Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas DioX »

Pole ammu kirjutanud siia aga noh pole ka vast põhjust olnud.
Masin vahepeal sõitis igapäevaselt , sai käidud talve nautimas karjääril ja niisama sõidetud linnas ringi .
ja ühe korra isegi Eesti politseiga suhelnud aga õnneks olid mõistvad mehed ´=).
Hetkel ootab masin kuni me ta garaazi paneme ja mootori koos kastiga maha võtame ´=) (mootoriga kõik korras).Lihtsalt vaja sidur ära vahetada ja veel nipet näpet teha.
Sai Inglismaalt mõned asjad soetatud nagu vähe kasutatud RPS Max Street Clutch , kütuse pump Walbro 255lph , kütuse rõhu regulaator ja fuel rail adapter ,et saaks originaali asendada ja paigaldada aftermarket rõhuregulaator.
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas Mihkel »

Selle hiina rõhuregulaatoriga soovitan ettevaatlik olla, paljud ei kipu boosti all kütuserõhku tõstma.
Mis põhjusel sa originaal regulaatorit välja soovid vahetada?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas DioX »

Mihkel kirjutas:Selle hiina rõhuregulaatoriga soovitan ettevaatlik olla, paljud ei kipu boosti all kütuserõhku tõstma.
Mis põhjusel sa originaal regulaatorit välja soovid vahetada?
Välja tahaks vahetada selleks ,et kütuserõhku saaks reguleerida kuna plaan tõsta boost 1 bar-ini .
Tegeltikult ise kah kahtlen selles hiina regulaatoris ehk oskad midagi paremat soovitada mis ei oleks väga kallis ?
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas Motary1 »

Sul on Nissan, järelikult Nismo :) (kütuserõhu regulaator)
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas DioX »

Niih asi nüüd nii kaugel,et sai üks nädalavahetus ettevõetud mootori mahavõtmine mis ka ilusti õnnestus ja rahulikult tehes (esimest korda) läks aega ca 5 tundi. Suht lihtsalt tuli :)
Tänud Autoks Autokeskusele kes abistas ruumide ja tõstukiga !
Maha sai võetud selleks ,et vahetada sidur , treida hoorattas +vahetada knock sensor ja kõik vahekasti ja käigukasti simmerid + tagumine vända simmer.
Simmerite hinnad suht ulme tk ees tahavad 25 eur saada aga midagi pole teha proovisin ostida ka Tihendikeskuses Laki tänaval aga ka seal ei saanud ma abi kuna simmerite mõõdud suht imelikud.
Kkasti ja vahekasti õli läheb kah uus 75w90 gl5. 6liitrit ´=)
Mootori mahavõtmine tundus tunduvalt lihtsam kui võtta eraldi ainult kast ja vahekast.
Siin ta nüüd siis seisab lahti võetuna :
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Pilt

Uploaded with ImageShack.us

siin siis vana stock sidur mis oli ikka korralikult kuuma saanud ´=)

Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Siin natuke näha tugevdatud siduri survelaagri harki (keevitasin lisa metalli juurde , kuna see sidur mis peale läheb pidi olema suht kange korviga ja pidi lõhkuma seda harki=)
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

sellel pildil on asjad mis mootori mahavõtmisel üle jäid :)
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Siin nüüd siis treitud hoorattas (siduri põlemis jälgi on ikka natuke näha aga see vast ei tohiks segada uue siduri tööd )
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Pilt

Uploaded with ImageShack.us

eks hoian toimuvaga kursis :car
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Tim0
Postitusi: 146
Liitunud: 22.09.2010 21:24
Asukoht: Tallinn 56209621

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas Tim0 »

oleks võinud siis juba tagumise külje pealt kergemaks ka lasta, või see polnud eesmärk?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas jeff01 »

Ega kergest hoorattast vaid kasu ei tule :)
Eriti 4wd + turbo korral
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas DioX »

Tim0 kirjutas:oleks võinud siis juba tagumise külje pealt kergemaks ka lasta, või see polnud eesmärk?
Tegelikult seda materjali polegi nii palju mida võiks maha lasta treida ! Selline ta originaalis on juba kord tehtud. Alternatiiv oleks muidugi alumiiniumist asi aga noh hetkel pole vajadust .
Vaatab kuidas sellega hakkab sõitma .
Plaanis on ka varsti soetada kas Nistune või Nismotronic daughterboard ,et saaks ka real time-is seadistada ja Z32 maf-ile üle minna. :car
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
kix199
Postitusi: 30
Liitunud: 25.01.2005 22:51
Asukoht: Haapsalu

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas kix199 »

kas sa tulemüürist/seinast saaksid paar pilti teha ja saata või üles panna?

tänud ette ära!

Kristjan.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas Mihkel »

Need kalgistunud pinnad hoorattal, mis treitera üles tõstavad, on parajalt libedad ketta jaoks.
Ise soovitaksin asja freespingist läbi lasta, saad ilusa sileda asja.

Kas töö ja kinnituspinna suhe jäi samaks mis originaalis? Korv ise sile või koonuses?
Hea mõte oleks korvile pressure test teha ja max clamp-i juurde installida asi.
Siis saad korvist viimast võtta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas DioX »

Mihkel kirjutas:Need kalgistunud pinnad hoorattal, mis treitera üles tõstavad, on parajalt libedad ketta jaoks.
Ise soovitaksin asja freespingist läbi lasta, saad ilusa sileda asja.

Kas töö ja kinnituspinna suhe jäi samaks mis originaalis? Korv ise sile või koonuses?
Hea mõte oleks korvile pressure test teha ja max clamp-i juurde installida asi.
Siis saad korvist viimast võtta.
Oskad ehk soovitada kedagi kes freespingiga aitaks seda teha ?
töö ja kinnitus pind on jah sama mis ennemgi ! Korv tundub sile olevat (või kuidas ma saan seda kindlaks teha? visuaalselt ? )
Kus saaks teha pressure testi korvile ? :roll:
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
tarts
Postitusi: 92
Liitunud: 10.06.2008 3:38
Asukoht: valga
Kontakt:

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas tarts »

Freesimise teema keerulisem,ise olen lasknud tasalihvpingis hoorattaid lihvida ,ehk samas pingis kus lihvitakse plokikaaned jne.
Edu.
Tim0
Postitusi: 146
Liitunud: 22.09.2010 21:24
Asukoht: Tallinn 56209621

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas Tim0 »

http://www.youtube.com/watch?v=f7AjwdIW ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;

Põhimõtteliselt peaks saama suure käiakivi peal käsitsi ka lihvida
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas KaroK »

Tallinna Tehnikakõrgkooli mehaanikalabor

Janis Piiritalo
E-post: janis@tktk.ee
Telefon: 666 4546

Seal ka mõned masinad.
CNC frees ja vb ka tasalihvpink.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitus Postitas jeff01 »

Korvi tööpinna sirguses veendud ikka lekaali abil.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta