41. leht 48-st

Postitatud: 24.05.2010 9:42
Postitas RICE BURNER
See oli kõige esimene sõit, kus auto ise katkestas kiirenduse iga käiguga, sest tekkis ülerõhk, mille wastegate vedru vahetusega kontrolli alla saime.
Aga päevaga jäime rahule, sest teine sõit stardis 0,7bar ja finisis 1,6bar ja tulemuseks isiklik lõppkiiruse rekord.
Kuna rada oli väga liivane ja külm, siis rõhku juurde keerata ei kannatanud ja parimaks jäi 60ft 1,5xx, 9,8xx, 245km/h

Suured tänud meeskonnale, kes trotsis kehva ilma ja kaasa tulid ja samuti tänud AC klubile, kes võimaldas meil korralik testipäev teha nende ürituse raames.

Postitatud: 28.05.2010 19:52
Postitas Ultron
Sai ka siis oma elu esimesel võistlusel kiire Nissaniga joonel oldud. Viljar on nüüd vähemalt Quaife diffriga masina vastu sõitnud :lol: Kindlasti parim juhi+auto kombinatsioon AC klubi kevadise ürituse OutLaw eliminaatoris. Soovib et Speedestil (y).
http://www.youtube.com/watch?v=z5CnlgwSwHo
http://static2.album.ee/files/914/99/la ... 3_ioEl.jpg

Postitatud: 28.05.2010 21:21
Postitas RICE BURNER
Sai ka siis oma elu esimesel võistlusel kiire Nissaniga joonel oldud. Viljar on nüüd vähemalt Quaife diffriga masina vastu sõitnud Laughing Kindlasti parim juhi+auto kombinatsioon AC klubi kevadise ürituse OutLaw eliminaatoris. Soovib et Speedestil (y).
http://www.youtube.com/watch?v=z5CnlgwSwHo
http://static2.album.ee/files/914/99/la ... 3_ioEl.jpg
:)
Minule oli see üllatus, et vihmaga rajale lubati, sest peale 200m kulgemist kadus nägemine sootuks, kuid tore, et suutsin sinus pinget tekitadada

Postitatud: 08.06.2010 20:43
Postitas RICE BURNER
Tartus peetud esimene EMV etapp selja taga, mille lõpptulemusega võib küll rahule jääda, kuid aeg 9.9sekki Tartu rajal ei rahulda meid sugugi.
Saime ka autot kaaluda ja 80kg suurem kaal, kui eelmisel aastal pani mõtlema, kas neid suuri diffuusereid on ikka vaja.
Lisaks ei tööta ET Street rehv, millega plaanisime Soomes võistelda, Tartus üldse. Maksimaalseks rõhuks, mida saime teise käiguga kasutada oli 1,4bar,i ja see kajastus ka kasinas ajas. Aga ega Tartus naljalt kiiremini sõidagi.
Rehvidesse jätsime 0,4bar rõhku millega oli natuke ohtlik finisseerida, sest kiirusel üle 200km/h surusid spoilerid auto tagumise osa vastu maad mis tegi auto veidi ebastabiilseks ja kaotasime kõvasti lõppkiiruses. Kuid start oli tänu rehvide liimimisele Tartu kohta isegi rahuldav.
1,6sekki jäi parimaks 60jala ajaks Tartus vs Haapsalu 1,4sekki.

Nüüd siis auto uuesti dieedile ja rehvid peale Alastaros käiku vahetusse.

Postitatud: 08.06.2010 22:26
Postitas pr8
ET Street, Raadi vs Alastaro

Mina @ Raadi 1.86 / 10.96 / 215 (algaja piiraja)
Jyrki @ Alastaro 1.40 / 9.69 / 227

Postitatud: 08.06.2010 23:56
Postitas Laisu
Millal Alastarosse?

Postitatud: 08.06.2010 23:58
Postitas RICE BURNER
1-4 juuli Nitro Nationals plaanis kohal olla

Postitatud: 29.06.2010 22:30
Postitas RICE BURNER
Sai siis auto küljest eemaldatud peaaegu kõik 80kg ülekaalu, mis selleks aastaks autole lisaks tekkis ja loodame, et sellega ka kiirust juurde tuleb.
Auto nüüdseks pakitud bussi ja kõik valmis esimeseks Alastaro debüüdiks.
Kahju ainult, et Street B klassi antud võistlusel ei ole ja alternatiiviks pakuti kohe Super PRO ET klassi, kus sõidetakse bracketit 7,5-11 sekundit ja põhimõtteliselt 0.001 reaktsioone ja täpselt indeksit. Seega peab stabiilset reaktsiooni ja starti harjutama, sest enamus esiotsa mehed sõidavad seal elektroonika abiga.
Aga põhiline võitlus käib meil ikkagi oma tehnikaga ja suureks eesmärgiks on kogemuste kogumine ja korralik sügav 8 ära tuua. Lisaks teeme igast sõidust incar video ja kui kui netti pääsen, siis riputan kohe ka ülesse.

Suured tänud Arnele, kes lubas oma auto küljest mõned tagavara osad kaasa võtta, mis võivad liimil puruneda. Loodan, et ei pea neid kasutama.

Postitatud: 29.06.2010 23:46
Postitas prr
Oleme seal, Viljar, et pöialt hoida !

Postitatud: 30.06.2010 9:43
Postitas Ice
Prr, seda pöialt võid sa mujal hoida :D
Lipud ja vuvuzelad kaasa ikka!

Postitatud: 30.06.2010 10:20
Postitas booster
Ootab põnevusega ja et kõik hästi läheb! Kahju,et aeg endale ei sobi plaan oli kaasa elama tulla.Edu!!!

Postitatud: 30.06.2010 11:26
Postitas jeff01
Loodame et korralik 8 tuleb ja ootame korralikku videomaterjali aga seda, et see auto bracketis stabiilseid sõite suudab teha ei taha enne uskuda kui ise näen :-D
EDU!!!

Postitatud: 30.06.2010 14:59
Postitas vlzman
Pöidlad peos ka siinpool. Eelkõige loodan, et midagi ei purune ja kõik laabub ilusti. Edasine juba delo tehniki :)

Postitatud: 30.06.2010 15:24
Postitas RFL
Kahjuks ei saa vaatama tulla, sest perearst keelas mitmepäevaste motospordiürituste külastamise soomes ära.
Pidi olema tervist hävitav.
Ja kui nüüd järele mõtlen, siis peale viimast soome rallit oli tervis pe..es küll.

Postitatud: 30.06.2010 17:09
Postitas hents99
Sellise jõu juures peab korralik 8 kindlasti tulema, selles vast pole kahtlust.

Jõudu ja edu!