47. leht 50-st
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 16.10.2016 18:22
Postitas jeff01
Mida siin ikka ironiseerida. Üsna paljudesse mootoritesse sisse näinuna julgen väita, et selline näide pole just kõige kohutavam mida näinud olen:
Ja nüüd mõelda, et me ei pea kogu seda sodi restrictorisse ajama vaid piisab ühest ainsast pisikesest tükikesest et turbo rikkuda siis kuidas saab üldse filtri vajalikkuses kahelda?
Julgen väita, et leian igast ka molekulideks käinud ja pestud mootorist kruvikaotsa jagu kõntsa mis restrictorist läbi ei läheks ja seda vaid peale paari kolme õlivahetusvälpa rääkimata peala sadat kilo või suuremat läbisõitu. Eks olen siis loll aga kui oled kord restrictori ummistuse ja krooniajal pea 15 000.- maksnud turbo surma tunnistajaks olnud, siis mõtled juba teisiti
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 08.11.2016 12:12
Postitas onesuspect
Kust leida nissan Sr-i kambrikaane kinnitus polte, neid mis blokikaane sees asuvad?
Kui Kellegil vedeleb juppideks kaas siis andke teada.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 08.11.2016 12:54
Postitas murjam
Kas neil on mingi imelik kuju? Baltic Bolt-ist vms poldifirmast ei saa midagi asjalikku asenduseks?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 08.11.2016 13:21
Postitas onesuspect
Asendada saaks tava poldiga aga ei taha. On jah erilise kujuga.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 20.12.2016 0:52
Postitas sidam2
Kuidas on õigem mallory kütuserõhuregulaator ühendada?
1. Kas pumbast latti ja lati teisest otsast rõhuregulaatorisse ning rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?
2. pumbast rõhuregulaatorisse ja sealt latti ning lati teineots pimedaks panna. ja rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 20.12.2016 10:30
Postitas RFL
Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 20.12.2016 21:31
Postitas FITBDD
Mis vahemikus seda fpr reguleerida saab?
http://www.carshop.ee/tuuning/kutusesus ... 35691.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk on kellegil kogemusi.
Re: 0-10bar pidavat olema.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 22.12.2016 11:38
Postitas jeff01
RFL kirjutas:Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.
Lihtsalt mittemidagi ütlev märkus aga olen tavalise kütuserõhu regulaatori paigaldanud kui mallory oma ja toimis ka :D ma lihtsalt ei tahtnud koledat regulaatorit kapotialla ja seda lisavoolikutega kahe lati vahele paigaldada. Disain nägi ette et kummalgi latil vaid 1 voolik

Turbokal ehk ei julgeks proovida kuid NA pillil toimis täiesti normaalselt....hirm oli vaid selles et kui latti peaks mingil hetkel seistes õhk tekkima siis ei saa see sealt välja enne kui silinder selletõttu lahjemat segu näeb aga tuntavaid komplikatsioone ei esinenud.....üksjasama füüsika kõik....rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt.

Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 30.12.2016 1:08
Postitas Versus
Kas keegi maarjamaal kompressori koda ka ümber freesib vastavalt tiivikule? Konkreetselt siis MHI TD04-st jutt ja tahaks sinna vähe tummisema tiiviku pista. Mõne CNC pingi isegi leiaks aga know-howd jääb puudu kuidas joonis teha.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 30.12.2016 23:46
Postitas murjam
Jaak Kuul teeb seda küll.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 31.12.2016 1:34
Postitas sidam2
jeff01 kirjutas:RFL kirjutas:Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.
Lihtsalt mittemidagi ütlev märkus aga olen tavalise kütuserõhu regulaatori paigaldanud kui mallory oma ja toimis ka :D ma lihtsalt ei tahtnud koledat regulaatorit kapotialla ja seda lisavoolikutega kahe lati vahele paigaldada. Disain nägi ette et kummalgi latil vaid 1 voolik

Turbokal ehk ei julgeks proovida kuid NA pillil toimis täiesti normaalselt....hirm oli vaid selles et kui latti peaks mingil hetkel seistes õhk tekkima siis ei saa see sealt välja enne kui silinder selletõttu lahjemat segu näeb aga tuntavaid komplikatsioone ei esinenud.....üksjasama füüsika kõik....rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt.

Kas sain õigesti aru, et siis minu pakutud teine variant. Ainult pimeda asemel rõhukell?
2. pumbast rõhuregulaatorisse ja sealt latti ning lati teises otsas rõhukell. Ja rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 03.01.2017 21:58
Postitas jeff01
Jh, su teine variant aga kasutatakse lati mõlemat otsa pealevooluna...m6nel juhul on koguni kolmest otsast peale toodud kui regulaatoril vajalik arv porte.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 05.01.2017 12:35
Postitas anryo
Siinkohal oleks paslik küsida, kui oluline on üleüldse progeaju puhul (mul on EMU ja rõhu andur on olemas), et kütuserõhk oleks täiesti stabiilne?
Mul originaalreguga kõigub selline +/- 20% vast üles-alla (pidevalt ja mitu korda sekundis) ja olen mõelnud, et kas peaks panema mingi uue regu, et oleks stabiilne?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 05.01.2017 18:40
Postitas murjam
±20% rõhumuutust on ikka väga palju ja see mõjutab kindlasti mootorit oluliselt ebaühtlasemalt käima. Kütuserõhk võiks olla ikka nii stabiilne (samadel tingimustel) kui võimalik.
Kui see 20% tõene on, soovitan rõhuregulaatori juhtrõhku/vaakumit kuidagi siluda (näiteks väike kütusefilter vahele panna).
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 06.01.2017 14:22
Postitas anryo
Hea mõte! Proovin kas muudab midagi.