Hetkel laevas ja tagasiteel!
Kõkkuvõtteks võin öelda, et sõita sai palju ja lagunemas midagi ei olnud. Seega käik väga õpetlik ja nauditav, mis tekitab küsimuse, et mis me varem teinud oleme:)
8,81 jäi parimaks ajaks, sest me ei osanud ette näha, et rehvid liimil kohutava kiirusega kuluvad ja iga sõiduga 60 jalga kehvemaks läks, kuid võimsuse tõstes 2 ja 3 käiguga tegime tagasi selle , mis stardis puudu jäi.
Sisuliselt kulusid ET Dragid ära 12 sõiduga ja saime.
Esimestel sõitudel 1,3 60jalga oli täitsa tavaline, kuid hiljem 1,4-1,5 oli juba max, mida võtta sai, kuid see sundis lõpus juba ka 2,2bari peale keerama, mille peale Soome konkurentide suu lahti saime, kui 260km/h neist möödusime

Märkimisväärne oli see, et 200m kiirus oli 210km/h, mis Eestis unistuseks jääb ja keegi vastastest ka ei suutnud järgi teha.
Esimene finaaal sõit 8,6 sõitnud Camaro vastu pani isegi kommentaatori ahhetama, sest reaktsioon 0,023 tema vastu tuli kõigile kohalikele üllatusena, millest toibuti ikka mitu tundi. Kahju ainult, et teine finaalsõit -0.027 sekki varastatud sai. Mille peale muidugi somm tuli ja kiitis meie tiimi ja autot ja tänas sõna otseses mõttes jumalat, sest oli meid väga kartnud.
Meil oli juba hüüdnimi valmis (7seki mehed), sest ilma kustutussüsteemita me Nossi kasutada ei tohtinud. 01.07 hommikul esimese laevaga saime OMP kustutussüsteemi kätte ja Nitro pudel võis jälle peale lennata.
Kuna keegi õlle kõrvalt rehve vahetada ei viitsinud, siis 5 korda 8,8sekki ja üle 257km/h jäi meie laeks. Ja muidugi finaalideks midagi suurt muutes oleksime oma braketi indeksi suure tõenäosusega lõhki sõitnud.
Videod ja pildid tulevad siis, kui oleme veidi kodus puhanud.