5. leht 13-st
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 03.09.2011 13:48
Postitas JDM-San
Uk´s on pakkuda 6ne kast 977eur + km ja saatmine.
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 03.09.2011 18:47
Postitas allud
Kast sai lõpuks maha ja no nagu arvata oligi, päästa pole seal enam miskit, 4 käigu hammakas on hambutu sõna otses mõttes...eks läheb 5ne alla, hetkel 950€ eest pakkumine kui keegi lähiajal soodsamalt ei paku, läheb see loosi.[/quote]
Kas odavam ja lihtsam pole lihtsalt hammakas ja sünkrod asendada uutega?
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 03.09.2011 19:15
Postitas GasGas
Kui kasti korpus ka katki on.
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 03.09.2011 23:21
Postitas frequencer
JDM-San kirjutas:Uk´s on pakkuda 6ne kast 977eur + km ja saatmine.
Mainis eelnevalt, et 6-sed kastid on nõrgemad ja 5-ne oleks mõistlikum.
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 04.09.2011 4:59
Postitas wirx
nii ta on jah, lisaks maksavad originaal mitsu jupid hinge hinda, see hammakas seal sees koos sünkrodega maksab vabalt üle 1000€ ja tugevus jääb ikka sama nõrgaks...
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 04.09.2011 8:44
Postitas Eikki
wirx kirjutas:nii ta on jah, lisaks maksavad originaal mitsu jupid hinge hinda, see hammakas seal sees koos sünkrodega maksab vabalt üle 1000€ ja tugevus jääb ikka sama nõrgaks...
Terve transmissioni ümberehitus kit maksab: 549 EUR koos saatmisega ja sisaldab:
1st gear triple synchro rings
1st gear triple synchro spring
1-2 slider
2nd gear triple synchro rings
2nd gear triple synchro spring
3rd gear double synchro rings
3rd gear double synchro spring
3-4 slider
4th gear synchro ring
4th gear synchro spring
5th gear synchro ring
5th gear synchro spring
5-R slider
Reverse gear double synchro rings
Reverse gear double synchro spring
New oil seals (input and output)
New and revised set of input bearings
Aga kuna sul koprust ka vaja siis on jah veidi kallim.
Ise soovitan seda:
http://www.teamrip.com/NEW_EVO_STAGE_3_ ... SSION.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 04.09.2011 8:54
Postitas jeff01
Eikki kirjutas:wirx kirjutas:nii ta on jah, lisaks maksavad originaal mitsu jupid hinge hinda, see hammakas seal sees koos sünkrodega maksab vabalt üle 1000€ ja tugevus jääb ikka sama nõrgaks...
Terve transmissioni ümberehitus kit maksab: 549 EUR koos saatmisega ja sisaldab:
1st gear triple synchro rings
1st gear triple synchro spring
1-2 slider
2nd gear triple synchro rings
2nd gear triple synchro spring
3rd gear double synchro rings
3rd gear double synchro spring
3-4 slider
4th gear synchro ring
4th gear synchro spring
5th gear synchro ring
5th gear synchro spring
5-R slider
Reverse gear double synchro rings
Reverse gear double synchro spring
New oil seals (input and output)
New and revised set of input bearings
Aga kuna sul koprust ka vaja siis on jah veidi kallim.
Ise soovitan seda:
http://www.teamrip.com/NEW_EVO_STAGE_3_ ... SSION.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaevalt et sünkro vedrude ja rõngastega kasti ümber ehitad ja puuduva neljanda käigu korda teeb. Pildid pole õige nurga all aga mulle tundub et nagu tavalised kastid ikka on vaja üht tervet võlli kust hammasrattad maha ei käi ja teisele võllile neljanda käigu hammasratast + korpuse keevitust. Aga see võll kust hammasrattad maha ei käi on ilmselt wirxi pakutud hinnaklassis.
Seda linki avades näeb et miskit on saada kuid aftermaket performance osi nagu mõnele teisele autole kahjuks võtta pole.
EVO-9 taller 1st
EVO-9 standard 2nd
EVO-8 taller 3rd
EVO-8 taller 4th
EVO-8 taller 5th or EVO-9 short 5th
....on lihtsalt nii kuiv ja üldine nimekiri samas kui mõnel automargil on igat käiku 4-6 erinevat ülekannet saada mis lubaks juba vastavalt kaalule, dünosheetile ja suunitlusele ideaalse kasti koostada...(kahjuks jah vaid üksikutel markidel)
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 04.09.2011 14:09
Postitas wirx
võllidega oli 3000$+ uus sisu ja samuti on peaülekanne kannatada saanud, see lisab 1000$ veel lisaks, transa ja ooteaeg ka ning 5000$ tuleb kenasti ära
Toksisin erinevad ülekanded sisse, vahe väga suur pole ning 270km/h on täiesti piisav lõpp kiiruseks. 300rpm on 100ga sõites pöörded kõrgemal, ei ole väga hull vahe või on siin valed andmed?
http://www.supercars.net/cars/2248.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 17.09.2011 1:27
Postitas wirx

