Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Vaata kui Eestis küsitakse käigukasti eest POOL auto hinda, siis see EI OLE NORMAALNE.
Eesti inimese mentaliteet on hetkega ratsarikkaks.
Piisab vaid nime Subaru Impreza mainimisest ja kohe on inimestel hoiak, see on ju ralliauto, selle jupid peavadki kallid olema.
Kas teie arust on normaalne, et suvalise tänavaauto manuaalkäigukasti eest küsitakse 60 000.- eek???
Eesti inimese mentaliteet on hetkega ratsarikkaks.
Piisab vaid nime Subaru Impreza mainimisest ja kohe on inimestel hoiak, see on ju ralliauto, selle jupid peavadki kallid olema.
Kas teie arust on normaalne, et suvalise tänavaauto manuaalkäigukasti eest küsitakse 60 000.- eek???
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
60 000 ?? Selle eest saab peaaegu 2 japan spec autot toomistega Eestisse. Sealt saab terve sillaosa alustades mootorist, lõpetades pooltelgedega.
Reeglina neil ka asfalti või kruusa (emba kumba) pro seeria vedrustus, upgrade pidurisüsteem jne.
Sidurid juba kangemad.
Miinus on otsimise vaev ja toomiseks kuluv aeg. Läbi edasimüüjate on hind muidugi 150-500% kallim.
Reeglina neil ka asfalti või kruusa (emba kumba) pro seeria vedrustus, upgrade pidurisüsteem jne.
Sidurid juba kangemad.
Miinus on otsimise vaev ja toomiseks kuluv aeg. Läbi edasimüüjate on hind muidugi 150-500% kallim.
Õlilekke põhjustajaks oli õlifilter, mis lekkis. Päris kindel ei ole veel kust ta lekkis.
Tihendi osa tundub nagu korras aga ülevalt äärest oli asi kuidagi roostes, võimalik, et sealt valtsikohast kuskilt lekkis.
Ei viitsinud seda väga lähemalt uurida, kuna oli sada viga mida oli vaja veel kõrvaldada.
Igatahes tänase õhtuse seisuga hakkab asi juba vaikselt looma.
Siduri töösilinder sai vana vastu tagasi vahetatud ja sidur lahutab nii nagu varem.
Eile õhtul läbi ujutatud kollektroiteip sai ka linnas enamvähem puhtaks sõidetud.
Kohati küll ei näinud midagi ja hais tahtis ära tappa, kuna terve auto oli suitsu täis.
Väga harjumatu on 6-e käigulise kastiga linnavahel sõita.
Esimese otsa käiguvahed on väga lühikesed.
Linnas 60km/h on 5.käik ~2000rpm.
Talveks peab vist ikka originaal vedrustuse alla tagasi panema.
Coilidega madalas asendis lohiseb juba Sõpruse pst.-l summuti mööda maad.
Tihendi osa tundub nagu korras aga ülevalt äärest oli asi kuidagi roostes, võimalik, et sealt valtsikohast kuskilt lekkis.
Ei viitsinud seda väga lähemalt uurida, kuna oli sada viga mida oli vaja veel kõrvaldada.
Igatahes tänase õhtuse seisuga hakkab asi juba vaikselt looma.
Siduri töösilinder sai vana vastu tagasi vahetatud ja sidur lahutab nii nagu varem.
Eile õhtul läbi ujutatud kollektroiteip sai ka linnas enamvähem puhtaks sõidetud.
Kohati küll ei näinud midagi ja hais tahtis ära tappa, kuna terve auto oli suitsu täis.
Väga harjumatu on 6-e käigulise kastiga linnavahel sõita.
Esimese otsa käiguvahed on väga lühikesed.
Linnas 60km/h on 5.käik ~2000rpm.
Talveks peab vist ikka originaal vedrustuse alla tagasi panema.
Coilidega madalas asendis lohiseb juba Sõpruse pst.-l summuti mööda maad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Hommikul valges tööle sõites sai kohe selgeks, et käiguvahed on lihtsalt liiga mõnusad.
Endise 70-80km/h hakkab teise käiguga minek/spool nüüd juba ~40km/h.
Ei saa nagu väga arugi, et oleks stockist erinev turbo.
Peab vist varsti suurema kuumaosa tagasi panema
Enam ma ei imesta ka, miks uuemate STI-de vendi näiteks GT35R ei häiri.
No kui GT35R-iga on spool sama nagu mul 5-ese kastiga GT28RS-iga siis kannatab selle lag-i ilusti ära võrreldes sellega mis sealt pärast tuleb.
Võib-olla on asi ka selles, et viimased 6 kuud olen suhtkoht lahjade autodega sõitnud.
Endise 70-80km/h hakkab teise käiguga minek/spool nüüd juba ~40km/h.
Ei saa nagu väga arugi, et oleks stockist erinev turbo.
Peab vist varsti suurema kuumaosa tagasi panema
Enam ma ei imesta ka, miks uuemate STI-de vendi näiteks GT35R ei häiri.
No kui GT35R-iga on spool sama nagu mul 5-ese kastiga GT28RS-iga siis kannatab selle lag-i ilusti ära võrreldes sellega mis sealt pärast tuleb.
Võib-olla on asi ka selles, et viimased 6 kuud olen suhtkoht lahjade autodega sõitnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No mul pea veel siiani valutab.
Ma vaatan, et Marko pole veel midagi kommenteerinud, ju siis pole siiamaani jalgu alla saanud.
Ma vaatan, et Marko pole veel midagi kommenteerinud, ju siis pole siiamaani jalgu alla saanud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuese kasti conversioniga tekkis ka väike üllatus, mida ma enne oodata ei osanud.
Nimelt hoiab 6-ese kastiga mootor rohkem salongi poole kaldu ja kuna mul on cooleri lõdvik veidi moditud, mis toob coolerit ülivähe tahapoole, siis käib cooler hetkel vastu kere.
Ühtegi lihtsat lahendust sellele pähe ei turgata.
Saaks proovida uue tugikäpa tegemist coolerile, et saada asi kas-või 3mm kaasreisija poolsest kerenurgast eemale keerata.
Kui kellegil huvi 6-ese konversioni vastu, siis EURO versiooni kasti puhul läheb vaja:
* 6-ene kast + survelaagri hark (võimalik, et sobib 5-ese oma ka aga kindel pole)
* 6-ese kasti käiguhoovastik
* 6-ese kasti gardaan
* 6-ese kasti padi
Sellega kogu conversion EURO (enamuste) kasti puhul piirdubki, kuna kõik muud 5-ese jupid on bolt-on 6-esele kastile.
Subaru on nagu Ford, et enamus jupid on enamuste mudelite vahel vahetatavad.
Järgmis(t)e keremudeli(te) tükid lähevad lihtsalt bolt-on vana kere külge, hämmastav, kõik augud istuvad ideaalselt.
Vanad jäävad:
* siduri töösilinder
* starter
* hooratas + korv + siduriketas + survelaager
* ülemine mootoritugi
* käigukasti tala (5-esel ja 6-esel on välimuselt identsed talad, proovitud)
Mulle hakkab asi igatahes aina rohkem meeldima.
Auto tunduks nagu kiirem kui varem.
Vahepeal olen saanud ka mõned järsemad käiguvahetused teha ja tunne on mõnus
Esimese käiguga ka väikse hoo pealt kiirendades võtab isegi esimese diffrilukuga mõlemad rattad tühja käima, kui boosti üles lööb.
Peaks taha ka mingi aeg selle uue diffri alla aretama.
Nimelt hoiab 6-ese kastiga mootor rohkem salongi poole kaldu ja kuna mul on cooleri lõdvik veidi moditud, mis toob coolerit ülivähe tahapoole, siis käib cooler hetkel vastu kere.
Ühtegi lihtsat lahendust sellele pähe ei turgata.
Saaks proovida uue tugikäpa tegemist coolerile, et saada asi kas-või 3mm kaasreisija poolsest kerenurgast eemale keerata.
Kui kellegil huvi 6-ese konversioni vastu, siis EURO versiooni kasti puhul läheb vaja:
* 6-ene kast + survelaagri hark (võimalik, et sobib 5-ese oma ka aga kindel pole)
* 6-ese kasti käiguhoovastik
* 6-ese kasti gardaan
* 6-ese kasti padi
Sellega kogu conversion EURO (enamuste) kasti puhul piirdubki, kuna kõik muud 5-ese jupid on bolt-on 6-esele kastile.
Subaru on nagu Ford, et enamus jupid on enamuste mudelite vahel vahetatavad.
Järgmis(t)e keremudeli(te) tükid lähevad lihtsalt bolt-on vana kere külge, hämmastav, kõik augud istuvad ideaalselt.
Vanad jäävad:
* siduri töösilinder
* starter
* hooratas + korv + siduriketas + survelaager
* ülemine mootoritugi
* käigukasti tala (5-esel ja 6-esel on välimuselt identsed talad, proovitud)
Mulle hakkab asi igatahes aina rohkem meeldima.
Auto tunduks nagu kiirem kui varem.
Vahepeal olen saanud ka mõned järsemad käiguvahetused teha ja tunne on mõnus
Esimese käiguga ka väikse hoo pealt kiirendades võtab isegi esimese diffrilukuga mõlemad rattad tühja käima, kui boosti üles lööb.
Peaks taha ka mingi aeg selle uue diffri alla aretama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mul Top Mount ja rohkem kolle poole asja ei saa liigutada, IAT andur on cooleri ja segusiibri vahel ning mahutatud nii, et nii segusiibri kui cooleri kuusk on vastu andurit.
Kere on nö cooleri vanni taga ja keerab ka alla.
L tähe kujuliselt kereplekk ja L tähe täisnurga juures siis teise L tähe kujuliselt cooleri vann.
Peab ilmselt front mount cooleri mingi hetk panema.
Üks pilt ka mille Reno pesulas tegin, kui autot üle 6-e kuu pesta lasin:

Kere on nö cooleri vanni taga ja keerab ka alla.
L tähe kujuliselt kereplekk ja L tähe täisnurga juures siis teise L tähe kujuliselt cooleri vann.
Peab ilmselt front mount cooleri mingi hetk panema.
Üks pilt ka mille Reno pesulas tegin, kui autot üle 6-e kuu pesta lasin:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Märjad autod ja naised ja mõne venna unenäod.
Pane IC paigutusest kah pilt. Hetkel saan aru, et IC istub siibri otsas. Kas IC'd 180kraadi keerata ei anna vms? See on õhk-õhk cooler? Kitastes oludes on õhk-vesi-õhk. Ja kui pikalt ei lajata, lihtsalt õhk-vesi veelgi kompaktsem. Aga samas sul see esi-pamper nagu nõuab FMIC'd - kasvõi fake'i
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
Carshop.ee
- Postitusi: 101
- Liitunud: 11.06.2009 12:52
Jaan kirjutas:Enne tuleb Nibiru kui et sellest cooleri seina lähedusest midagi juhtub.
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee