42. leht 49-st

Postitatud: 23.11.2009 2:52
Postitas HoCi
Lihtsalt pirtsakas tüdruk. Aga tavaliselt selline vaevanägemine tasub end lõpuks ära 8) Nii palju kui ma RA'ga olen sõitnud tartu linna peal ringi, siis subaru on väga äge loom :) Miks sa kohe peale esimese kasti minekut regullitava keskdiffri peale üle ei läinud?

Postitatud: 23.11.2009 11:34
Postitas Mihkel
Vaata kui Eestis küsitakse käigukasti eest POOL auto hinda, siis see EI OLE NORMAALNE.
Eesti inimese mentaliteet on hetkega ratsarikkaks.
Piisab vaid nime Subaru Impreza mainimisest ja kohe on inimestel hoiak, see on ju ralliauto, selle jupid peavadki kallid olema.

Kas teie arust on normaalne, et suvalise tänavaauto manuaalkäigukasti eest küsitakse 60 000.- eek???

Postitatud: 23.11.2009 12:57
Postitas rosenberg
60 000 ei ole normaalne sest ca 100 000 saab tutika kasti juba . vana kasti eest lagi 20-30 k kui sedagi

Postitatud: 23.11.2009 13:07
Postitas hents99
60 000 ?? Selle eest saab peaaegu 2 japan spec autot toomistega Eestisse. Sealt saab terve sillaosa alustades mootorist, lõpetades pooltelgedega.

Reeglina neil ka asfalti või kruusa (emba kumba) pro seeria vedrustus, upgrade pidurisüsteem jne.
Sidurid juba kangemad.

Miinus on otsimise vaev ja toomiseks kuluv aeg. Läbi edasimüüjate on hind muidugi 150-500% kallim.

Postitatud: 24.11.2009 2:01
Postitas Mihkel
Õlilekke põhjustajaks oli õlifilter, mis lekkis. Päris kindel ei ole veel kust ta lekkis.
Tihendi osa tundub nagu korras aga ülevalt äärest oli asi kuidagi roostes, võimalik, et sealt valtsikohast kuskilt lekkis.
Ei viitsinud seda väga lähemalt uurida, kuna oli sada viga mida oli vaja veel kõrvaldada.
Igatahes tänase õhtuse seisuga hakkab asi juba vaikselt looma.
Siduri töösilinder sai vana vastu tagasi vahetatud ja sidur lahutab nii nagu varem.
Eile õhtul läbi ujutatud kollektroiteip sai ka linnas enamvähem puhtaks sõidetud.
Kohati küll ei näinud midagi ja hais tahtis ära tappa, kuna terve auto oli suitsu täis. :-D

Väga harjumatu on 6-e käigulise kastiga linnavahel sõita.
Esimese otsa käiguvahed on väga lühikesed.
Linnas 60km/h on 5.käik ~2000rpm.

Talveks peab vist ikka originaal vedrustuse alla tagasi panema.
Coilidega madalas asendis lohiseb juba Sõpruse pst.-l summuti mööda maad.

Postitatud: 24.11.2009 10:49
Postitas Mihkel
Hommikul valges tööle sõites sai kohe selgeks, et käiguvahed on lihtsalt liiga mõnusad.
Endise 70-80km/h hakkab teise käiguga minek/spool nüüd juba ~40km/h.
Ei saa nagu väga arugi, et oleks stockist erinev turbo.
Peab vist varsti suurema kuumaosa tagasi panema :)
Enam ma ei imesta ka, miks uuemate STI-de vendi näiteks GT35R ei häiri.
No kui GT35R-iga on spool sama nagu mul 5-ese kastiga GT28RS-iga siis kannatab selle lag-i ilusti ära võrreldes sellega mis sealt pärast tuleb.

Võib-olla on asi ka selles, et viimased 6 kuud olen suhtkoht lahjade autodega sõitnud.

Postitatud: 24.11.2009 12:17
Postitas Jaan
Ma arvan, et eile oli auto nii rõvedalt vingu täis ja sa ei saanud sellepärast käiguvahetusega hakkama. Mul juba hakkab pilt selgeks minema. Hommikul kui ärkasin siis oli tunne nagu oleks õhtul liitri Laua viina ära joonud.

Postitatud: 24.11.2009 17:28
Postitas Mihkel
No mul pea veel siiani valutab.

Ma vaatan, et Marko pole veel midagi kommenteerinud, ju siis pole siiamaani jalgu alla saanud. :-D

Postitatud: 27.11.2009 0:10
Postitas Mihkel
Kuuese kasti conversioniga tekkis ka väike üllatus, mida ma enne oodata ei osanud.
Nimelt hoiab 6-ese kastiga mootor rohkem salongi poole kaldu ja kuna mul on cooleri lõdvik veidi moditud, mis toob coolerit ülivähe tahapoole, siis käib cooler hetkel vastu kere.
Ühtegi lihtsat lahendust sellele pähe ei turgata.
Saaks proovida uue tugikäpa tegemist coolerile, et saada asi kas-või 3mm kaasreisija poolsest kerenurgast eemale keerata.

Kui kellegil huvi 6-ese konversioni vastu, siis EURO versiooni kasti puhul läheb vaja:
* 6-ene kast + survelaagri hark (võimalik, et sobib 5-ese oma ka aga kindel pole)
* 6-ese kasti käiguhoovastik
* 6-ese kasti gardaan
* 6-ese kasti padi

Sellega kogu conversion EURO (enamuste) kasti puhul piirdubki, kuna kõik muud 5-ese jupid on bolt-on 6-esele kastile.
Subaru on nagu Ford, et enamus jupid on enamuste mudelite vahel vahetatavad.
Järgmis(t)e keremudeli(te) tükid lähevad lihtsalt bolt-on vana kere külge, hämmastav, kõik augud istuvad ideaalselt.

Vanad jäävad:
* siduri töösilinder
* starter
* hooratas + korv + siduriketas + survelaager
* ülemine mootoritugi
* käigukasti tala (5-esel ja 6-esel on välimuselt identsed talad, proovitud)

Mulle hakkab asi igatahes aina rohkem meeldima.
Auto tunduks nagu kiirem kui varem.
Vahepeal olen saanud ka mõned järsemad käiguvahetused teha ja tunne on mõnus :evil:
Esimese käiguga ka väikse hoo pealt kiirendades võtab isegi esimese diffrilukuga mõlemad rattad tühja käima, kui boosti üles lööb.
Peaks taha ka mingi aeg selle uue diffri alla aretama.

Postitatud: 27.11.2009 0:24
Postitas Maik
Kui käib ainult teatud pööretele vastu kere,ehk on abiks kummiriba vahelepanek ? Ei kujuta ette muidugi sinu olukorda täpselt. Cooleri liigutamine üldiselt suht lihtne enamus autodel...

Postitatud: 27.11.2009 0:29
Postitas Mihkel
Mul Top Mount ja rohkem kolle poole asja ei saa liigutada, IAT andur on cooleri ja segusiibri vahel ning mahutatud nii, et nii segusiibri kui cooleri kuusk on vastu andurit.
Kere on nö cooleri vanni taga ja keerab ka alla.
L tähe kujuliselt kereplekk ja L tähe täisnurga juures siis teise L tähe kujuliselt cooleri vann.

Peab ilmselt front mount cooleri mingi hetk panema.

Üks pilt ka mille Reno pesulas tegin, kui autot üle 6-e kuu pesta lasin:
Pilt

Postitatud: 27.11.2009 9:51
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:...
Peab ilmselt front mount cooleri mingi hetk panema.

Üks pilt ka mille Reno pesulas tegin, kui autot üle 6-e kuu pesta lasin:
Pilt
Märjad autod ja naised ja mõne venna unenäod. :lol:

Pane IC paigutusest kah pilt. Hetkel saan aru, et IC istub siibri otsas. Kas IC'd 180kraadi keerata ei anna vms? See on õhk-õhk cooler? Kitastes oludes on õhk-vesi-õhk. Ja kui pikalt ei lajata, lihtsalt õhk-vesi veelgi kompaktsem. Aga samas sul see esi-pamper nagu nõuab FMIC'd - kasvõi fake'i :)

Postitatud: 27.11.2009 10:51
Postitas Jaan
Tegelikult ju auto sõidab ja kõik on tip-top. Mihkel ju tuntud draama-queen. Enne tuleb Nibiru kui et sellest cooleri seina lähedusest midagi juhtub.

Postitatud: 27.11.2009 11:21
Postitas Carshop.ee
Jaan kirjutas:Enne tuleb Nibiru kui et sellest cooleri seina lähedusest midagi juhtub.
:lol: :lol: :lol:

Postitatud: 27.11.2009 11:23
Postitas Astrona
Rellakaga ei saa kohandada?