rumalad küsimused...
Re: rumalad küsimused...
Stop leak on vist lekete peatamiseks või mis ?
Pestakse igast asjadega...
Küsimus on - milleks seda vaja teha on?
Pestakse igast asjadega...
Küsimus on - milleks seda vaja teha on?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: rumalad küsimused...
See lekkepeataja ummistab ju kõik ära. Tahaks selle pasa välja pesta ja kui lekkima hakkab siis vajaliku asja välja vahetada.
Re: rumalad küsimused...
Mis oleks normaalne cranking speed 1.8 PG konel? 150rpm vähevõitu?
Re: rumalad küsimused...
Kui sa mõtled MS seadistust, siis on see number liiga väike( default 300 peaks enamusel piisavalt töötama). Käivitiga saad ilmselt tõesti sellise kiiruse.rosco kirjutas:Mis oleks normaalne cranking speed 1.8 PG konel? 150rpm vähevõitu?
Viimati muutis aixx, 04.04.2014 12:07, muudetud 1 kord kokku.
Re: rumalad küsimused...
Mõtlesingi reaalset mootorikiirust. Ms-i soovitatakse panna ca 100 rpm rohkem, kui reaalne kiirus. Aga selge.
Re: rumalad küsimused...
Mis tootja turbosi eelistada? krt chinakaid liigub lademetes ringi, aga taskukohast ning asjalikku turbot ei suuda mina leida. Oleks vaja sisese wastegatega, t3 flants, water cooled kuni 400-500hj.
Poleerimine
Re: rumalad küsimused...
Mis hinnast algab soodne?
Edit: Kui soodne siis masterpower? STD mehed kasutavad neid.
Edit: Kui soodne siis masterpower? STD mehed kasutavad neid.
MB 300CE turbo '88
Re: rumalad küsimused...
Compressor Wheel: 47/61mm, 7/7 blades, FMAC
Compressor Housing: 13cm²
Compressot in/out: 101mm/v-band 70,1mm
Turbine Wheel: 49,5/64,5mm, 11 blades
Kuumakoja a/r 0.48. Ning t3 single 6.1cm2
Kuidas selline turbo võib käituda 1,9L r4 küljes.
Saab nendest admetest aimu või peab lihtsalt proovima?
Compressor Housing: 13cm²
Compressot in/out: 101mm/v-band 70,1mm
Turbine Wheel: 49,5/64,5mm, 11 blades
Kuumakoja a/r 0.48. Ning t3 single 6.1cm2
Kuidas selline turbo võib käituda 1,9L r4 küljes.
Saab nendest admetest aimu või peab lihtsalt proovima?
Poleerimine
Re: rumalad küsimused...
Autoks Golf 5 GTI 2,0 TFSI 147 kW.
Minekut pole ja veateatena viskas, et turborõhu reguleerklapp on vigane. Vahetasin selle ära ning viga kadus ja tagasi enam ei tule. Aga minek ikka sama ja rõhku justkui ei toodaks, kui siis natuke kõrgel pöördel (alates 4500 pöördest).
Kuna sellega naisterahvas üle aasta ainult linnas vaikselt ja harva sõitnud, siis kahtlustan, et wastegate varras/klapp avatud asendisse kinni jäänud. Kui diverter klapi (solenoidi) ära vahetasin, siis katsusin ka wastegate varrast ja see ei liikunud üldse.
Kas WG varras peaks olema käega liigutatav või on oht, et WG klapp turbiinist minema pannud ja katalüsaatoris?
Minekut pole ja veateatena viskas, et turborõhu reguleerklapp on vigane. Vahetasin selle ära ning viga kadus ja tagasi enam ei tule. Aga minek ikka sama ja rõhku justkui ei toodaks, kui siis natuke kõrgel pöördel (alates 4500 pöördest).
Kuna sellega naisterahvas üle aasta ainult linnas vaikselt ja harva sõitnud, siis kahtlustan, et wastegate varras/klapp avatud asendisse kinni jäänud. Kui diverter klapi (solenoidi) ära vahetasin, siis katsusin ka wastegate varrast ja see ei liikunud üldse.
Kas WG varras peaks olema käega liigutatav või on oht, et WG klapp turbiinist minema pannud ja katalüsaatoris?
Re: rumalad küsimused...
kui solenoid/kontroller WG hoova küljest lahi, siis peaks see hoob vabalt liikuma.
proovi seda sealt vardaslt logistada, ehk hakkab liikuma, kui ei siis võid proovida downpipe poolt ligineda asjale, et ehk saab puhtaks teha ja hoova liikuma panna. kui ei pääse ligi või korda ei saa siis vaja maha võtta.
kui geomeetriaga turbo, siis kindlalt vaja maha võtta.
samas, et tea kas VW on pentsukatele geomeetriaid üldse pannud. ilmselt mitte.
proovi seda sealt vardaslt logistada, ehk hakkab liikuma, kui ei siis võid proovida downpipe poolt ligineda asjale, et ehk saab puhtaks teha ja hoova liikuma panna. kui ei pääse ligi või korda ei saa siis vaja maha võtta.
kui geomeetriaga turbo, siis kindlalt vaja maha võtta.
samas, et tea kas VW on pentsukatele geomeetriaid üldse pannud. ilmselt mitte.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: rumalad küsimused...
Kui reaalne on, et turbo lekib jahutusvedeliku väljalaskesse? (T28)
Re: rumalad küsimused...
Kui pragu siis ju reaalne.Tim0 kirjutas:Kui reaalne on, et turbo lekib jahutusvedeliku väljalaskesse? (T28)
Miks küsid? Vedelik kaob?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: rumalad küsimused...
Kadu ei ole märgata aga auto on nagu aurumasin.
Aga kuna mootor just kokku laotud plokk ja kaas lihvitud ja uus kaanetihend, siis muud ei oska kahtlustada.
Aga kuna mootor just kokku laotud plokk ja kaas lihvitud ja uus kaanetihend, siis muud ei oska kahtlustada.
Re: rumalad küsimused...
Kehvasti pingutatud? Äkki juhtumisi ARP poldid, nendega olen kuulnud, et ntx CA'le müüakse valet komplekti.Tim0 kirjutas:Kadu ei ole märgata aga auto on nagu aurumasin.
Aga kuna mootor just kokku laotud plokk ja kaas lihvitud ja uus kaanetihend, siis muud ei oska kahtlustada.
kaas lihvitud tähendab, et kaanes pragusid ka enam pole

Nuusutanud oled? Kas on magus aur?
Õli, mis põleb väljaspool silindrit, toodab ka valget suitsu.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: rumalad küsimused...
http://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDQ4MA==/ ... O/$_12.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Eestis kuskil kohapeal sellist asja on võimalik soetada?
Eestis kuskil kohapeal sellist asja on võimalik soetada?
Poleerimine