kui jätta kollektori poolne ots pimedaks tegemata, siis oleks tühikäik tõesti natuke kõrgem, aga sellisel juhul tuleks sealt ka õhulugeja poolt mitteloetud õhku ning lekiks boosti![]()
CA18DET-il on samas neid tühikäigu klappe minu hinnangul liiga palju:
* see sama bimetall klapp
* manuaalne kraan tühikäigu baaspunkti timmimiseks
* eraldi klapp, mis tõstab pöördeid ca 100rpm, kui konditsioneer sisse lülitatakse
* väike PWM-klapp, millega hoitakse pöördeid kuigipalju closed-loop'is, selle klapi avatus mõjutab tühikäiku max paarsada rpm.
* gaasiklapi vaikimisi avatus on ka timmitav
* võib-olla unustasin mõne klapi..
Ühesõnaga rämedalt palju on neid tühikäiku mõjutavaid klappe! Väga edukalt saab hakkama ju ainult ühe suurema läbilaskega PWM klapiga. Ei tea, mida need insenerid selle koha peal mõtlesid..
Ei vasta tõele....turbonissan kirjutas:seepärast on nad ka tuksis pidevaltmurjam kirjutas:Bimetall klapp, mis jah külmkäivitusel annab mootorile rohkem õhku. Ühendamata jätmine väljendub siiski külmalt natuke madalamatel, mitte kõrgematel pööretel käivas tühikäigus.
EDIT: Sain nüüd aru, kuidas mõnel on selle mitte-ühendamine pöördeid tõstnud! Kui jätta kollektori poolne ots pimedaks tegemata, siis oleks tühikäik tõesti natuke kõrgem, aga sellisel juhul tuleks sealt ka õhulugeja poolt mitteloetud õhku ning lekiks boosti![]()
CA18DET-il on samas neid tühikäigu klappe minu hinnangul liiga palju:
* see sama bimetall klapp
* manuaalne kraan tühikäigu baaspunkti timmimiseks
* eraldi klapp, mis tõstab pöördeid ca 100rpm, kui konditsioneer sisse lülitatakse
* väike PWM-klapp, millega hoitakse pöördeid kuigipalju closed-loop'is, selle klapi avatus mõjutab tühikäiku max paarsada rpm.
* gaasiklapi vaikimisi avatus on ka timmitav
* võib-olla unustasin mõne klapi..
Ühesõnaga rämedalt palju on neid tühikäiku mõjutavaid klappe! Väga edukalt saab hakkama ju ainult ühe suurema läbilaskega PWM klapiga. Ei tea, mida need insenerid selle koha peal mõtlesid..
Jap kõik paistab paigas olevat.sai küsitud asjatundjalt :paigaldamisel vasarga mats eest taha poole ja siis tagant ettepoole mats.pingutada ja kõik ok.tegin nii.lõtk on täpsemalt vaadates 0,035.vana arvas et jäta nii ja ei juhtu midagi.huvitav on aga see et pikilõtku sai grammike lihvitud aga ikkagi on tehase seadest lõtk väiksem.Kas saale kvaliteet jätab soovida?tõnisson kirjutas:Kas pikilõtkusaaled istuvad omavahel täpselt kokku? Tähendab siis, et ega vänt ainult ühte saale poolt ei puuduta?
pikilõtku mõõtu küll valida pole.Võtan veel mingi päev uuesti lahti ja mõõdan huvi pärast saaled üle.ehk on mingeid erinevusi märgata.peas mõte osta ühed odavad saaled ka(tootjat täpselt ei mäleta) ja ka neid mõõta.Muidugi üks võimalus tuleb veel.kuna tellisin uue kerge hooratta ja see vaja tasakaalustusse saata siis samas kohas saaks ka lõtku lihvida.muidugi üks vana oli kunagi niimoodi teinud et lihvis saalet sellelt poolt mis otseselt tööd ei tee õhemaks.tõnisson kirjutas:Minu jaoks on see 0.05mm ka vähe aga kui tehas nii ette näeb, siis ju vast peab sobima.
Kas kataloogis erineva paksusega pole saalesid?