44. leht 50-st
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 15.10.2015 20:43
Postitas JLKK
Küsimus laiemale ringile. Kuidas ja millega keevitada roostevaba V-Band flants turbiini koja külge?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 16.10.2015 7:08
Postitas ejay
Roostevaba traadiga.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 16.10.2015 10:33
Postitas kivimugi
ise olen tavalise traadiga keevitanud
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 16.10.2015 12:09
Postitas erxx
Lasin ka tavalise traadi ja segugaasiga, käitus nagu keevitaks tavalist rauda.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 01.11.2015 22:58
Postitas pets4524
Kuidas reguleeritakse nukarattaga nuka asendit vända suhtes? Hübriid mootor ja lihvitud kaas ja tulemuseks vänt pool hammast mööda kui nukk paigas... Oma aru järgi paneks originaal nukarattaga nuka paika ülemisse surnud seisu, et kontrollida kas reguleeritava ratta märgid on korras ja õiged ja siis reguleeritava peale ja keeraks vänta seni kuni paigas on ja samal ajal hoiaks nukka paigal ja laseks ümbrisel siis liikuda vajalikkule maale.. Keeruline väljendus aga vast saate aru... Siis oleks nukk omal kohal ja vänt ja nukaratta välimine ring oleks siis märkidest mööda muidugi. Mismoodi siis hiljem rihmavahetust sättida ei tea aga tundub ainuke variant uuesti nulli kõigepealt ja siis uuesti vms aga see polegi oluline hetkel...
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 03.11.2015 1:34
Postitas kilplane
pets4524 kirjutas:Kuidas reguleeritakse nukarattaga nuka asendit vända suhtes? Hübriid mootor ja lihvitud kaas ja tulemuseks vänt pool hammast mööda kui nukk paigas... Oma aru järgi paneks originaal nukarattaga nuka paika ülemisse surnud seisu, et kontrollida kas reguleeritava ratta märgid on korras ja õiged ja siis reguleeritava peale ja keeraks vänta seni kuni paigas on ja samal ajal hoiaks nukka paigal ja laseks ümbrisel siis liikuda vajalikkule maale.. Keeruline väljendus aga vast saate aru... Siis oleks nukk omal kohal ja vänt ja nukaratta välimine ring oleks siis märkidest mööda muidugi. Mismoodi siis hiljem rihmavahetust sättida ei tea aga tundub ainuke variant uuesti nulli kõigepealt ja siis uuesti vms aga see polegi oluline hetkel...
Kui pead silmas regullitava nukaratta all koonusega nukaratast, siis sellel ei olegi ühtegi märki. vähemalt ei tohiks olla.
need regullitakse iga kord vastava abinõuga paika, kus siis nagu mainisid hoitakse nukka õiges asendis ja keeratakse vänt õigeks.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 03.11.2015 22:02
Postitas pets4524
Ei mõtle koonust nagu nt audi v6 mootoril on, seda tean kuidas teha.. Pean silmas sellist

Seal on need äärmised kaane servaga tasa jooned ja alumine on kaane plastiku märki..
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 04.11.2015 8:53
Postitas jeff01
pets4524 kirjutas:Ei mõtle koonust nagu nt audi v6 mootoril on, seda tean kuidas teha.. Pean silmas sellist

Seal on need äärmised kaane servaga tasa jooned ja alumine on kaane plastiku märki..
Kõige õigem oleks mikromeetriga tõukuri pealt mõõta kuna klapp hakkab avanema või kuna ta on avanud teatud maa (vastavalt sellele kuidas nuka specide leht seda ette näeb) See eeldab aga seda, et sa tead ise kuidas tahad, et nukk peal oleks või seda, et sul on selle nuka kohta soovituslik asend olemas nukkadega kaasa tulnud lehena. Keeratakse ka dünos vastavalt sellele milline graafik meeldib
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 05.11.2015 8:46
Postitas pets4524
No tahaks hetkel lihtsalt saada originaal nukaga nuka ja vända vahelise ajastuse paika tagasi..
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 05.11.2015 18:38
Postitas mitsu_manic
pets4524 kirjutas:Kuidas reguleeritakse nukarattaga nuka asendit vända suhtes? Hübriid mootor ja lihvitud kaas ja tulemuseks vänt pool hammast mööda kui nukk paigas... Oma aru järgi paneks originaal nukarattaga nuka paika ülemisse surnud seisu, et kontrollida kas reguleeritava ratta märgid on korras ja õiged ja siis reguleeritava peale ja keeraks vänta seni kuni paigas on ja samal ajal hoiaks nukka paigal ja laseks ümbrisel siis liikuda vajalikkule maale.. Keeruline väljendus aga vast saate aru... Siis oleks nukk omal kohal ja vänt ja nukaratta välimine ring oleks siis märkidest mööda muidugi. Mismoodi siis hiljem rihmavahetust sättida ei tea aga tundub ainuke variant uuesti nulli kõigepealt ja siis uuesti vms aga see polegi oluline hetkel...
Täpselt nii teegi, nagu sa ise kirjeldad.
Pole m6tet lennukit leiutada.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 05.11.2015 21:29
Postitas pets4524
Ei no mis ma siin ikka leiutan.. Pole nendega enne kokku puutunud ja mõtlesin igaks juhuks uurida, et kas olen enamvähem õigel teel..

Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 18.11.2015 22:47
Postitas mitmegsi
Kus kohast võiksin leida (osta) opeli F28 käigukastile 2 ja 3 käigu sünkroid?
Reimo
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 24.11.2015 0:49
Postitas citizen
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 26.11.2015 21:39
Postitas mmadis
coil packi 1 pool läheb kuumaks ja sel poolel pole sädet. omadega läbi?
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 28.11.2015 0:56
Postitas murjam
Ilmselt jah lühises. Tihti võib sedasi lausa korpus voolama hakata.
Enamasti muidugi läheb lühisesse hoopis süütedraiver - lõpptulemus on sama. Kui ta juba korralikult kuumaks on läinud, on coilpack ka arvatavasti kannatada saanud.
Kontrolli kindlasti mõlemad üle, muidu võid lasta uue coilpack-i kohe läbi või vastupidi.