5. leht 21-st
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 24.02.2012 15:12
Postitas DioX
Pole ammu kirjutanud siia aga noh pole ka vast põhjust olnud.
Masin vahepeal sõitis igapäevaselt , sai käidud talve nautimas karjääril ja niisama sõidetud linnas ringi .
ja ühe korra isegi Eesti politseiga suhelnud aga õnneks olid mõistvad mehed ´=).
Hetkel ootab masin kuni me ta garaazi paneme ja mootori koos kastiga maha võtame ´=) (mootoriga kõik korras).Lihtsalt vaja sidur ära vahetada ja veel nipet näpet teha.
Sai Inglismaalt mõned asjad soetatud nagu vähe kasutatud RPS Max Street Clutch , kütuse pump Walbro 255lph , kütuse rõhu regulaator ja fuel rail adapter ,et saaks originaali asendada ja paigaldada aftermarket rõhuregulaator.
Uploaded with
ImageShack.us
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 24.02.2012 20:30
Postitas Mihkel
Selle hiina rõhuregulaatoriga soovitan ettevaatlik olla, paljud ei kipu boosti all kütuserõhku tõstma.
Mis põhjusel sa originaal regulaatorit välja soovid vahetada?
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 25.02.2012 15:35
Postitas DioX
Mihkel kirjutas:Selle hiina rõhuregulaatoriga soovitan ettevaatlik olla, paljud ei kipu boosti all kütuserõhku tõstma.
Mis põhjusel sa originaal regulaatorit välja soovid vahetada?
Välja tahaks vahetada selleks ,et kütuserõhku saaks reguleerida kuna plaan tõsta boost 1 bar-ini .
Tegeltikult ise kah kahtlen selles hiina regulaatoris ehk oskad midagi paremat soovitada mis ei oleks väga kallis ?
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 25.02.2012 21:49
Postitas Motary1
Sul on Nissan, järelikult Nismo

(kütuserõhu regulaator)
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 19.03.2012 21:00
Postitas DioX
Niih asi nüüd nii kaugel,et sai üks nädalavahetus ettevõetud mootori mahavõtmine mis ka ilusti õnnestus ja rahulikult tehes (esimest korda) läks aega ca 5 tundi. Suht lihtsalt tuli
Tänud
Autoks Autokeskusele kes abistas ruumide ja tõstukiga !
Maha sai võetud selleks ,et vahetada sidur , treida hoorattas +vahetada knock sensor ja kõik vahekasti ja käigukasti simmerid + tagumine vända simmer.
Simmerite hinnad suht ulme tk ees tahavad 25 eur saada aga midagi pole teha proovisin ostida ka Tihendikeskuses Laki tänaval aga ka seal ei saanud ma abi kuna simmerite mõõdud suht imelikud.
Kkasti ja vahekasti õli läheb kah uus 75w90 gl5. 6liitrit ´=)
Mootori mahavõtmine tundus tunduvalt lihtsam kui võtta eraldi ainult kast ja vahekast.
Siin ta nüüd siis seisab lahti võetuna :
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
siin siis vana stock sidur mis oli ikka korralikult kuuma saanud ´=)
Uploaded with
ImageShack.us
Siin natuke näha tugevdatud siduri survelaagri harki (keevitasin lisa metalli juurde , kuna see sidur mis peale läheb pidi olema suht kange korviga ja pidi lõhkuma seda harki=)
Uploaded with
ImageShack.us
sellel pildil on asjad mis mootori mahavõtmisel üle jäid
Uploaded with
ImageShack.us
Siin nüüd siis treitud hoorattas (siduri põlemis jälgi on ikka natuke näha aga see vast ei tohiks segada uue siduri tööd )
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
eks hoian toimuvaga kursis

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 20.03.2012 0:09
Postitas Tim0
oleks võinud siis juba tagumise külje pealt kergemaks ka lasta, või see polnud eesmärk?
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 20.03.2012 8:27
Postitas jeff01
Ega kergest hoorattast vaid kasu ei tule
Eriti 4wd + turbo korral
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 20.03.2012 8:52
Postitas DioX
Tim0 kirjutas:oleks võinud siis juba tagumise külje pealt kergemaks ka lasta, või see polnud eesmärk?
Tegelikult seda materjali polegi nii palju mida võiks maha lasta treida ! Selline ta originaalis on juba kord tehtud. Alternatiiv oleks muidugi alumiiniumist asi aga noh hetkel pole vajadust .
Vaatab kuidas sellega hakkab sõitma .
Plaanis on ka varsti soetada kas Nistune või Nismotronic daughterboard ,et saaks ka real time-is seadistada ja Z32 maf-ile üle minna.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 21.03.2012 12:23
Postitas kix199
kas sa tulemüürist/seinast saaksid paar pilti teha ja saata või üles panna?
tänud ette ära!
Kristjan.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 21.03.2012 23:15
Postitas Mihkel
Need kalgistunud pinnad hoorattal, mis treitera üles tõstavad, on parajalt libedad ketta jaoks.
Ise soovitaksin asja freespingist läbi lasta, saad ilusa sileda asja.
Kas töö ja kinnituspinna suhe jäi samaks mis originaalis? Korv ise sile või koonuses?
Hea mõte oleks korvile pressure test teha ja max clamp-i juurde installida asi.
Siis saad korvist viimast võtta.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 22.03.2012 9:19
Postitas DioX
Mihkel kirjutas:Need kalgistunud pinnad hoorattal, mis treitera üles tõstavad, on parajalt libedad ketta jaoks.
Ise soovitaksin asja freespingist läbi lasta, saad ilusa sileda asja.
Kas töö ja kinnituspinna suhe jäi samaks mis originaalis? Korv ise sile või koonuses?
Hea mõte oleks korvile pressure test teha ja max clamp-i juurde installida asi.
Siis saad korvist viimast võtta.
Oskad ehk soovitada kedagi kes freespingiga aitaks seda teha ?
töö ja kinnitus pind on jah sama mis ennemgi ! Korv tundub sile olevat (või kuidas ma saan seda kindlaks teha? visuaalselt ? )
Kus saaks teha pressure testi korvile ?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 22.03.2012 11:26
Postitas tarts
Freesimise teema keerulisem,ise olen lasknud tasalihvpingis hoorattaid lihvida ,ehk samas pingis kus lihvitakse plokikaaned jne.
Edu.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 22.03.2012 12:07
Postitas Tim0
http://www.youtube.com/watch?v=f7AjwdIW ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
Põhimõtteliselt peaks saama suure käiakivi peal käsitsi ka lihvida
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 22.03.2012 12:26
Postitas KaroK
Tallinna Tehnikakõrgkooli mehaanikalabor
Janis Piiritalo
E-post:
janis@tktk.ee
Telefon: 666 4546
Seal ka mõned masinad.
CNC frees ja vb ka tasalihvpink.
Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14
Postitatud: 22.03.2012 12:43
Postitas jeff01
Korvi tööpinna sirguses veendud ikka lekaali abil.