49. leht 50-st
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 21.11.2017 1:12
Postitas erxx
murjam kirjutas:laurzz kirjutas:Mootor 1.8 AEB nätuke evo rs turboga järgi aidatud.Röhku 1,3bar-i.Umbes 200kw. Downpipe 3". Edasi 2,5". Keskel Lakiauto reso,siis subaru reso ja löpus Laki 3" otseläbi pada.Sooviks kuidagi vaiksemaks saada seda kompotti. 3000 rpm-i ga kulgedes on vastik kumin sees. Ehk kellelgi kogemusi. Kas vöiks ühe kambrilist pütti kasutada?
Ma arvan, et sellise setupi puhul võib heli valjuduse/kumina osas kõige hullem olla just see 2.5"->3" lõpuosa. Toimib nagu pasun. Katseta nt 3" lõpupüti asemel 2.5" või 2.25" toru ja usun, et üllatud.
Kui kõhualune osa on 2,5" siis tagumine pütt võiks jah samas mõõdus olla, eriti kui vaikseks tahad saada. Ma olen ise kasutanud simonsi resosid ja kahe normaalses suuruses resoga jääb juba üsna vaikne. Mersul on mul otseläbi ja taga ainult üks suur 3"reso ja täitsa talutav on sõita.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 21.11.2017 7:51
Postitas laurzz
murjam kirjutas:laurzz kirjutas:Mootor 1.8 AEB nätuke evo rs turboga järgi aidatud.Röhku 1,3bar-i.Umbes 200kw. Downpipe 3". Edasi 2,5". Keskel Lakiauto reso,siis subaru reso ja löpus Laki 3" otseläbi pada.Sooviks kuidagi vaiksemaks saada seda kompotti. 3000 rpm-i ga kulgedes on vastik kumin sees. Ehk kellelgi kogemusi. Kas vöiks ühe kambrilist pütti kasutada?
Ma arvan, et sellise setupi puhul võib heli valjuduse/kumina osas kõige hullem olla just see 2.5"->3" lõpuosa. Toimib nagu pasun. Katseta nt 3" lõpupüti asemel 2.5" või 2.25" toru ja usun, et üllatud.
Sa mötled löpus ainult toru vöi ikka mingit 2.5" pütti? Nägin ühte pütti mis polnud täitsa otse läbi. Sisenev ja väljuv toru olid veidi nihkes. Kas selline oleks takistuseks?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 25.11.2017 13:11
Postitas rosco
Lõpus vaevalt. Mida suuremast august heli välja tuleb ,seda rohkem ka kumiseb. Mul AEB-l T3/T4 hübriid ja edasi kõik 2,5" ühe simonsi otse reso ja simonsi otse pütiga ja suhteliselt okei. Samas auto on ka aastast 1989 ja niigi lärmakas, summuti ei ole häirima hakanud. Sarnase kompotiga, aga terve summuti 3", tegi põrgulärmi.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 26.11.2017 21:01
Postitas laurzz
Siin tuleb mängu ka vist see kuidas kellelegi vaikne on. Algne oli mul üks simonsi reso ja taga väike pütt. See kelle käest ostsin,väitis et vaikne.Mina sellega igapäevaselt söita ei saand.

Tagumisest pütist eriti loobuda ei tahaks....aaga kui pookida sinna otsa nn kaheraudne ots... Kas läheks vaiksemaks?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 30.11.2017 15:17
Postitas izmyyr
Siduri küsimus targematele.
Hetkeline kompott
Ühemassiline hooratas
Stock ketas ja automaatselt reguleeriv korv ( ehk siis stock )
Vedeleb ka üks teine ketas, mis ei lähe mul nuudi otsa, Sachsi performance
Tootekood : 881861999874
Käigukasti nuudid : 29.1x35.1n10
Ketta nuudid : 28x35n10
Siiamaani hoidis 700nm'i ära, kuid on hakanud järgi andma.
Leedukad pakuvad mulle mingit komplekti kõvema korviga kuni 750nm aga kuna projekt pole veel täitsa õiges seades, siis kardan,et seegi jääb väheks.
Kas laba ketas a sre korv võiks hoida u 900nm'i ära, kui windorfis asjad paika panna vastavalt hoorattale?
Hetkeline plaan :
88 1864 999 518 ketas
88 3082 001 243 korv
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 03.01.2018 22:15
Postitas laurzz
Nii nimetatud summuti klapi juhtimine turbokal. Kas vaakumiga vöi röhuga?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 11.01.2018 13:16
Postitas izmyyr
Kas panna põhjaaluse pumba asemel ainult 044, või jätta ka originaal 044 ette?
tegemist m57'ega
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 15.03.2018 0:27
Postitas ahto10
Kas twin scroll kollelel jääb wg normaalselt toimima kui panna see flansist veidi kaugemale, kus torud pole veel kokku jõudnud. Ehks siis kummagist kojast ühe runneri külge. Tegemist siis nelja silindrilise mootoriga.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 16.03.2018 15:03
Postitas murjam
Kui rõhku väga palju piirata pole vaja (rõhk on kõrge ja turbo ning mootori max tootlikkus lähedal), pole suurt hästi voolavat wastegate'i lahendust üldjuhul vaja. Aga kui tekib vajadus palju heitgaase turbost mööda juhtida, on vaja paremat voolavust ja suuremat wastegate'i.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 07.01.2019 15:50
Postitas sidam2
Kust võtta vesijahutus toruotsad turbole.
Hetkel on plaanis teha ploki väljatulevast torule 2 väljavõtet ja sealt siis peale ja tagasivool. See jääks väikse ringi sisse. Olen näinud et nii on tehtud aga kas see ka toimib seda ei tea.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 08.01.2019 10:07
Postitas murjam
Kirjeldatud variant toimib kindlasti. Tavaliselt olen kasutanud vee jaoks banjopolt-ühendust, mille leiab nt Hydroscandist.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 11.06.2019 20:18
Postitas FITBDD
Kust võiksin leida ühe juhtmega 6-8bar õlirõhu anduri?
Ehk mingil autol tehasest juba.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 08.07.2019 12:31
Postitas onesuspect
Vaja elektriku abi kes suudaks DWB juhtmed ära määrata, diagramm puudub 5 juhet mis teeb mida?
Ja oleks vaja kedagi kes balanseeriks trigger wheeli ka ära.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 02.11.2019 18:42
Postitas Moribundity
Tere milline ettevõte või inimene on kodus eaton m112 kompressori hingeeluga ja suudab hinnata seisukorda, Teha rebuildi, porttimise ja rihmaratta vahetuse väiksema vastu
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 07.11.2019 10:46
Postitas sidam2
Esimesed pidurisadulad on 2 kolviga 38mm ja tagumised pidurisadulad 1 kolviga ja 54mm.
Millise peasilindri peaks panema?