46. leht 50-st

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 05.05.2016 10:45
Postitas JunZuu1991
keegi kuskil custom väljalaske kollektoreid teeb?
eestis soovitatavalt

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 08.05.2016 11:29
Postitas Jaan
https://www.facebook.com/Priit-Kukk-Rac ... 861262163/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 11.06.2016 18:19
Postitas akrr
Olen siin foorumis lugemas ilma kasutajata käinud sirka 2-3a ja mõjal foorumites ka jälginud aga mõned asjad segased siiani.
Varunud aegamööda hulgim osi ning oleks aeg varsti ehitama hakkata golfi 1.8 16v mootorile turbot.
Taga ajaks mingi 0.8-1bar rõhku.
Segadust tekitavad minujaoks on küttesüsteem ja elektriline pool.
Kuidas kütte süsteemi lahendada? Hetkel masinal peal cis-e süsteem aga jutu järgi peaks efi pihustitele üle minema.
Olemas muidu latt koos pihustitega(1.8t), audi r5 sisselase,
Mis asi võib vana juhtimise juurde jääda mis peaks uus tulema?



Vabandan segase juttu pärast aga tahaks siin valdkonnas ka targemaks saada.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 23.07.2016 10:56
Postitas jeff01
akrr kirjutas:Olen siin foorumis lugemas ilma kasutajata käinud sirka 2-3a ja mõjal foorumites ka jälginud aga mõned asjad segased siiani.
Varunud aegamööda hulgim osi ning oleks aeg varsti ehitama hakkata golfi 1.8 16v mootorile turbot.
Taga ajaks mingi 0.8-1bar rõhku.
Segadust tekitavad minujaoks on küttesüsteem ja elektriline pool.
Kuidas kütte süsteemi lahendada? Hetkel masinal peal cis-e süsteem aga jutu järgi peaks efi pihustitele üle minema.
Olemas muidu latt koos pihustitega(1.8t), audi r5 sisselase,
Mis asi võib vana juhtimise juurde jääda mis peaks uus tulema?



Vabandan segase juttu pärast aga tahaks siin valdkonnas ka targemaks saada.
Areta need pihustid sinna samasse sisselaskesse ja too auto ajupaigaldusse....Trigger, VR, uus juhtmestik, MS2 ja seadistus ca 1k€

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 05.10.2016 13:20
Postitas Xpander
Tere.
Küsiks siis nii, et kui paljudel kuullaager turbode omanikel on turbo õli pealevoolu torul õlifilter vahel? Kas on keegi kellel on turbo otsa saanud kuna saast on sisse pääsenud? Enda mõistus ütleb, et turbosse minev õli on juba mootori õlifiltri poolt filtreeritud seega jääb veidi segaseks see teema, et kas on veel eraldi pealevoolu filtrit vaja või mitte. Autoks muidu 93a s4 2.2t 20v.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 05.10.2016 22:40
Postitas murjam
See filtri lisamise mõte pole üldse halb. Kindlasti on paljud kuullaager-turbod otsa saanud seepärast, et õlirestrictori väike ava on mingi mustuse poolt blokeeritud olnud. Mina tean ühte.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 06.10.2016 17:24
Postitas bmwre39
Lagunevad ka kehvad õli ning kütusefiltrid...:(
(Wix)

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 06.10.2016 21:22
Postitas mitsu_manic
Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 07.10.2016 0:00
Postitas ahto10
mitsu_manic kirjutas:Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.

Nimeta üks mootor millel kasutatakse tehasest kuulaager turbot.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 07.10.2016 8:45
Postitas hents99
ahto10 kirjutas:
mitsu_manic kirjutas:Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.

Nimeta üks mootor millel kasutatakse tehasest kuulaager turbot.
Ahto, ära näe vaeva. Jack Norrisega pole ka mõtet vaielda....

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 07.10.2016 19:14
Postitas mitsu_manic
ahto10 kirjutas:
mitsu_manic kirjutas:Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.

Nimeta üks mootor millel kasutatakse tehasest kuulaager turbot.

Novot. Järelikult pole vaja ratast leiutada ka. Miljonid autod sõidavad liuglaager turbodega-muretult. Tuhanded sõidavad dragi kuul-laager turbodega-muretult. Ühelgi kuul-laager turbo tootja lehelt pole veel lugenud ,et kohustuslik, või veel enam-soovituslik- oleks kasutada lisafiltrit.
Kui liuglaager turbo vajab kõrgemat õlirõhku, kvaliteetsemat õli-õlitust ning kuul-laager turbo vajab eelmisest veel vähem kõike, siis ilmselgelt on kuul-laager nii töökindlam ning tal pole midagi juurde vaja aretada.

Pigem näen mina seda asja nii, et on ostetud viimase raha eest kallis turbo (olgu või tavaline hiinakas). Üks lasti kehva paigaldustöö või kehva õlituse või mis iganes kokkusattumise tagajärjel kotti, ning nüüd on vaja järjekordselt olematutele probleemidele lahendusi leida.

Reduced Oil Flow – The ball bearing design reduces the required amount of oil required to provide adequate lubrication. This lower oil volume reduces the chance for seal leakage. Also, the ball bearing is more tolerant of marginal lube conditions, and diminishes the possibility of turbocharger failure on engine shut down.

Improved Rotordynamics and Durability – The ball bearing cartridge gives better damping and control over shaft motion, allowing enhanced reliability for both everyday and extreme driving conditions. In addition, the opposed angular contact bearing cartridge eliminates the need for the thrust bearing commonly a weak link in the turbo bearing system.

Competitor Ball Bearing Options – Another option one will find is a hybrid ball bearing. This consists of replacing only the compressor side journal bearing with a single angular contact ball bearing. Since the single bearing can only take thrust in one direction, a thrust bearing is still necessary and drag in the turbine side journal bearing is unchanged. With the Garrett ball bearing cartridge the rotor-group is entirely supported by the ball bearings, maximizing efficiency, performance, and durability.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 07.10.2016 21:37
Postitas -sharan-
mitsu_manic kirjutas:Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.
Pea iga teine scania mootor. :)

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 11.10.2016 8:55
Postitas jeff01
mitsu_manic kirjutas:Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.
Kui hoiad käes mõnd kuullaagerturbo restrictorit ning oled samas võtnud maha kartereid ja klapikambri kaasi pole siit edasi enam midagi arutada.

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 11.10.2016 17:06
Postitas FITBDD
Td04HL-13t kestaks paljalt õlituse ja õhkjahutusega?

Re: rumalad küsimused...

Postitatud: 11.10.2016 20:00
Postitas mitsu_manic
jeff01 kirjutas:
mitsu_manic kirjutas:Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.
Kui hoiad käes mõnd kuullaagerturbo restrictorit ning oled samas võtnud maha kartereid ja klapikambri kaasi pole siit edasi enam midagi arutada.

Sa üritad nagu ironiseerida, kuid su tekst muutub selle tõttu nii seosetuks, et võimatu midagi konkreetset aru saada.

Igatahes, vabandan, VAG kasutab tõesti turbo õlitusel "filtrit", kuid see on pigem nn sodisõel, mille ummistuse tõttu neil turbod ka kokku jooksevad. Pikad õlivälbad on meie maal moes, millest tekib ka sõela ummistumine.

Enne turbo paigaldamist, võiks alustada baas juhenditest.


Precision lehelt:

TURBOCHARGER LUBRICATION FEED LINES
It is not recommended that any journal bearing turbocharger utilizes an oil feed line restrictor. If a turbocharger is leaking oil or smoking this is typically caused by another issue. If we have gone over a customer’s installation in great detail and the turbocharger continues to leak oil and smoke then and only then would we suggest an oil feed line restrictor. We would start with a restrictor of .090 inch and work down to restrictor no smaller than .065 of an inch. This will be done on a case by case basis only.
1.
Turbocharger oil feed line sizes. (JOURNAL BEARING)

All small single journal bearing turbocharger applications utilizing turbocharger sizes up to HP42 should utilize -4AN or 1/4 inch inside diameter oil feed line.
All single journal bearing turbocharger applications utilizing turbocharger sizes HP47 and up should utilize -6AN or 3/8 inch inside diameter oilfeed line.

All small twin journal bearing turbocharger applications utilizing
turbocharger sizes up to HP42 should utilize a -6AN or 3/8 inch inside diameter main oil feed line into a Y block to -4AN or 1/4
inch inside diameter turbocharger oil feed lines. The -4AN turbocharger oil feed lines from the Y block to the turbochargers should be equal in length.

All twin journal bearing turbocharger applications utilizing turbocharger sizes HP47 and up should utilize -8AN or 1/2 inch inside diameter main oil feed line into a Y block to -6AN or 3/8 inch inside diameter turbocharger oil feed lines. The -6AN turbocharger oil feed lines
2.
Turbocharger oil feed line sizes. (BALL BEARING)
The oil feed to ball bearing turbochargers may be restricted but may not always be necessary. If a ball bearing turbocharger is supplied with an oil feed restrictor fitting it is suggested that this fitting be utilized.

All single ball bearing turbocharger applications should utilize -4AN or 1/4 inch inside diameter oil feed line.

All twin ball bearing turbocharger applications should utilize a -6AN or 3/8 inch inside diameter main oil feed line into a Y block to -4AN or 1/4 inch inside diameter turbocharger oil feed lines. The -4AN turbocharger oil feed lines from the Y block to the turbochargers should be equal in length.