45. leht 61-st

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 31.08.2010 10:50
Postitas junsu
Loodame siis eesti uut SX rekordit 8)

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 31.08.2010 12:06
Postitas Astrona
junsu kirjutas:Loodame siis eesti uut SX rekordit 8)
...aga siis võiks juba ~7 sajandikku veel näpistada ja oleks juba kiireim 1.8 :) Lootus sureb viimasena... Tegelt oleks 11.99 konkreetne saavutus, ja need oma väikse-ringiga võrdlemise mängud on ajutine rõõm. 10.7s peaks olema hetkel Euroopa CA rekord (kohe pidi parandus tulema, loodetakse 9't 700+hj) ja japsid on ka 9.0s sõitnud (840hj, täisplast, otsekast jne), suuremate mootoritega SX'idest ei maksa rääkidagi.
Praktika näitab, kui AC'l 1. sõit näiteks tänavarehviga kohe 12.6s sõita, ja kui päeva lõpuks kõik enam-vähem paika saab, siis on kõik enam-vähem võimalik :lol:. Peale seda on plaan ka Tartus ära käia - siis kuni kevadeni parem tuju 8), kui laiali ei lähe :lol: ja siis paneb polstrid värgid, summuti vaiksemaks ja võibolla ka mingi stereo sisse :oops: - talvel saaled üle vaadata ja kompressioonid korda saada ja nii jättagi.

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 31.08.2010 13:12
Postitas jeff01
Loodame et läheb siis paremini kui tavaliselt ja palju paremini kui minul :-D
Mul oli eelmisel autoklubi üritusel enne igat sõitu tunne et nüüd käib ja jätan kohe sekundi vahele ja hüppan ülejärgmisesse sekundisse aga rajal oli kord 1 ja teine häda mis sõidud ära rikkusid.
Nii mõnelgi korral ei õnnestunud start teisega ja tappis mootori ära (Aju ei lubanud gaasi põhjas hoida kui wheelspinist tulev suits oli salongi tungiv...lasin vedi maha ja tulemus käes.)
Nii mõnigi kord sai refleksist gaas liiga palju tagasi lastud käiguvahetusel ja boost kukkus ära mis tähendas 2s ~50kw-ga sõitu :-D
Paaril korral keskendusin üle ja 100% full throttle korral pidanuks käike julmalt, jõuga ja kiiresti raiuma.....mina tahtsin aga kindla peale minna ja veidi aeglasemalt vahetada mis tõi kaasa mootori pöörete liigse kasvu ja käigu mitte lülitumise.
Ja mitte üheski sõidus mis tegin kiirendusrajal polnud boosti nagu mul töö juures või võistluse vahel seal prügimäejuures proovides oli.

Nii et 2 päeva seda rõvedat tunnet, et comeoon see auto sõidaks ju teisega startides ja pidamiseta 13nesse ja dragirehviga ningkõige õnnestumise korral 12nesse kuid kõik läheb allamäge ja isegi 14 jaoks peab palju vaeva nägema. Keeras se üle ootamine ja üle reageerimine mu närvid ikka korralikult krussi....eriti kui auto töö juurde tagasi viisin ja pmt midagi tegemata liikus nii nagu oleks pidanud.

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 31.08.2010 15:20
Postitas ahto42
Nagu se ütlus oli: Autod on nagu naised, nad on ilusad, voolujoonelised ja ajavad vahest päris närvi.

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 31.08.2010 16:41
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:Loodame et läheb siis paremini kui tavaliselt ja palju paremini kui minul :-D
Mul oli eelmisel autoklubi üritusel ....
No mul oli Tartus sama seis sõitsin ju 11s oodates päris paar esimest sõitu 14'sse, 2. päeva lõpuks siiski 12'sse, millest viimane oli paremuselt mu 2. aeg. Ehk ühe päeva töö oli tegemata (VR kinnitada ja kõrgematoiterõhuga üle seadistamine), et normaalselt sõita, ja mingi nädala jagu tööd tegemata, et rekord sõita. Nr1 probleem oli selles, et sain auto alles eelmine öö liikuma. FAIL. Nr2 probleem, et ilm oli ebareaalselt palav.
Su jutt meenutab ka mu Kadetti projekti, kui 8-9s sajani tõmbava 1100kg masina mootori panin 725kg masina peale, lootes 6s'iga sada saada - praktika oli ikka 8-9s, kuna pidamine oli sajani null.

