Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Eelmine nädalavahetus otsustas Sierra, et tema ei taha minu juurest eriti lahkuda ning ühele ostjale autot näidates hakkas Sierra pirtsutama.
Pole ma temaga ühegi tehnilise vea tõttu varem teepeale kunagi jäänud, isegi tuksis turboga sai 250km koju sõidetud.
Nimelt ütles üles genekas ning ka üks kollektori tikkpolt läks pooleks ning kolle hakkas lekkima (ühesõnaga Murphy möllas sajaga).
Stiilis 9V ja madalama akupinge tõttu kammis MS segi ja keeras süüte kuhugi puutaha tühikäigul.
Ostja ehmus sellest omajagu ja diil mis oli põhimõtteliselt juba sõlmitud jäi katki, kuna mina olin seisukohal, et ei viitsi selle autoga ise tegeleda ja pole aega ka.
Sellest haaras üks sõber kinni ja võttis auto endale sama hinnaga aga vigasena ligi, mis oligi ilmselt kordades parem lahendus.
Pühapäevaks oli genekas juba korras, ainult kolle leke on veel alles.
Auto nüüdsest siis ametlikult müüdud ja läks hea sõbra kätte, kes sellega drifti sõitma plaanib hakata.
Sain põhimõtteliselt enam-vähem turbokit-i juppide raha tagasi ning üle poole autole kulunud summast võib kenasti
korstnasse kirjutada aga selline see elu juba on, kui tahad FUN-i siis pead ka maksma.
Müügi põhjus tegelikult selles, et ei jõua nii paljude autodega tegeleda, sest teiste autosid vaja ka ehitada.
Kasutusse läheb Sierra pealt ilmselt vaid tehnika ühe puuriga kere peale ja minu kere rändab Kuusakoskisse.
Leidsin ka ise, et seda pole mõtet enam taastada, lihtsam uus kere osta, sellest ka lõpplik loobumise otsus.
Igapäevasteks sõitudeks on asi ka parajalt tüütu oma labadega siduri ja kemppi diffriga, manööverdamine libedal on vaevarikas.
Minu jaoks oli jällegi tegu hea hariva projektiga ning lõpptulemusega võis IMO täitsa rahul olla.
Tundub, et seekordne kooliraha on ennast igati õigustanud.
Pole ma temaga ühegi tehnilise vea tõttu varem teepeale kunagi jäänud, isegi tuksis turboga sai 250km koju sõidetud.
Nimelt ütles üles genekas ning ka üks kollektori tikkpolt läks pooleks ning kolle hakkas lekkima (ühesõnaga Murphy möllas sajaga).
Stiilis 9V ja madalama akupinge tõttu kammis MS segi ja keeras süüte kuhugi puutaha tühikäigul.
Ostja ehmus sellest omajagu ja diil mis oli põhimõtteliselt juba sõlmitud jäi katki, kuna mina olin seisukohal, et ei viitsi selle autoga ise tegeleda ja pole aega ka.
Sellest haaras üks sõber kinni ja võttis auto endale sama hinnaga aga vigasena ligi, mis oligi ilmselt kordades parem lahendus.
Pühapäevaks oli genekas juba korras, ainult kolle leke on veel alles.
Auto nüüdsest siis ametlikult müüdud ja läks hea sõbra kätte, kes sellega drifti sõitma plaanib hakata.
Sain põhimõtteliselt enam-vähem turbokit-i juppide raha tagasi ning üle poole autole kulunud summast võib kenasti
korstnasse kirjutada aga selline see elu juba on, kui tahad FUN-i siis pead ka maksma.
Müügi põhjus tegelikult selles, et ei jõua nii paljude autodega tegeleda, sest teiste autosid vaja ka ehitada.
Kasutusse läheb Sierra pealt ilmselt vaid tehnika ühe puuriga kere peale ja minu kere rändab Kuusakoskisse.
Leidsin ka ise, et seda pole mõtet enam taastada, lihtsam uus kere osta, sellest ka lõpplik loobumise otsus.
Igapäevasteks sõitudeks on asi ka parajalt tüütu oma labadega siduri ja kemppi diffriga, manööverdamine libedal on vaevarikas.
Minu jaoks oli jällegi tegu hea hariva projektiga ning lõpptulemusega võis IMO täitsa rahul olla.
Tundub, et seekordne kooliraha on ennast igati õigustanud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Kurb
aga nii see eluke on. Alles see oli kui Sirje rotikombel ringi lippas... Ja nüüd siis südamedoonoriks.
Millal peied?

Millal peied?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Peied - äkki juba tänaAstrona kirjutas:Kurbaga nii see eluke on. Alles see oli kui Sirje rotikombel ringi lippas... Ja nüüd siis südamedoonoriks.
Millal peied?

R.I.P.
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
nutma tasub alles siis hakata kui mutrivõti mootorikäppasid lahti hakkab keeramaAstrona kirjutas:Kurbaga nii see eluke on. Alles see oli kui Sirje rotikombel ringi lippas... Ja nüüd siis südamedoonoriks.
Millal peied?

