Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Postitatud: 11.11.2010 17:18
Auto seisab, mootorit pole, ja asjaga ei tegeleta 
Ajaviiteks analüüsisin veel viimase sõidu (13.09) logid üle.
Tekitasin kolme tõmbele võimsus graafikud, Need on logi rpm baasil kiiruseks ümber arvutatud - (ülimat täpsust ei kajasta - puhas füüsika). Graafiku kuju sõltub üsna palju filtreerimisest. Antud graafikud siis on nii sujuvamaks tehtud et on võetud 3 kirjet (0.3sek) siit 3 kirjet (0.3sek) sealt. Sellise kalamise peale ei saagi normaalset graafikut. 1 variant on ka, et RPM signaali kõikus enne, ja see alles põhjustas kala... Võimsused ja momendid on arvutatud "mootorist" ülekandekaoga 10%. Panin 2 graafikut et näidata kui palju müra-filtreerimine mõjutab - 2. graafik on sama tõmme, aga täpsem (väiksema sujuvdamisega/filtreerimisega) - siin mängib juba RPM logi ebatäpsus vast rolli.
Võrdluses on 120-150kmh, kuna 120 pealt spool ja kõik tõmbed polnud 150+kmh.
I - kalas üle keskmise - RPM isegi kukkus kalades alla (tavaliselt nagu hoidis pööret - 0-kiirendus). 6200 peal kahe kala vahel spike ~460Nm, siis toplet kala ja siis mõned taastumised ja keksmised kalad vaheldumisi, aga muidu kala-välisel ajal 6200-7800 ~400hj ~400nm. Nagu piiiraks võimsust, nii kui tahab üle 400hj minna, tõmbab kala sisse ja siis proovib uuesti jne
120-150kmh 1,88s


Boost ~1.5-1,6bar (1.8bar spike)

II tõmme - 1 sujuvamaid tõmbeid. RPM ei kukkunud, aga poos ikkagi ja põhimõtteliselt otsast lõpuni tiba uimane. 360-400hj
120-150kmh 1,76s (130-170kmh = ~2,5s) Boost ~1.55-1,69bar (1.8bar spike)


III tõmme -
120-150kmh 1,76s (jah sama, mis II tõmme) Boost ~1.55-1,71bar (1.83bar spike)



7500 pealt lõi mõnusa pauguga lõdviku lahti - päris hea adreka laks ~160kmh pealt
Neid graafikuid vaadates jääb tunne, et see mootor ei töötanud õigesti ka siis kui parasjagu kala polnud.
Järgmiseks hooajaks tuleb teine mootor, ja peaks uue trigger ratta kah muretsema - siis ehk vähe sirgemad ja kõrgemad graafikud.

Ajaviiteks analüüsisin veel viimase sõidu (13.09) logid üle.
Tekitasin kolme tõmbele võimsus graafikud, Need on logi rpm baasil kiiruseks ümber arvutatud - (ülimat täpsust ei kajasta - puhas füüsika). Graafiku kuju sõltub üsna palju filtreerimisest. Antud graafikud siis on nii sujuvamaks tehtud et on võetud 3 kirjet (0.3sek) siit 3 kirjet (0.3sek) sealt. Sellise kalamise peale ei saagi normaalset graafikut. 1 variant on ka, et RPM signaali kõikus enne, ja see alles põhjustas kala... Võimsused ja momendid on arvutatud "mootorist" ülekandekaoga 10%. Panin 2 graafikut et näidata kui palju müra-filtreerimine mõjutab - 2. graafik on sama tõmme, aga täpsem (väiksema sujuvdamisega/filtreerimisega) - siin mängib juba RPM logi ebatäpsus vast rolli.
Võrdluses on 120-150kmh, kuna 120 pealt spool ja kõik tõmbed polnud 150+kmh.
I - kalas üle keskmise - RPM isegi kukkus kalades alla (tavaliselt nagu hoidis pööret - 0-kiirendus). 6200 peal kahe kala vahel spike ~460Nm, siis toplet kala ja siis mõned taastumised ja keksmised kalad vaheldumisi, aga muidu kala-välisel ajal 6200-7800 ~400hj ~400nm. Nagu piiiraks võimsust, nii kui tahab üle 400hj minna, tõmbab kala sisse ja siis proovib uuesti jne
120-150kmh 1,88s
Boost ~1.5-1,6bar (1.8bar spike)
II tõmme - 1 sujuvamaid tõmbeid. RPM ei kukkunud, aga poos ikkagi ja põhimõtteliselt otsast lõpuni tiba uimane. 360-400hj
120-150kmh 1,76s (130-170kmh = ~2,5s) Boost ~1.55-1,69bar (1.8bar spike)
III tõmme -
120-150kmh 1,76s (jah sama, mis II tõmme) Boost ~1.55-1,71bar (1.83bar spike)
7500 pealt lõi mõnusa pauguga lõdviku lahti - päris hea adreka laks ~160kmh pealt

Neid graafikuid vaadates jääb tunne, et see mootor ei töötanud õigesti ka siis kui parasjagu kala polnud.
Järgmiseks hooajaks tuleb teine mootor, ja peaks uue trigger ratta kah muretsema - siis ehk vähe sirgemad ja kõrgemad graafikud.