Seekord tegin plaani nii, et nädal enne võistlust oli auto juba ok, eile tekitasin tühikäigu ja nüüd siis töökõrvalt õhtuti krutib seda viimast -0,5s peale, aga näppu loodetavasti õliseks ei tee. Peale Tartut vahetuvad käigud kah nagu muiste - et jätan isegi paksema õli peale mineku ära - lihtsalt ürtan lõpus pikemalt veereda ja lisavendi abiga mootorit alati jahedana hoida - ilm kah tuleb jahedam. Test-sõitude ajal siin õhtuti IAT läheb 10 pealt 20 peale, kui seal 20-30, siis ei pruugi seade täpselt sama olla, aga see ei tohiks ka tervet poolt sekundit ära võtta.
Mul kah refleks käiguvahetusel gaasi tõsta, läheb 20KPa vaakumisse ära, ja siis kiire vahetuse puhul spoolib 0,5s, aga vahetus jääb aegalseks, siis läheb sekund aega mingi ~100kw'ga. Kui sellest lahti saada, siis 1.5sek jooksul oleks kiirendus poole parem, 0.5sek 0.5G'st pool kaotada on 1,25m/s
mis 10sek jooksul on 12,5m, mis 180kmh pealt on 0,25sek, 2 järgmist vahetust mõjutavad vist juba 0.15s max, kuna vähem aega on suurema kiirusega sõita - seega mingi 0.4sek võiks ka siit näpistada, kui sidur peab. Praktikas kõik arvutused dragi jaoks tuleb vähemalt kahega jagada :lol:.
Tavalise ja hea sõidu vahe oli mul kevadel 0.6sek, millest 60ft oli 0.2s ja ~0,3s oli puhtalt enda kätes. Siiani imestan kuidas Tõnuri ~200-250hj Calibraga 13sek sõitis.

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 31.08.2010 19:25
Postitas junsu
...talvel saaled üle vaadata ja kompressioonid korda saada JA NII JÄTTAGI.
:-D

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 02.09.2010 13:02
Postitas Astrona
Ma pole kohustatud kirjutama, aga kirjutan ikka... :)
Audi COP'id läksid peale - liigub natuke sujuvamalt.
Vaatasin juuli alguse GT28 logisid (masin liikus hästi) : Üldiselt 1.8bar tõmbas samamoodi nagu praegu GT35 @ 1.5, aga on ka kordi kus 1,8bar tõmbas isegi nõrgemalt kui praegu keskmise boosti 1.4bariga.

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 02.09.2010 15:49
Postitas taxu
Astrona kirjutas:...Mul kah refleks käiguvahetusel gaasi tõsta, läheb 20KPa vaakumisse ära, ja siis kiire vahetuse puhul spoolib 0,5s, aga vahetus jääb aegalseks, siis läheb sekund aega mingi ~100kw'ga. Kui sellest lahti saada, siis 1.5sek jooksul oleks kiirendus poole parem, 0.5sek 0.5G'st pool kaotada on 1,25m/s
Tee antilag süsteem peale. Märkimisväärset kaalulisa see ei anna. Või pole lubatud?

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 02.09.2010 17:04
Postitas Astrona
taxu kirjutas:
Astrona kirjutas:...Mul kah refleks käiguvahetusel gaasi tõsta, läheb 20KPa vaakumisse ära, ja siis kiire vahetuse puhul spoolib 0,5s, aga vahetus jääb aegalseks, siis läheb sekund aega mingi ~100kw'ga. Kui sellest lahti saada, siis 1.5sek jooksul oleks kiirendus poole parem, 0.5sek 0.5G'st pool kaotada on 1,25m/s
Tee antilag süsteem peale. Märkimisväärset kaalulisa see ei anna. Või pole lubatud?
PowerShift on KMS'is selle termin, mis täisgaasiga luba käike vahetada. Pole asjadega nii kaugele jõudnud, et juhet vedada, lülitit panna ja asja pikemalt uurida.
Antilag'ist ja Launch Control'ist võiks kah abi olla, aga need rohkem võistlusauto teema ja igal asjal ka omad miinused. Pole sellenigi jõudnud, et vesi-etanool pritse kasutusele võtta ja vastav seadistus teha...

