Vahepeal niipalju siis toimunud, et sai ringi sõidetud paar nädalat 2 bariga (2.1 spike ja 1.9 hoiab). Välise WG augu pime-plaat, milles oleva augu kaudu TIP'i mõõtsin. hakkas korduvalt lekkima. Kui selle pidama sain oli kuulda juba väikest väljalasketihendi-leket ja 1000EUR race ning sealt tagasisõit pani juba sellise punkti, et kõik väljalaske tihendid juba lekkisid.
Ise arvan, et see pole niivõrd kuuma saamise kui pigem kõrge turbiinisisendrõhu (TIP'i) tulemus. Rõhk kolles sellise boostiga ulatus täispööretel juba 4barini, kella seieri väänas ammu ära.
Tulemus 1000EUR'il jäi tugevalt allapoole ootusi 226kmh 1. katsel, kus esimesed 3 käiku tõmbasid nagu ennegi proovitud, hästi aga väikse 0.5sek'lise tõrkega enne 500m juba 200kmh. 4 käigu lõpus kui kiirus mingi 215 juures, mida enne proovinud polnudki, sai natuke tõmmata kui jäi juba pikemalt kalasse istuma, ja olin sunnitud varem käiku vahetama, ning 5. käik oli otsast lõpuni kalas sees ja lisas vaid ~5-10kmh, millele aitas kaasa ka konarlik lennuvälja plaat-maastik ja palav ilm. WB ots kukkus ajust ära seega sõidu baasil seadistada ei saanud ja väike seadistuse muudatus tegi asja veel hullemaks ja 2. ning 3. katse olid puhta pekkis. Karta oli, et see kala alates 4. käigust hakkab alles iseloomu näitama. Keskpärane tulemus kirjas ja mootor kah terve, ilm ja inimesed olid ilusad ja võis üritusega rahule jääda.
Masin lekib õli igast võimalikust kohast. Olen vahetanud juba vända- ja nukisimmerid, aga leketel lõppu pole. Järgmisena üritan veel see nädal karteripõhja ära tihendada, sealt servavahelt ning igast stutsist, mida on seal mingi 10tk, lekib nii et 1L/1000km on hästi läinud.
Kuna juba laupäeval on Tartu Drag, kus on plaan osaleda. siis TIP vähendamise jms eesmärgil suuremat turbo panema ei hakka, kuna too nõuab juba välist-WG'i jms ümberehitust. Puhkused kah läbi ja üritan õhtuti peale tööd nokitseda, et vähemalt lekked enne võistlust kõrvaldada.
Vahetult enne 1000EURi läksin 3bar kütuserõhu pealt 4bari peale, mis keeras seadistuse üsna sassi, mis oli just nii paiga saanud, et mõnus oli ka linnavahel liigelda, kuigi olin arvutuslikult ruutjuur(p2/p1) valemiga uuele rõhule kütuse kaardi teinud - jällegi tõestus, et praktikas käivad asjad vähe keerulisemalt. põhiviga arvatavasti see, et oletasin pihustite avanemis- ja sulgemisaegade viivitust valesti.
Tartus tahaks eelmise ~1.55bariga tehtud isikku uue boostiga natuke parandada ja tahaks loota et 402m kiiruseks tuleb juba MT-drag'iga 190-200kmh.
Peale Tartu üritust on vist juba aega GT35R'i paigaldusega tegeleda. Väheke pikem plaan on suurele turbole alt pööretelt toeks sisselaske-kolle alla ka väike kompressor istutada Sai juba väheke ruumi tehtud, aga eks näis.
Mõõtsin ka kompressioone: olid 9-8, aga 2. või 3. pütt oli 6.5bar, eks sügisel mõõdab uuesti.
Kui kalast enne lahti ei saa, siis vist väikse turboga dünosse ei jõuagi. Veel on paar asja proovida:
* akult otse ajule toide vedada (pihustid ja süütepool on juba otse)
* süütesignaali logida, et kui see jääb kala ajal vahele siis veel
* * VR täiesti eraldi juhtmega vedada
* * veel VR vahega mängida, aga kui süütesignaal on kah korrektne siis
* teisi küünlaid proovida (iq24'de 0.5mm vahele üleminek midagi hullemaks ei teinud, paremaks kah eriti mitte)
* kala pööretel seguga rohkem mängida, võimalikult lahjaks keerata
* klapivedrud vahetada (käega sai VL omi nagu katsutud ja tundusid kõik ülijäigad

) Kahtlustasin et kõrge TIP paneb mõne nõrgema klapivedru mingil resonants-sagedusel väheke põrkama.
* KMS firmware upgrade
* sisselaske nuki ajastust pole kah mõõtnud (peaks olema nullis)
Üldiselt vaikselt mõtlen selles suunas, et panna stock uksepolstrid ja keskkonsoolid tagasi ning vaiksem summuti sebida, et liikluses vähe vabam oleks jne... Pigem kiire tänavaauto kui aeglane võistlusauto.