See kast tuleb nüüd vist vanarauda viia, aga uus kast all, sai meisterdatud seal käppade ning trossidega ja tulemuseks palju sujuvamalt sisse minevad käigud ning 110=3000rpm
6 käigu asemel 5. Sülearvutite müügi tipp hooaeg ja kahjuks peale tööle sõidu siin eriti sõita jõua...tuleb lund ootama jääda ning pidurid-klotsid lihtsamate vastu vahetada
Kuna kapott ja katus on nagunii alumiiniumist ning kõik carbon kapotid evole on tegelikuses sama rasked, siis sai läbi Reio
http://www.brandfactory.ee" onclick="window.open(this.href);return false; sai tellitud 3M carbon kile, mida Eestis veel müüdud minu teada pole, mõne nädala pärast peaks olema kapott, katus ja pagass sellega kaetud. Originaal värv on täis pask ja tuleb iga väiksema kivi täkke peale maha ning neid täkkeid ikka korralikult seal sees. Tuleb odavam, kui värvimine ning tulemus ka loodetavasti kenam

Selliseid värve on saada

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 18.09.2011 22:06
Postitas stryk3r
3m kilet pakkub selline firma nagu proplastik.ee ja üle poole aastat

35 euri/ m2
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 19.09.2011 11:48
Postitas Ice
3M carbon kilet on saanud meie riigis mälu järgi vähemalt 4-5aastat. Lihtsalt siis ta oli hirmkalli meetrihinna ja pisikese tükina üks miljonist näidistekataloogis.
Aga see on juba OT.
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 20.09.2011 11:18
Postitas wirx
Pigem siiski see 1080 seeria
http://multimedia.3m.com/mws/mediawebse ... PbPPPPPP--" onclick="window.open(this.href);return false;
Di-noc mõeldud rohkem sees kasutamiseks, see spetsiaalne auto kile.
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 21.09.2011 16:08
Postitas wirx
nüüd uus jama...
ükskord enne ka esinenud, aga vahepeal oli kuukene rahu majas, nimelt starter ei võta, aga teeb seda imelikult. Kui süüdet keeran, siis teeb tõks strater ning tõmbab armatuuri tulukesed tuhmiks nagu oleks aku tühi, panin uue täis laetud aku peale ning ikka sama lugu. Samas seda ei juhtu sugugi igakord. Eile siis proovisin sõidu pealt nii, et süüde välja, käik välja ja siis starterit, toimis starter kenasti ja toimis ka kohapeal. Täna sama trikki tehes 60km/h pealt 3 ja 4ndat proovisin ning tunne oli sama nagu lohasse paneks - mootor ei võtnud järgi ning starter pidurdas hoo täiesti maha. Jäingi keset teed silberi ees seisma, lükkasin tee äärde, proovisin starterit, aga ei miskit panin 5nda sisse ja siis väikese hoo sain sisse 1 lükates ning lasin siduri lahti ning andsin starterit ja mootor läks kenasti tööle. Ja seda 5nda trikki kohapeal olen mitu korda kasutanud, kas pendiks võib tõesti nii katki minna või milles probleem?
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 21.09.2011 17:59
Postitas ahto10
Tõmberelee klemmid äkki ei enna ühendust hästi.
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Postitatud: 21.09.2011 21:27
Postitas junsu
Pendiks jääb jah ikka väga kinni, kui kulunud ja siduritolmu täis. Samas ma ei imesta, kui hoorattalt ka juba mõned hambad maas, kui sa oma sõidupealt-trikke teed

ei saanud tegelt täpselt aru ka ...