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 02.09.2010 23:52
Postitas Astrona
Nüüd Dragi sumpa-põlveke kah olemas - tänks meister Ringole! vähe vabam hingamine + rahval lõbusam ja pärast on videosid vaadates enda mootori hääl kah kuulda :lol: Eks homme kaalun, aga lootus on mingi 5-7kg ikka massivõitu saada... Arvestuslikult on siis näiteks, kui esituled kah võistluse ajal ära võtta, peaaegu massimiinimum kätte jõudmas (seda siis dragi varustusega).
Kui nüüd logisid uskuda, siis hommikul Ringoga proovisõitu tehes, oli 120-150kmh vahel keskmiselt 0.48G tõmme :) - normaalne 1. käigu tõmme :) Kui auto just ei kükita, siis selle rehviga läheb ka kuival asfaltil juba ohtlikuks, kui natukesegi boosti näppida - nimelt ~0.55G oli mul nende rehvidega uuest peast Driftboxiga mõõtes pidamise piiriks jäiga vedrustusega ja ~30C rehviga 0-100 tõmbel.
Oskate soovitada tänavarehvi, mis poleks oluliselt laiem kui see Toyo 235, aga mis peaks veel paremini. Võiks 17" ja < 255 olla ja samas istuda mu 7,5" veljele, vastasel juhul pole nagu pointi boosti tõsta, kui alla 150kmh gaasi vajutada ei saa :lol:
Lugejate Autod - Eputa oma autoga :)
Tehtud! :lol:

Eks need logid ja arvutuslik kiirus on kah natuke ebatäpne. Samas 0.4G sai kunagi ka vana turboga kolmandaga tõmmatud ja kui RFL autos eelmine kord gtech töötas 2009.07.11 siis tuli 0.43G ära Tartus EMV III etapp 1. sõit vist 12.x sõiduga. Loodan et homme õhtul on kuiva ilma, ja saab gtechiga numbritele kinnitust. "Pill tuleb pika ehitamise peale.". Ma juba ootan, et varsti astub jeff siia teemasse ja ütleb "aga autol on kolvid kah".

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 03.09.2010 1:08
Postitas Mihkel
Mis sa selle tänavarehviga kõvatad, kui drag-i slickid ju olemas?
Linnas enivei seda jõudu maha ei saa ja 100kw autod näitavad sulle tagatulesid. :-D

Muude asjade jebimise asemel ürita nüüd asja paar h seadistada, et WOT ilusaks saada, siis tuleb ka tulemus.

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 03.09.2010 8:49
Postitas jeff01
Kõvata kõvata linnas, sul on piisavalt palju aega et oma pill enne 18nendat laiali lasta sest nii hästi pidid nissanid vaid enne surma liikuma :-D
Enda rümaka panin eile uue turboga tööle....proovisin 2 tiiru ja nägu naerul peitsin kohe garaazi ära (Enne raadit rohkem ei julge proovida ....polnud enne teise käiguga nii suurt boosti näinudki :-D )

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 03.09.2010 9:32
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:Kõvata kõvata linnas, sul on piisavalt palju aega et oma pill enne 18nendat laiali lasta sest nii hästi pidid nissanid vaid enne surma liikuma :-D
Enda rümaka panin eile uue turboga tööle....proovisin 2 tiiru ja nägu naerul peitsin kohe garaazi ära (Enne raadit rohkem ei julge proovida ....polnud enne teise käiguga nii suurt boosti näinudki :-D )
Einoh, mul selle vana nissan, ajaröövel, autopargis ainus auto, mis liigub ja kõik paberid kah korras, taksoga kah sõita ei viitsi - kuigi tuleks vist odavam :lol:
No ja ega ma linnas ei kõvata, ikka turvalistel teedel. Ja võistlused on ülehomme Haapsalus... Enne Tartut on vaja peale keerata, et stardi libedust lõpus neljadaga kompenseerida :lol:
Mihkel kirjutas:Mis sa selle tänavarehviga kõvatad, kui drag-i slickid ju olemas?
Linnas enivei seda jõudu maha ei saa ja 100kw autod näitavad sulle tagatulesid. :-D

Muude asjade jebimise asemel ürita nüüd asja paar h seadistada, et WOT ilusaks saada, siis tuleb ka tulemus.
Seda küll jah, et hetkel nüüd nii, et kui linnas roheline süttib, siis on hästi, kui välja ei sure :lol: Jäik sidur ja nõrk tühikäik suht halb kombo. kirss tordil on muidugi see, et käivitumine on peale audi coppide panemist pekkis - enne käima ei lähe, kui starteri lahti lasen, aga kogu see aeg ju laseb küünlaid märjemaks, nii et seni on veel vedanud - eile külmkäivitusega läks pool minti enne kui pauku kuulsin. Dwell nendega netist loetult 3 ja cranking 4ms, panin 3 asemel nüüd 3.5 ja ei midagi.
Toide tuleb samast juhtmest mis ennegi, isegi lüliti võtsin vahelt ära, aga tunne on nagu starteri ajal voolu nad ei saa. Võibolla võtab starter mootorilt massi ära - sama käiab nagu norm kiirusega? Noh paar päeva enne uusi coppe, vedasin ka poolide kaanemassipunktist moto-akumassipunkti juhtme, mida praegu pole. Peaks selle coppide massi üle vaatama, aga muidu mõistus otsas - KMSis cranking dwelli eraldi pole.
Korra tundus, et välja suremise hetkel hakkas armatuur kah kustuma - no krt akus ju voolu on, starterit jaksab veel tõmmata, kuigi COPide paigaldusel, enne kui käima sain nägi 13Ah aku mingi 1min starterit. Aga kas see pole nagu geneka kala? Kas genekas madalal pöördel siis üldse tarbib voolu? Ah krt laeb aku ääreni täis, ja siis näpib juhtmeid jne - logi kah näitab, et käivitusel kukub pinge üldiselt 9.8V peale.

