5. leht 6-st

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 11.02.2011 10:36
Postitas Mihkel
Eelmine nädalavahetus otsustas Sierra, et tema ei taha minu juurest eriti lahkuda ning ühele ostjale autot näidates hakkas Sierra pirtsutama.
Pole ma temaga ühegi tehnilise vea tõttu varem teepeale kunagi jäänud, isegi tuksis turboga sai 250km koju sõidetud.
Nimelt ütles üles genekas ning ka üks kollektori tikkpolt läks pooleks ning kolle hakkas lekkima (ühesõnaga Murphy möllas sajaga).
Stiilis 9V ja madalama akupinge tõttu kammis MS segi ja keeras süüte kuhugi puutaha tühikäigul.
Ostja ehmus sellest omajagu ja diil mis oli põhimõtteliselt juba sõlmitud jäi katki, kuna mina olin seisukohal, et ei viitsi selle autoga ise tegeleda ja pole aega ka.
Sellest haaras üks sõber kinni ja võttis auto endale sama hinnaga aga vigasena ligi, mis oligi ilmselt kordades parem lahendus.
Pühapäevaks oli genekas juba korras, ainult kolle leke on veel alles.

Auto nüüdsest siis ametlikult müüdud ja läks hea sõbra kätte, kes sellega drifti sõitma plaanib hakata.
Sain põhimõtteliselt enam-vähem turbokit-i juppide raha tagasi ning üle poole autole kulunud summast võib kenasti
korstnasse kirjutada aga selline see elu juba on, kui tahad FUN-i siis pead ka maksma.
Müügi põhjus tegelikult selles, et ei jõua nii paljude autodega tegeleda, sest teiste autosid vaja ka ehitada.

Kasutusse läheb Sierra pealt ilmselt vaid tehnika ühe puuriga kere peale ja minu kere rändab Kuusakoskisse.
Leidsin ka ise, et seda pole mõtet enam taastada, lihtsam uus kere osta, sellest ka lõpplik loobumise otsus.
Igapäevasteks sõitudeks on asi ka parajalt tüütu oma labadega siduri ja kemppi diffriga, manööverdamine libedal on vaevarikas.

Minu jaoks oli jällegi tegu hea hariva projektiga ning lõpptulemusega võis IMO täitsa rahul olla.
Tundub, et seekordne kooliraha on ennast igati õigustanud.

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 11.02.2011 17:04
Postitas Astrona
Kurb :( aga nii see eluke on. Alles see oli kui Sirje rotikombel ringi lippas... Ja nüüd siis südamedoonoriks.
Millal peied?

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 11.02.2011 18:02
Postitas silvwer
Astrona kirjutas:Kurb :( aga nii see eluke on. Alles see oli kui Sirje rotikombel ringi lippas... Ja nüüd siis südamedoonoriks.
Millal peied?
Peied - äkki juba täna :-D
R.I.P.

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 12.02.2011 15:49
Postitas seff
Astrona kirjutas:Kurb :( aga nii see eluke on. Alles see oli kui Sirje rotikombel ringi lippas... Ja nüüd siis südamedoonoriks.
Millal peied?
nutma tasub alles siis hakata kui mutrivõti mootorikäppasid lahti hakkab keerama :bb

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 01.04.2011 21:19
Postitas marion96
igati lahe masin. endal kahese dohc motoga sierra ja plaan turbotama hakata. äkki avaldad oma projekti maksumuse siis tean enam-vähem arvestada

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 02.04.2011 1:40
Postitas Mihkel
Noh kogu autosse paigutatud raha erinevate sõlmede alla jääb sinna 5000.- eur kanti.
Kindlasti on ka detaile või töid mida ma arvestamata unustasin (enda tööd seal summas loomulikult ei ole).
Saab ka odavamalt teha, kui veermiku üle ei käi ning mingeid päris lammutuse juppe kasutab aga siis ei tule ilmselt ka vastavat tulemus.
Ainult turbotamise osa jääb sellisel säästuprojektil tavaliselt sinna 2500-3000.- eur kanti, kui kõik tööd ise teed ja normaalseid juppe kasutad.

