5. leht 9-st

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitatud: 08.10.2013 21:17
Postitas jeff01
See tundub koguni igalpool liiga lahja :?

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitatud: 08.10.2013 22:19
Postitas uq
Segu on lahja ja, pihustid arvatavasti otsas omadega, rõhku täpselt ei tea, pole mõõtnud. Sellisena läheb ta see aasta garaazi ja järgmiseks aastaks tuleb uusi asju ja korralik custom seadistus.

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitatud: 09.10.2013 9:28
Postitas Raceboy
Graafikult on näha ka, et turbo on ikka väga pisuke. Veidi võimekama tüki asemele pannes ei kaota spoolupis eriti midagi, kuid mootoril hoopis krapsakam minek.

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitatud: 09.10.2013 9:34
Postitas murjam
Graafiku x-telg on pöörded või sekundid (nagu kirjas)?

Masin ise ikka ülibro!

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitatud: 28.10.2013 22:47
Postitas uq
graafiku x-telg all on time(s) kuigi peaks nagu pöörded olema.

Telefoniga tehtud video nädal tagasi, start 2 käiguga. Nüüd uued veljed all, rattakalded taga nüüd paremad.
http://www.youtube.com/watch?v=GhewrbwD ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitatud: 07.01.2014 22:44
Postitas uq
Kuna vahepeal tuli müüki üks sobilik turbo, sai kohe ära võetud. Vana turbo maha kakutud ja seisukord sama mis ennem, lõtk on, aga korpusesse pole käinud, võibolla keegi soovib sümboolse summa eest võin ära müüa(K03). Käigukast vahetub ka kindlasti 02M vastu kui olemasolev maha õnnestub müüa.
Evo turbo
Pilt
Uus kolle
Pilt
Pilt

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitatud: 08.01.2014 9:41
Postitas Raceboy
Väga hea näeb välja ja korralik twin-scroll turbo. Kas see on EVO IV pealt?

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitatud: 08.01.2014 10:21
Postitas Spyform
:) kollektor tehtud ilusti

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v

Postitatud: 08.01.2014 20:29
Postitas uq
Ma ei teagi millise evo pealt see turbo on.

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitatud: 08.01.2014 23:53
Postitas mitsu_manic
Peaks olema Evo 7 oma.

Td05hra-16g6-9.8t
- TD05 = turbine wheel model = 1.93"/2.20" 11 blade turbine wheel
- HRA = turbine design and material code = titanium aluminide = lightweight/fast spooling
- 16G6 = compressor wheel model = 1.892"/2.68" (aka Big 16G)
- 9.8T = twin scroll turbine housing with 9.8 square centimeters of nozzle area

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitatud: 11.01.2014 10:49
Postitas jeff01
Ega sa ei tea mis su putukas kaalub?

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitatud: 11.01.2014 13:04
Postitas uq
Esiveolisena koos sisuga oli 840 kg. Ma arvan et nüüd mingi üle 900 kg.

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitatud: 11.01.2014 13:48
Postitas jeff01
Mul oli jetta kah passis 840 ja hetkel 10xx kui kõik jutud sees. :-D (Mul muidugi mootori kaaluvahe suur)

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitatud: 11.01.2014 14:14
Postitas uq
Jetta peaks raskem olema juba tehasest. Eks suvel saab teada ,02m kast kõvasti raskem praegusest kastist nii, et tuleb kaalu veel juurde.

Re: VW Golf 1980 1.8t 20v+Haldex

Postitatud: 15.01.2014 20:38
Postitas cb4_335
Väga korralik ehitus. Tõesti :bb

Uus turbo käes. Uued pihustid ka?
Mis hetkel/jõust mootori sisu jalgu jääb? :)