Laupäeval sain selle pesutöö TAASKORD ette võtta ja siis leidsin lõpuks ka probleemi põhjuse.
Muidugi seekord käis coolerist ja summutist läbi sama palju õli kui aasta/kaks tagasi.
Kogu probleemi põhjus oli siis umbe jäätunud karterituulutus, mis on tegelikult väga labane viga.
Sain laupäeval sõpra oodates veidi kapotiualust uurida ja siis täheldasin, et ühe klapikambrikaane vahelt tilgub veits õli.
Teadsin, et sealt on õrnalt märg aga tilkunud pole kunagi, siis turgataski kohe, et karterituul umbes.
Võtsin catchtank-i küljest otsa lahti, keerasin õlikorgi maha ja no h*i midagi läbi jõudis puhuda.
Ei osanud algul seda probleemi kahtlustada, kuna karterituulutus on ringi ehitatud juba ning reede hommikul see nagu toimis.
Tegelikult sulas ilmselt öösel ~0 kraadises garaažis see karterituulutus vabamaks.
Ja järgmine hommik see soga seal torudes -20 kraadiga jäätus uuesti kinni.
Igatahes sai auto peale karterituule probleemi avastamist kohe väga sooja töökotta lükatud ja paari tunni pärast sai juba karterituulutusest läbi puhuda.
Lasin siis suruõhuga kogu karterituulutuse süsteemi läbi ja nüüd tundub, et on ilusti puhas.
Brake cleaner puhastas imekergelt ära laadetorud ning kuna kanistris brake cleanerit plnud sai 95E kütusega ka cooler läbi pestud, mis lahustas õli päris hästi.
Kanistris müüdav brake cleaner puhastaks cooleri ikka väga labase vaevaga ja kiiresti puhtaks.
Nüüd peab hakkama seda karterituulutust ilmselt mõne päeva tagant kontrollima ja tegelikult peaks asja veidi ringi üldse ehitama.
Hetkel saavad kõik 3 toru enne catchtank-i kokku aga peab need eraldi suunama, et ei saaks seda ühtset ummistusprobleemi enam tekkida.
Ei osanud algul ette näha, et sealt nii palju vett läbi käima hakkab.
Tänase päeva lõpuks võib taaskord autoga rahul olla.
Väga mõnus auto on, kui ta korras on ja sõidab ilusti, tihe remontimine võtab ainult närvid läbi.
Polegi varem eriti kogenud, et isegi 4-janda käiguga 4WD autol sirgel teel lihtsalt pidamist pole
Mõned talvised pildid ka:
