635Driver kirjutas:Jah esimene start läks küll metsa kuid teine õnnestus igati hästi.Arvestades veel seda, et esimese käiguga burnouti tehes ei saanud sinist suitsugi välja rehvist.Järgmine kord tahaks seda 60f aega veel vähemaks saada (praegune 1.65x) ning 1.6 bar asemel liigelda nii 2.0 bariga ja indexi võiks ju lõhki sõitagi.

.Trumbiks veel kerged tiivad,tagaluuk,ning kergemad veljed rehvidega ette ning vaatame kuidas tagant natuke pehmemaks ka saaks vedrustust.
Pusimist veel on

.
Videost tundub, et 2. käiguga tõmbas veel hinge kinni, kuidagi pikaks jäi see käik, seal spoolimises kah 0.2s peidus. 60ft korraliku burni ja sillanäppimisega võiks jah veel 0.1-0.2s ehk näpistada - tundub veel natuke jäik.
Boosti, süüte, segu ja nuki seadistuses on veel 15-25% kinni, millega peaks lõppkiiruse kah 180 pealt 190'tesse tõstma, mis peaks ajast veel 0.3s hammustama, nii et ideaalide kokku langemisel peaks jah 11.4-11.6s ära tulema.
Praktika on aga see, et keskmine aeg oli vist mingi kõrge 12s - ja selle stabiilsemaks saamine, eriti kui võistlusi eriti ei toimu ja eestikatele ei lähe.
Kergeid tiibasid küll panema ei hakka, need annavad ainult 2x0.5kg võitu - kui sa just "omast ajast" neid punaseid tiibasid ilusti musta tooriku külge ei viitsi keerata. Tagaluugiga võib tagant 10kg maha võtta, ees kergemate velgede/rehvidega veel mingi 5-8kg, kõrvalistme ja -vöödega 8-9kg. Põhimõtteliselt võiks stock radika kah panna, saaks ninast veel 5kg maha. Ehk kokku mingi 30kg saaks maha, millest võib abi küll olla, kuna jõudu on siiski vähe. Tahaks seadistamisega kah nii kaugele jõuda, et "vesipritsega" saaks veel paar % võimu juurde, millega siis 5kg jälle raskem. Samas kui see paar % ei tule, siis läheb tagant veel 7kg maha. Suht mõtetu see WI teema, kui annabki 2% võimu siis 1% massi on juures.
Peale selle plaanin salongi panna veel 4-5kg polstreid tagasi, mille võib jällegi kompenseerida kustuti boksialasse jätmisega.
Turbo on kah suht viimse piiri peal TIP'i kella seieri vedru paindus kah viimaste sõitudega ära - seisva mootoriga juba 0.5bar.
Et siis võiks järgmine loogiline samm olla 35R peale panek ja veel mõned prossad võimu tõsta aga indexid indexid ja tänaval siis veel vähem sõidurõõmu. Nu ja siis võiks ju etanooli jne kah kasutusele võtta ja 2.5bariga 10sse sõita, aga see selleks

...