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 04.05.2011 12:55
Postitas seff
marion96 kirjutas:igati lahe masin. endal kahese dohc motoga sierra ja plaan turbotama hakata. äkki avaldad oma projekti maksumuse siis tean enam-vähem arvestada
millal turbotama hakkad siis ?

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 04.05.2011 22:26
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Noh kogu autosse paigutatud raha erinevate sõlmede alla jääb sinna 5000.- eur kanti.
Kindlasti on ka detaile või töid mida ma arvestamata unustasin (enda tööd seal summas loomulikult ei ole).
Saab ka odavamalt teha, kui veermiku üle ei käi ning mingeid päris lammutuse juppe kasutab aga siis ei tule ilmselt ka vastavat tulemus.
Ainult turbotamise osa jääb sellisel säästuprojektil tavaliselt sinna 2500-3000.- eur kanti, kui kõik tööd ise teed ja normaalseid juppe kasutad.
Usun, et kui midagi katsetama ei hakka, saab ka odavamalt. Aga enamasti üritavad odavamalt just need kes asjast ei jaga. Aga kui mingi aastajooksul parimad pakkumised ainult võtta: a la 20eur pihustid, 30eur pump, 200eur aju, 200eur turbo, mingi suva 30eur cooler ja suva torustik ning külasepa kollektor jne peaks ikka 1000euriga niipalju kätte saama, et s.h. soetatatud paar doonor mootorit tuleb kasutusse võtta :lol: Eriti kui tead mida teed. Ega kui ei tea, siis jääbki raha minema :) WB jms tuleks muidugi laenata teise auto pealt. Ega tegelt aju võib ju kah teise autoga jagatud olla, kui raha vähe. Või siis üldse näiteks alustuseks osta Mihkli käest auto, panna natuke juurde, et paak kah täis oleks, tuleb kah odavam kui ise teha :)

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 17.05.2011 18:21
Postitas marion96
seff kirjutas:
marion96 kirjutas:igati lahe masin. endal kahese dohc motoga sierra ja plaan turbotama hakata. äkki avaldad oma projekti maksumuse siis tean enam-vähem arvestada
millal turbotama hakkad siis ?
Vaikselt otsin praegu juppe ja uurin hindasid aga tõsisemalt läheb projekt hoogu ilmselt siis kui afganistanist tagasi tulen ja raha rohkem :-D

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 20.05.2011 0:51
Postitas Astrona
marion96 kirjutas:Vaikselt otsin praegu juppe ja uurin hindasid aga tõsisemalt läheb projekt hoogu ilmselt siis kui afganistanist tagasi tulen ja raha rohkem :-D
ole siis ettevaatlik, küll sa tuled :lol:

str.org

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 20.05.2011 16:18
Postitas marion96
Oskab äkki keegi teadja öelda mis läbilaskevõimega on 2.0 dohc sierra originaal pihustid ja kas pritsivad piisavalt 0.5 bar ülerõhu jaoks. Kuna sierral ôhulugejaga süsteem mitte mapiga siis 0.5 bariga saab originaal aju kasutusele jätta? 10.3 veits kõrge cr 0.5 bar jaoks? Mis see max võiks olla stock sisu korral?

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 20.05.2011 19:17
Postitas Mihkel
Need originaal pihustid sobivad ideaalselt ............................................................................ prügikasti. :-D

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 20.05.2011 20:34
Postitas marion96
Mihkel kirjutas:Need originaal pihustid sobivad ideaalselt ............................................................................ prügikasti. :-D
Asi tõesti nii hull :shock:

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 20.05.2011 20:36
Postitas marion96
Mis ülejäänud asjade kohta öelda oskad :roll:

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 20.05.2011 20:54
Postitas Mihkel
No kütusekogusest tuleb ka pöördemoment, õhust ja armastusest seda kahjuks ei tule.
Stock ajuga turbotamine on selline poolkõva lahenuds. Ise just ühe sellise kompotiga liiklen, millele korralikud tükid ammu olemas, lihtsalt aega pole olnud neid paigaldada.
Igatahes on vähemalt mulle tunda suht hästi, kus on need stock ümberprogemata aju vajakajäämised ja häirivad omajagu, kuigi sõidetud saab.