Mis aju sa alternatiiviks pakud mis on oluliselt parem kuid mitte oluliselt kallim?mitsu_manic kirjutas:Selles osas on sul õigus. Mul on kõvasti targemat teha, kui jootekolb käes mööda plaati ringi joosta. Ei ole seda ka kunagi teinud. Selle aja ja raha eest saab ju palju parema ECU.jeff01 kirjutas:Kui juba see sinus hämmingut tekitab pole sa vist kõige õigem mees soovitama mis aju kasutada. Teist samahead "isetegija" aju pole vist olemaski ja lõppudelõpuks ei näe mootor mis aju tal pihusteid avab või nukkvõlle keerab.mitsu_manic kirjutas:Ok.
Lihtsalt kogu see juhtmete majandus tekitab suurt hämmingut, et kuidas selline asi töötab??
Ning korralikud kallima otsa ECU-sid saab ka mudeli põhiselt, lisaks nn universaalseid, kuhu on olemas ka eraldi tarkvara. Isetegija Ecude puhul ongi suureks puuduseks, minu meelest, et laotakse mingi "kompott" erinevatest "headest" anduritest kokku ning siis otsitakse, miks miski ei tööta ja mootor sitasti käib.
Ära loe seda negatiivse alatooniga, lihtsalt stock Ecu-dega tegeledes, siis selline juhtmemajandus on porno ning sealt ei tule kunagi hea, eriti kui sellest on mitmed "spetsialistid" üle käinud. Endale ei oleks elusees niipalju viitsimist jamada mingite joodetega, et saada tühine 1-2 seadet juurde.
Plussid MS-i puhul on muidugi see ,et see sobib pm kõikidele mootoritele ja andurite ning ta jooksutab neid ka. Juhul, kui on suudetud korrektselt teha. Enamustel juhtudel mitte, miks muidu pädevate vendade juurde minnakse, korduvalt.
Mis on MS Ecu poolt juhitud mootori parim aeg 1/4 miilil?
See, kui keegi kasutab deffektiga andureid on see tema probleem...aju pole ju süüdi andurite veas. MSi põhi pluss ongi see, et saad misiganes andureid kasutada mitte ei pea spetsiifilisi kasutama. See, kui keegi sinna mitmeid meetreid juhtmeid sisse toppinud ei tee se ju ometigi MSi kui aju kehvemaks. Mul läpparis vast oma 40-50 eri seadet ja olen neile ajudele ka sisse näinud kuid lisajuhtmete tõttu tekkinud probleeme pole veel kohanud. Sulle ei meeldi võimalus aju muuta vastavalt rauale? Miks ometi küll??? Võtame keskmise turboclubi kasutaja.....ilmselt on tal 200sx ja on erinevate chippidega või emase nukaanduri tõttu lasknud mõned kolvid, kaanetihendi või ei saa lihtsalt käima sest kohe vaja ju rauda muuta. Paned MSi peale ja saad tööle....modid mootorit ja jälle oleksid originaaliga hädas. Lõpuks väsid ca detist ja jätad ehk sri vahele ja hüppad mõne LSi suunas või vaatad kaasaegsemat 300zxi mootorit.....ikka üli erinev raud....tunnike jootekolviga ja MSiga no problem....sina ostaks aga järgmise "mingi muu" keerad lõpuks üle kaela ja msi tõstad järgmisele projektikale.....või noh ostad kolmanda "mingi muu"
Jah, MSil on miinuseid aga neid sa ei nimetanud ja seetõttu jäi su arvustus tühjaks....häguseks
Ja mis paar seadet juurde?