Kle jah eks WOT seade hetkel ikka kõige tähtsam. Nimekirjas oli süüte ja nuki timmimine kah ja dünos käik, praegu jäävad ära, kuna päeviti vaja tööl käia. Peale selle oli mõte, et vesipritsega võiks kah proovida veel süüte üle seadistada. Hetke seis aga selline, et EGT vaja uuesti paigaldada ja knocki stetokatest ei kuule ning atribuutika on installimata - ei julge väga süüdet näppidagi. Ja plaan oli aju boosti kah juhtima panna. Eks näis, palju teha jõuab, seekord saab hädakorral võistlusel kah logida-seadistad 8) (eelmine kord olid WB ju väljundid surnud).
Enne AC Dragi vaja ja kõrgema boostiga seade üle käia, muidu kui seal väheks jääb, siis võistluse ajal võib vaid paar puterdavat katset saada. Seekord vist Viljarit kah pole, nii et ma peaks kõige rohkem sõite saama :lol:

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 04.09.2010 9:44
Postitas Astrona
AC Dragile Outlaw klassi juba 11 autot registreeritud - noh aeg on IPP'sid jagada :lol: (Internet Podium Places)
4tk on sõitnud alla 11s ja kui arvestada, et veel 4 masinat on sõitnud kiiremini, kui mu paremuselt 2. aeg, ja üritavad kah ju parandust, siis ellikates läheb suht raskeks. 4'st kiirest ja 4st 12.0s masinast ühel on "tehnikasport" :) seega 8'sesse ellikasse peaks sisse mahtuma, aga kui läbi ime ajasõitudes 4. aega ei tee, siis tulebki vastu 9-10s masin ja pidu läbi (5.-8. koht), aga kui ajasõidud õnnestuvad, siis tuleb vastu 11.9-12.2 sõitnud masin, siis sõltub juba reaktsioonist jms'st,mis mul eriti ei klapi, ehk MrKalkulaatorlikult ~20% jääb võimalus 4 hulka sattuda, kus vastas juba 10s masin või Reimo, ja siis jääb alles veel 2% et finaali jõuaks, ja finaalis jääb 10'st korrast ühel ikka joppaks :lol: seega 0.2% tõenäosus, et tuleb võit :lol: 1:500.
Ühesõnaga,
9.-11. koht 9.8%,
5.-8. koht 68%,
3.-4. koht 20%,
2. koht 2%
1. koht 0.2%
Kahju, et AC'l oma Series pole, selle 8. kohaga, kuna Viljar ja Veljo ei tule, Reimol eelmine ebaõnnestus ja seega Ristol vast enam nii palju ei vea, ning Kulmar kah vast uuesti pool-finaali lootma ei lähe, ja 10s vennad on 1. korda, seega oleks "AC OL IPP KUNN" :lol:
Matemaatika ruulib :lol: Tegelt ma arvutasin, et palju ma sõita saan :) - 4.2 korda :lol: Teoreetiliselt, tehtud! Vaja veel vormistada. Ja nüüd garaazi, autot p*rse keerama...

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitatud: 04.09.2010 12:24
Postitas Ultron
Kuna OL klassi sõitjaid võib tulla paaritu arv siis see kord mind vast Pavelsoniga kokku ei lasta :) Tõenäosus et klassi kõige väiksema võimsuse ja ilmselt ka suurima kaaluga masin kedagi eliminaatoris üldse välja lülitab on väga tillke. Esimeses voorus >3s masinate vastu kedagi välja õnnestuks lülitada siis peaks vist loto pileteid ostma minema vms. Aga savi see eliminaator, paljudel tähtis ikka dragtimesi hea number ära sõita :)
Edu homseks, ise ka õhtul veel täna teist korda garaazi.