43. leht 48-st

Postitatud: 04.07.2010 18:03
Postitas Fog
tnx kirjutas:Huvitav kas siis 8,75 jäi siis parimaks ?
8.75 oli määratud indeks, sõitis 8.825

Postitatud: 04.07.2010 20:18
Postitas tmac
no ikkagi sai liimiristsed tehtud. 8.8 on märkimisväärne lugu.

Postitatud: 04.07.2010 23:12
Postitas RICE BURNER
Hetkel laevas ja tagasiteel!
Kõkkuvõtteks võin öelda, et sõita sai palju ja lagunemas midagi ei olnud. Seega käik väga õpetlik ja nauditav, mis tekitab küsimuse, et mis me varem teinud oleme:)
8,81 jäi parimaks ajaks, sest me ei osanud ette näha, et rehvid liimil kohutava kiirusega kuluvad ja iga sõiduga 60 jalga kehvemaks läks, kuid võimsuse tõstes 2 ja 3 käiguga tegime tagasi selle , mis stardis puudu jäi.
Sisuliselt kulusid ET Dragid ära 12 sõiduga ja saime.
Esimestel sõitudel 1,3 60jalga oli täitsa tavaline, kuid hiljem 1,4-1,5 oli juba max, mida võtta sai, kuid see sundis lõpus juba ka 2,2bari peale keerama, mille peale Soome konkurentide suu lahti saime, kui 260km/h neist möödusime :)
Märkimisväärne oli see, et 200m kiirus oli 210km/h, mis Eestis unistuseks jääb ja keegi vastastest ka ei suutnud järgi teha.
Esimene finaaal sõit 8,6 sõitnud Camaro vastu pani isegi kommentaatori ahhetama, sest reaktsioon 0,023 tema vastu tuli kõigile kohalikele üllatusena, millest toibuti ikka mitu tundi. Kahju ainult, et teine finaalsõit -0.027 sekki varastatud sai. Mille peale muidugi somm tuli ja kiitis meie tiimi ja autot ja tänas sõna otseses mõttes jumalat, sest oli meid väga kartnud.
Meil oli juba hüüdnimi valmis (7seki mehed), sest ilma kustutussüsteemita me Nossi kasutada ei tohtinud. 01.07 hommikul esimese laevaga saime OMP kustutussüsteemi kätte ja Nitro pudel võis jälle peale lennata.
Kuna keegi õlle kõrvalt rehve vahetada ei viitsinud, siis 5 korda 8,8sekki ja üle 257km/h jäi meie laeks. Ja muidugi finaalideks midagi suurt muutes oleksime oma braketi indeksi suure tõenäosusega lõhki sõitnud.
Videod ja pildid tulevad siis, kui oleme veidi kodus puhanud.

Postitatud: 05.07.2010 15:47
Postitas uudi
Sai ka kohal käidud ning loomulikult ka pöialthoidmas. Mina nägin Sind sõitmas kaks korda, aga palju muidu peale lasti? sest osalejaid oli ulme palju. Kahju, et eliminaatoris läks sedasi, kuigi alguses rebisid kohe ette. Aga edu edaspidiseks ning see auto sobib sinna liimirajale väga hästi, kerge vaheldus usa päritolu masinatele.

Pilt

Postitatud: 05.07.2010 15:53
Postitas RICE BURNER
Ma ei saanud teises eliminaatoris kellegist ette rebida, sest vastane Mustangiga pidi startima umbes 0,9 sekki varem, kuid mina varastasin 0.027sekki. Ilmselt räägid kollasest pontiacist, mis sai alistatud 0.0073 sekiga :)

Aga kokku saime teha 12 sõitu, millest enamus olid neljapäeval.

Postitatud: 05.07.2010 16:07
Postitas uzzac
Palju õnne tagant järgi korraliku tulemuse/aja eest. Nüüd võid allkirja ära muuta :)

Postitatud: 05.07.2010 16:32
Postitas uudi
RICE BURNER kirjutas:Ma ei saanud teises eliminaatoris kellegist ette rebida, sest vastane Mustangiga pidi startima umbes 0,9 sekki varem, kuid mina varastasin 0.027sekki. Ilmselt räägid kollasest pontiacist, mis sai alistatud 0.0073 sekiga :)

Aga kokku saime teha 12 sõitu, millest enamus olid neljapäeval.
Jep võis olla küll, päike küpsetas seal ikka korralikult. Läks veits sassi 8)

Postitatud: 05.07.2010 17:11
Postitas Astrona
Astrona kirjutas:Liim kummi! 8.7s olgu olla!
2 sajandikku jäi puudu :) Palju õnne korraliku tulemuse puhul!
Video kah tuleb?
Millal uuesti liimile minek?

Postitatud: 06.07.2010 20:52
Postitas RICE BURNER

Postitatud: 06.07.2010 21:12
Postitas Ice
Väga ilus ja stabiilne tundub. Kahju, et see vale tuli põlema lõi :)

Postitatud: 28.07.2010 11:26
Postitas RICE BURNER

Postitatud: 02.08.2010 22:21
Postitas booster
Kas Tartusse sõitma ka nädalavahetus ???

Postitatud: 02.08.2010 22:47
Postitas prr
booster kirjutas:Kas Tartusse sõitma ka nädalavahetus ???
Võttes aluseks Viljariga räägitu, siis julgen öelda, et EI.

but you never know :)

Postitatud: 02.08.2010 22:56
Postitas RICE BURNER
Kuna Haapsalus juhtus nii, et viimases sõidus Audi vastu 4sekundit jutti piirajas istumine tõi ilmselt mootori kõige nõrgema lüli välja, siis jääb meil Tartu vahele.
5 silindri hülssi tuli pikk pragu ja mahlad läksid juba stardis seistes sassi, mida oli hiljem logist hästi näha. Finisis süttis auto põlema tuulutusest lennanud õlist, kuid õnneks suuremat kahju ei tekkinud, vaid põlenud juhtmed ja söestunud kollektori termoteip. Kütusesüsteem oli ka pikalt tules, kuid õnneks see ei andnud järele.
89mm kolb sellel mootoril on natuke liiast ja hülsi sein jääb veidi õhukeseks sellise jõu jaoks. Lihtsalt peale paari võistlust hakkasid lohud hülsi seintele tekkima, kui sai 2,3bari peale keeratud, kuid nüüd polnud me veel lähedalgi.
Nüüd siis uus blokk ja väiksemad kolvid sisse ja 21august uuesti rajal, et see kripeldama jäänud 8 ka Eestis ära sõita. Hoosieri rehviga oli Haapsalus tunne, nagu Alastaros sõites. Paar sõitu veel ja oleksime oma Soome rekordi ületanud probleemideta, sest lõpukiirus oli umbes 20km/h väiksem. Aga eks see 9.0 oli ka hea tulemus kolmanda katsega, kus üks silinder vett pumpas.
Teoreetiliselt saaksime ka laupäevaks valmis, kuid siis saaks kvaliteet kannatada, mida eriti enam kogeda ei tahaks. Aitab ühest põlengust küll!

Postitatud: 02.08.2010 23:02
Postitas woush
mnja kurb kuulda .. Katsuge ikka laupäevaks valmis saada :) Tõotas tulla väga kõva võistlus, kuid nüüd nii sinu kui ka veljo auto laiali ..