5. leht 5-st

Postitatud: 25.12.2008 12:18
Postitas junsu
sidam2 kirjutas:tekkis küsimus, et kas autogaugel mehaanilisi kellasi ka on? otseselt ei leidnud kuskilt lauset, ei ta ei tee. ja ei leidnud kuskil, kus oleks mõni mehaaniline kell.
ikka on. mul oli nissanil näiteks boost ja kütusesurve mehaanilised.

Postitatud: 25.12.2008 13:31
Postitas taxu
Endal ka Autogauge mehaaniline boostikell. Muidu nagu toimib küll, aga valgustus täiesti mõttetult lahendatud. Ehk et valges on kasutatav, pimedas aga seier taustast vaevu eristatav.
Täpsuse kohta kahjuks midagi öelda ei oska, pole võrrelnud millegiga. Aga kalibreerimisvõimalus igatahes puudub- rõhuta on seier nullist pisut mööda, aga korrigeerida seda ei anna. Kui just lahti ei lammuta muidugi.

Postitatud: 25.12.2008 21:06
Postitas sidam2
aga millised kellad need kõige vastupidavamad, täpsemad, ja valgustavad hästi?

Postitatud: 25.12.2008 22:04
Postitas hents99
Võibolla ma olen liiga vanakooli fänn, aga ma valiks kas autometer(autogage) või VDO. Mulle pole tähtis 110 erinevat taustavalgust või muud bling-bling`i.

Edit: VDO`d kasutavad ka paljud autod tehasest ja vaevalt kvaliteet sitt on.

Postitatud: 27.03.2009 8:24
Postitas pr8
Meil on olnud Autometer kogu aeg, kahel autol. Vanal Camarol Carbon Fiber seeria, vac/boost ja kütuserõhk mehaanilised. BTW, kütuserõhk oli salongis, ehk väljaspool peab membraan/isolaator vahel olema, et bensiin salongi ei jõuaks.

http://www.autometer.com/cat_gaugedetai ... 2538&sid=3

http://www.autometer.com/cat_gaugedetai ... 2545&sid=3

Kiirel on Pro Comp seeria:

http://www.tqhq.ee/camaro79/window.php?10

Boost ja kütuserõhk mehaanilised. Muuseas, 8 sek sõidu ajal ei saa jälgida kapotil vaateväljas olevaid näidikuid! Seetõttu sai paigaldatud max boosti säilitav klapp (boost memory), mis töötas ilusti:

http://www.goodvibesracing.com/XRP_Gauges.htm

Kuna võimsa mootoriga autol on selline vibra sees, et seiereid ei seleta eriti, siis juba aastaid kasutatakse LCD asju. Neil ka see eelis, et mitu ekraani ja saad ise ümber paigutada.

http://www.racepak.com/Drag_Racing/UDX.php

http://www.racepak.com/Drag_Racing/Pro_Dash.php

Nagu näha, siis 6 EGT'd.

Postitatud: 27.03.2009 10:47
Postitas Astrona
pr8 kirjutas:Meil on olnud Autometer kogu aeg, kahel autol. Vanal Camarol Carbon Fiber seeria, vac/boost ja kütuserõhk mehaanilised. BTW, kütuserõhk oli salongis, ehk väljaspool peab membraan/isolaator vahel olema, et bensiin salongi ei jõuaks.
......
benarõhu signaali salongivedamisel saaks siis kasutada mingit vana surveregulaatorit, mille vaakumi pool koos voolikuga tuleks siis vist vett või midagi täis valada, et kasutada vedeliku kelle. Samas kui kasutada õhurõhu kella, siis peaks piisama võimalikult peenest voolikust ja natuke suuremast membraanist?
Kõige hullemad on lihtsad 7-segmentdiliste numbritega LED kellad. LCD eelis tekib siis alles vist kui softis signaali filtreerida. Samas saab ju ka mehhaaniliselt filtreerida - sõnaotseses mõttes pannagi mingi filter signaalile vahele. Ja elektrilistele signaalidele peaks lihtsalt kondeka ühendamisest piisama. Samas ega kellad palju ei valeta, rõhk kõigubki seal näiteks 5.0-5.5bar vahel, ja õige oleks vist rõhku veelgi stabiliseerida vms.

Postitatud: 27.03.2009 11:56
Postitas pr8
Isolaatorikit ju olemas:

http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku

Aga miks kapotile ei pane? Armatuuril pole ju suurt tolku, kuna seda ei jõua jälgida.

Postitatud: 27.03.2009 12:01
Postitas mart154
Aga ma nüüd küsin, kas kellelgi on kogemusi Nordskogi digitaalsete näidikutega?

http://nordskogperformance.net/

Mind on huvitama hakanud nende pakutav boostikell

Pilt

Postitatud: 27.03.2009 21:57
Postitas eclipse
Kunagi oli ühel corradol ja äärmiselt kehv oli seal adekvaatset numbrit välja lugeda.