45. leht 48-st

Re: Megasquirt

Postitatud: 22.06.2015 1:17
Postitas murjam
Süüde peab (väga) hiline olema, näiteks 10-15° ATDC ja süütekatkestus ilma kütuse katkestuseta. Võib-olla on vaja ka natuke kõrgemaid pöördeid, aga 3000-4000 rpm peaks juba toimima kenasti.

Kui on originaalisarnane kinnine summuti, võibki olla väga keeruline korralikku pauku ja leeki saada. Liiga palju/uljalt paugutades võid olla kindel, et see kollektorile ja turbole midagi head ei tee.

Jaksu!

Re: Megasquirt

Postitatud: 22.06.2015 12:15
Postitas rosco
Nii hilist süüdet ei ole tõesti proovinud. Summuti muidu torukolle ja 2.5" otseläbi, hingab küll. Turbo kah puudub, mida lõhkuda. Kompressor mootor.

Re: Megasquirt

Postitatud: 22.06.2015 21:01
Postitas jeff01
Mul seni null süütega kõik paukunud ja põlenud tagant....aga vähemalt 4000 RPM...parem 5000 kui eesmärgiks on show mitte reaalselt launchi startides kasutada

Re: Megasquirt

Postitatud: 23.06.2015 11:39
Postitas kilplane
rosco kirjutas:Nii hilist süüdet ei ole tõesti proovinud. Summuti muidu torukolle ja 2.5" otseläbi, hingab küll. Turbo kah puudub, mida lõhkuda. Kompressor mootor.
isiklikult arvan, et ALS-tüüpi launci kasutamine kompressormootoriga masinal on natuke naljakas..
sama nagu vabalthingav BOViga.

saab aga miks?

Kui lihtsalt showd teha siis saan isegi aru natukene aga ikkagi lõhkumine.

Re: Megasquirt

Postitatud: 23.06.2015 12:29
Postitas jeff01
kui siis vaid kindla stardipöörde hoidmiseks ja flatshiftiks. Süüte osa vaid lõhkumine ja küünalde täis ajamine jah

Re: Megasquirt

Postitatud: 24.06.2015 13:36
Postitas rosco
Puhas show jah. All show, no go kahjuks.

Re: Megasquirt

Postitatud: 05.08.2015 10:27
Postitas anryo
Kas keegi oskaks välja tuua olulisemad plussid-miinused MS3Pro'l võrreldes muude (Eestis) pakutavate ajudega: Haltech, Autronic, VEMS, EMU jms.
Autoks on V6 Turbo, elektroonilise turboregulaatori ja MAP sensoriga.

Re: Megasquirt

Postitatud: 18.08.2015 22:22
Postitas rosco
Kas 250kpa MAP-ile 1.6-1.7bar näidates võib andurile viga teha vms?

Re: Megasquirt

Postitatud: 18.08.2015 22:29
Postitas murjam
Anduril on enamasti ikka jäetud mehaaniliselt varu, et +0.1-0.2bar üle loetava rõhu kindlasti veel midagi ära ei riku.
Näiteks Megasquirti sees kasutatava anduri datasheetil on kirjas, et peaks vastu pidama lausa 1000kpa :shock:
lk 3: http://www.freescale.com/files/sensors/ ... PX4250.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Samas, ilmselgelt on mõistlik mõelda anduri väljavahetamisele, kui kasutad rõhku, mis on suurem, kui andur suudab lugeda.

Re: Megasquirt

Postitatud: 18.08.2015 23:41
Postitas rosco
Seda ilmselgelt jah, aga ei tahaks see hooaeg vahetust ette võtta. Pisiremondid kipuvad aegajalt kole pikaks venima.

Re: Megasquirt

Postitatud: 19.08.2015 13:30
Postitas jeff01
Olen kasutanud 2,2 bariga 1,5est mappi :-D
Lihtsalt seadistada ei saa edasi ja süüde ja ning küttekogus jäävad samaks mis 1,5 peal....
Lisaks ei saa kasutada overboost protectionit.

Re: Megasquirt

Postitatud: 16.09.2015 14:19
Postitas tynt
Kust võiks saada varjestatud "automotive" kaablit VR, halli ja detonatsiooniandurite jaoks. Oomipoe 0.2 ruudune kaabel on liiga õrn. Võiks olla ikka 0.75 ruutu. Profi mikrofoni kaablitel on jälle hirmus paks isolatsioon ümber.

Re: Megasquirt

Postitatud: 16.11.2015 13:48
Postitas ejay
ms1 v3 gaasi andes tõmbab korra hinge kinni, millele tähelepanu pöörata? Teen esimest korda, asi alles seadistamise faasis.

Re: Megasquirt

Postitatud: 16.11.2015 13:48
Postitas ejay
ms1 v3 gaasi andes tõmbab korra hinge kinni, millele tähelepanu pöörata? Teen esimest korda, asi alles seadistamise faasis.

Re: Megasquirt

Postitatud: 19.11.2015 20:27
Postitas rosco
Acceleration enrichment. Selle seadistamiseks peaks VE tabel juba suht hea olema. Kehva VE-ga ei ole väga tolku, kuna arvutab protsenti ve väärtustest.

Aga seal võib ka muu süü olla. Guugel aitab.