5. leht 11-st
Postitatud: 25.02.2006 17:16
Postitas juss
Kas alumiinium tihend ültse püsib vahel, kahtlus tekkis kuna originaal tihend mingisugune teras,täitsa roostevaba pole aga magnetit ka ei vüta.
Samas ma ei usu ,et vahelt ära ka pületab, kas keegi on teinud uue tihendi al-ist?
Kas mu küsimus on liiga loll või pole keegi sellega kokkupuutunud

Postitatud: 28.02.2006 0:32
Postitas kala
Postitatud: 01.03.2006 17:52
Postitas juss
Kui palu on vaja siis turbo puhul süüdet hilisemaks keerata???
Mul on võimalik süüdet keerata 19kraadi kaupa

Ega vist üle selle vist pole mõtet ka...
Postitatud: 01.03.2006 23:57
Postitas Kuuno
se sõltub ikka konkreetsest projektist....tuleb seadistada ja siis koos seguga ka syyde paika panna. Arvan et jälgides nii segu kui detonatsiooni signaali...
Postitatud: 08.03.2006 18:54
Postitas juss
Tekkis jälle üks ootamatu probleem,mida ma juba algusest peale kartsin

Nimelt mootorikett on liiga lühike

kui panna kaks lüli vahele kas see muudab vända ja nukkide käimissuhte ära

,või on kõik OK
Postitatud: 08.03.2006 20:41
Postitas Kuuno
minu loogika on see et sa viid neid lihtsalt teineteisest eemale...
kui nende asetus panna sarnaselt paika ja siis ei tohiks nagu erinevust olla... :S
Postitatud: 08.03.2006 20:44
Postitas must
juss kirjutas:Tekkis jälle üks ootamatu probleem,mida ma juba algusest peale kartsin

Nimelt mootorikett on liiga lühike

kui panna kaks lüli vahele kas see muudab vända ja nukkide käimissuhte ära

,või on kõik OK
Ma küll pole professor, aga......Asja mõte on ülekannet säilitada. Kui sul on 2 sama suurt hammasratast ja sa viid need teineteisest näiteks topelt-kaugemale, kui varem, siis pöörates ühte ühe tiiru, pöörleb teine samamoodi jätkuvalt ühe tiiru. Kui sa ketti pikendad, siis ülekanne ei muutu. Nii et võib pikendada. Aga oota teiste bosside arvamusi ka

.
Edit: jõuti ette juba

.
Postitatud: 08.03.2006 20:50
Postitas juss
Ega ma isegi arvasin,et ülekanne ei muutu aga igaksjuhuks kontrollisin,et mitte sitta kokku keerata!!!
Postitatud: 08.03.2006 21:04
Postitas henri
kustutatud
Postitatud: 11.03.2006 13:49
Postitas juss
Mull saab mootor võistlustel maksimaalselt kuuma 10-20sek. Aga seadistamise ajal võib asi küll kuuma saada
Vee sissepritse puhul jälle lisaraskus.
Ei suuda ikka veel otsustada ka muuta süüded või mitte

Postitatud: 11.03.2006 14:24
Postitas henri
kustutatud
Postitatud: 15.03.2006 23:19
Postitas juss
Aga siis on ju mõtekam juba metanooliga sõitma hakata,kun see jahutab mootorit nii mis kole!
Postitatud: 15.03.2006 23:30
Postitas henri
kustutatud
Postitatud: 23.03.2006 15:01
Postitas juss
Nii sai nüüd siis pauk torru aga juba jälle jama

nii kui gaasi anda kohe hing kinni ja jääb seisma ehk siis ei saa kütet kätte.Aga tsiklil on juu veel vaakum karpad nii,er kui gaasi keerad avab kõigepealt õhu siibri ja kui tegib hõrendus siis avab alles vaakumsiibri,mille alla on küttenõel, sama süsteema nagu autol ainult üksteise järel, mitte kõrvuti.Aha kui mina gaasi keeran siis surub turbo rõhk kohe vaakumisiibri üles ja ongi hing kinni

. Ilmselt on kaks varjanti kas panna vaakumi siibrile tugevam vedru või ühendada vaakumi ülemisse kanbrisse ka survevoolik et ka seal oleks sama surve kui turbo puhub

Ilmselt on see viimane varjant mõtekam aga mis teised arvavad

Postitatud: 23.03.2006 15:11
Postitas Kuuno
kui sa gaasi annad sisi ei tekita turbo kohe mingit rõhku sul ju!