44. leht 48-st
Postitatud: 02.08.2010 23:17
Postitas RICE BURNER
eks sellise tasemega autode edu ripub alati juuksekarva otsas
Soomes vaatasime pro klasse, kus kuuldavasti iga viies auto raja ära õlitab ja nii peaaegu läkski, kuid meil ei olda sellega harjunud ja fännid ning võistluskorraldajad on kindlasti väga mures, sest kiire auto läks katki.
Kõige suuremaks mureks on varuosade saadavus meie maal, kus ei toodeta ju midagi ja seetõttu kulub taastustöödeks veidi rohkem aega. Hetkel oleks meil kiiresti võimalus samad sisu uude blokki sisse panna, mis riiulil ootab kuid kes ütleb, et see katki ei lähe.
Aga nagu prr ütles, et välistada ei saa ka seda, et valmis jõuame.

Postitatud: 02.08.2010 23:44
Postitas KKDmotorsport
congratulations Viljar !!
I gould not get to alastaro this year
Maybe we see next year
Postitatud: 03.08.2010 0:07
Postitas booster
carbon ja muidu plastikust audide killer korda

Põnev üritus tõotab tulla.
juheii
Postitatud: 03.08.2010 22:38
Postitas 635Driver
Ja ehk siis on juba mõtet pilet osta,,selle raha eest on mida vaadata.
4wd 1000hp ja tagvedu 1000hp.Vaatame kumb paremi seades ja kellel kuidas pidamist ning närvi jagub.

Postitatud: 04.08.2010 18:26
Postitas RICE BURNER
Postitatud: 05.08.2010 23:23
Postitas tmac
booster kirjutas:carbon ja muidu plastikust audide killer korda

Põnev üritus tõotab tulla.
9.4@259km/h liberajal 4wd vs 8.8@257km/h liimil RWD.
Mina ütlen ,et läbi aegade tuliseim vastasseis saab see nv ilusa peatüki võrra rikkamaks
Postitatud: 06.08.2010 8:46
Postitas RICE BURNER
Kahjuks meie Tartus sellel nädalal ei stardi, sest ei poolda enam ammu öist mootoriehitust
Aga, mis puudutab sõidetud 8.8 aega liimil, siis uute rehvidega Haapsalus oleksime viimane kord selle kindlasti üle sõitnud. Oleks on oleks ja 9.0 jäi siiski parimaks.
Elagu Hoosier!
Postitatud: 22.08.2010 21:46
Postitas tmac
võib vist õnnitleda EMV I koha puhul
Postitatud: 25.08.2010 15:14
Postitas RICE BURNER
Võib vist tõesti õnnitleda
Legendide sõit seljataga ja pean ütlema, et üle väga pika aja korralik üritus. Isegi pealtvaatajad püsisid raja ääres isegi siis, kui vihma sadas, mis näitab, et rahval huvi on, kui midagi näidata on.
Ise tegime esimese ajasõidu korraliku rehvisuitsu saatel, kuid teisel katsel rahuliku stardiga õnnestus juba 9,4 ja 251km/h välja võluda, mis näitab Tartu raja paranemist. Kahjuks jäi see viimaseks katseks, sest vihma hakkas sadama. Aga mis peamine, et 9,4 aeg kindlustas meile teise koha Ilmarsi järel ja seega ka EMV võidu ProStreet klassis. Hiljem käisime veel vihmaga superfinaalis demo sõitu tegemas, mis oli üllatava lõpukiirusega 222km/h ja 11.8sek
Nüüd siis kõik pöidlad pihku, sest VKM Racing team läheb 27.08.10 Alastarosse 8,5 püüdma. Teeme juba laupäeva hommikul esimese stardi ja kui tehnika lubab, siis ka pühapäevased ellikad. Kuuldavasti oodatakse meid rõõmuga jälle sinna sõitma. Kohtunikud olla olnud meie autodega väga rahul ja lausa üllatunud, kuidas tehnika kestis. Seega tuleb seda arvamust veelgi süvendada ja teistelegi Eestlastele teed sillutada.
Postitatud: 25.08.2010 15:35
Postitas Raceboy
Õnn kaasa ja pöidlad pihku!

Postitatud: 28.08.2010 16:03
Postitas vlzman
Uudiseid soomemaalt - Hoosieri rehvid peavad JUBE hästi, paraku kummitavad ka mõned probleemid....
Pikemalt kommenteerivad asjaosalised vast ise.
Postitatud: 30.08.2010 9:12
Postitas RICE BURNER
Sai siis jälle Alastaros käidud ja kõvasti 8 alguse tuleku nimel tööd tehtud.
Esimene start ja kohe oli tunne, et töö on vilja kandnud, sest 1,33 60jalga madala pöördega startides andis korraks lootust heale ajale, kuid kui 2 käik sisse läks kadus üks silinder ära, millega võitlesin finisini. 9,1 ja 241km/h veeresin sõnaotseses mttes üle finisi.
Mootor kiiresti pealt lahti ja 4silindri hülss jälle lõhki ja vesi silindris

Sai vist liialt suured kolvid sisse pandud.
Järgmiseks hooajaks mootoriga uued plaanid, kuid sellest veidi hiljem

Postitatud: 30.08.2010 10:30
Postitas Mihkel
Palju hülsi seinapaksuseks jäi?
Postitatud: 30.08.2010 10:51
Postitas RICE BURNER
Palju hülsi seinapaksuseks jäi?
Kuna tegemist on valublokiga, siis paksust on raske ennustada, sest kohati võib see olla 3mm ja kohati 1,5mm. Lõikame lahti ja saame targemaks.
Kuna see blokk oli nurgas olemas, siis jäid meil jälle 89mm kolvid sisse ja jäime lootma, et seekord midagi ei juhtu, kuid juhtus. Elu näitab, et 1000hp polnud probleem, kuid 1200 juba on, kuid samas 88mm kolviga on võetud ka mujal 1500hp välja, kuid see juba bloki kohalt ilmselt loterii.
Postitatud: 30.08.2010 12:23
Postitas jeff01
Kas hülssimisel kasutatavad hülsid on sama nõrgad või oleks see 1 võimalustest?