Re: Citroen AX projektiplaan, või siiski Sunny :)
Postitatud: 23.10.2010 21:36
Lasin kasti drelli otsas traatharjaga puhtaks... ~1-2h, et sina-peale saada.... Leidsin üles ka koha kust saab selle esiveoliseks lülitada, too lülitav-võll oli omakorda veel ühe poldiga lukus. Võtsin esi-diffri kaane maha... eriti targemaks ei saanud
, kõik nii nagu kataloogis, ja tundus ok. Tahtsin lihtsalt esidiffri kätte saada, hents kunagi lubas, misiganes diffri mul LSD'ks teha
, aga krt näe nii lihtsalt see sealt otsast ära ei tulnud.
Tol kastil on ühel pool nagu S13 poolass (kolmnurkne sisemine ots), mis on mul ka olemas. Aga teise poole oma oli eemaldamise käigus pooleks lõigatud... Nüüd selgus et N13 Sunny GTi ja BB CA18 poolassi otsad nuudi poolest sobivad sinna - nii et lootus on, et annab lihtsalt kombineerida.
Sellest kastist veel paarisõnga: See on üks ime-jaapani-jurakas. Mootori otsas on spets CA-awd sidurikoda, mille otsas on tavaline esiveolise kast, mille küljel, seal kus esiveolisel kastil on esidiffer ja peaülekanne, on 4 satiga VLSD keskdiffer mille "taldrik" on siis ka nagu esi-peaülekanne. 1 diffri otsa-hammakas veab läbi õõnsa jämeda võlli, mis jookseb piltlikult sinna awd-sidurikotta, üht suurt hammakat, mis ajab ringi taguveo-rist-võlli, mille peal siis ka mingi tigu-taldrik nurga-muutja, et asi piki-karadaani suunas käiks - lõpuks on teo otsas kardaani flants.
Selle õõnsa otsaratta-otsas oleva taguveovõlli seest jookseb esiveovõll, mis on samuti õõnes, ja mis ajab ringi avatud 2 satiga esidiffrit. Esidiffrist jookseb juhipoolne esi-veovõll aga omakorda selle edi-diffrit-ringi-ajava-võlli seest
YEAH. Kõrvalistuja poolne veovõll on lihtsalt otsaga esidiffris. Samamoodi peaks töötama ka 4x4 Primera ja Sunny N14 GTI-r keskkast.
Kui sel seda esipeaülekannet muuta, muutub ka ju tagumine ülekanne koos sellega. Taga on küll 3.7:1 differ, aga keskdiffris on taguveo jaoks veel 2 hammakate paari. Ja mis kogu ülekanne (s.h. esiülekanne) on, ei teagi, netist kah ei leia.


Tol kastil on ühel pool nagu S13 poolass (kolmnurkne sisemine ots), mis on mul ka olemas. Aga teise poole oma oli eemaldamise käigus pooleks lõigatud... Nüüd selgus et N13 Sunny GTi ja BB CA18 poolassi otsad nuudi poolest sobivad sinna - nii et lootus on, et annab lihtsalt kombineerida.
Sellest kastist veel paarisõnga: See on üks ime-jaapani-jurakas. Mootori otsas on spets CA-awd sidurikoda, mille otsas on tavaline esiveolise kast, mille küljel, seal kus esiveolisel kastil on esidiffer ja peaülekanne, on 4 satiga VLSD keskdiffer mille "taldrik" on siis ka nagu esi-peaülekanne. 1 diffri otsa-hammakas veab läbi õõnsa jämeda võlli, mis jookseb piltlikult sinna awd-sidurikotta, üht suurt hammakat, mis ajab ringi taguveo-rist-võlli, mille peal siis ka mingi tigu-taldrik nurga-muutja, et asi piki-karadaani suunas käiks - lõpuks on teo otsas kardaani flants.
Selle õõnsa otsaratta-otsas oleva taguveovõlli seest jookseb esiveovõll, mis on samuti õõnes, ja mis ajab ringi avatud 2 satiga esidiffrit. Esidiffrist jookseb juhipoolne esi-veovõll aga omakorda selle edi-diffrit-ringi-ajava-võlli seest

Kui sel seda esipeaülekannet muuta, muutub ka ju tagumine ülekanne koos sellega. Taga on küll 3.7:1 differ, aga keskdiffris on taguveo jaoks veel 2 hammakate paari. Ja mis kogu ülekanne (s.h. esiülekanne) on, ei teagi, netist kah ei leia.