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
igati lahe masin. endal kahese dohc motoga sierra ja plaan turbotama hakata. äkki avaldad oma projekti maksumuse siis tean enam-vähem arvestada
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Noh kogu autosse paigutatud raha erinevate sõlmede alla jääb sinna 5000.- eur kanti.
Kindlasti on ka detaile või töid mida ma arvestamata unustasin (enda tööd seal summas loomulikult ei ole).
Saab ka odavamalt teha, kui veermiku üle ei käi ning mingeid päris lammutuse juppe kasutab aga siis ei tule ilmselt ka vastavat tulemus.
Ainult turbotamise osa jääb sellisel säästuprojektil tavaliselt sinna 2500-3000.- eur kanti, kui kõik tööd ise teed ja normaalseid juppe kasutad.
Kindlasti on ka detaile või töid mida ma arvestamata unustasin (enda tööd seal summas loomulikult ei ole).
Saab ka odavamalt teha, kui veermiku üle ei käi ning mingeid päris lammutuse juppe kasutab aga siis ei tule ilmselt ka vastavat tulemus.
Ainult turbotamise osa jääb sellisel säästuprojektil tavaliselt sinna 2500-3000.- eur kanti, kui kõik tööd ise teed ja normaalseid juppe kasutad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
millal turbotama hakkad siis ?marion96 kirjutas:igati lahe masin. endal kahese dohc motoga sierra ja plaan turbotama hakata. äkki avaldad oma projekti maksumuse siis tean enam-vähem arvestada
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Usun, et kui midagi katsetama ei hakka, saab ka odavamalt. Aga enamasti üritavad odavamalt just need kes asjast ei jaga. Aga kui mingi aastajooksul parimad pakkumised ainult võtta: a la 20eur pihustid, 30eur pump, 200eur aju, 200eur turbo, mingi suva 30eur cooler ja suva torustik ning külasepa kollektor jne peaks ikka 1000euriga niipalju kätte saama, et s.h. soetatatud paar doonor mootorit tuleb kasutusse võttaMihkel kirjutas:Noh kogu autosse paigutatud raha erinevate sõlmede alla jääb sinna 5000.- eur kanti.
Kindlasti on ka detaile või töid mida ma arvestamata unustasin (enda tööd seal summas loomulikult ei ole).
Saab ka odavamalt teha, kui veermiku üle ei käi ning mingeid päris lammutuse juppe kasutab aga siis ei tule ilmselt ka vastavat tulemus.
Ainult turbotamise osa jääb sellisel säästuprojektil tavaliselt sinna 2500-3000.- eur kanti, kui kõik tööd ise teed ja normaalseid juppe kasutad.



slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Vaikselt otsin praegu juppe ja uurin hindasid aga tõsisemalt läheb projekt hoogu ilmselt siis kui afganistanist tagasi tulen ja raha rohkemseff kirjutas:millal turbotama hakkad siis ?marion96 kirjutas:igati lahe masin. endal kahese dohc motoga sierra ja plaan turbotama hakata. äkki avaldad oma projekti maksumuse siis tean enam-vähem arvestada

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
ole siis ettevaatlik, küll sa tuledmarion96 kirjutas:Vaikselt otsin praegu juppe ja uurin hindasid aga tõsisemalt läheb projekt hoogu ilmselt siis kui afganistanist tagasi tulen ja raha rohkem

str.org
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Oskab äkki keegi teadja öelda mis läbilaskevõimega on 2.0 dohc sierra originaal pihustid ja kas pritsivad piisavalt 0.5 bar ülerõhu jaoks. Kuna sierral ôhulugejaga süsteem mitte mapiga siis 0.5 bariga saab originaal aju kasutusele jätta? 10.3 veits kõrge cr 0.5 bar jaoks? Mis see max võiks olla stock sisu korral?
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Need originaal pihustid sobivad ideaalselt ............................................................................ prügikasti. 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Asi tõesti nii hullMihkel kirjutas:Need originaal pihustid sobivad ideaalselt ............................................................................ prügikasti.

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
Mis ülejäänud asjade kohta öelda oskad 

Re: Ford Sierra 2.0 8V 'ROTIKAS' ::: 1988 ::: Mihkel
No kütusekogusest tuleb ka pöördemoment, õhust ja armastusest seda kahjuks ei tule.
Stock ajuga turbotamine on selline poolkõva lahenuds. Ise just ühe sellise kompotiga liiklen, millele korralikud tükid ammu olemas, lihtsalt aega pole olnud neid paigaldada.
Igatahes on vähemalt mulle tunda suht hästi, kus on need stock ümberprogemata aju vajakajäämised ja häirivad omajagu, kuigi sõidetud saab.
Stock ajuga turbotamine on selline poolkõva lahenuds. Ise just ühe sellise kompotiga liiklen, millele korralikud tükid ammu olemas, lihtsalt aega pole olnud neid paigaldada.
Igatahes on vähemalt mulle tunda suht hästi, kus on need stock ümberprogemata aju vajakajäämised ja häirivad omajagu, kuigi sõidetud saab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.