Muidugi dragi-masinal pole throttle response'st eriti lugu.
Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Selle jaoks on olemas hoopis kavalamad lahendused, nt lisa-gaasiklapp enne turbot
See võimaldab blow-offist üldse loobuda ja throttle response on hoopis teisest klassist.
Muidugi dragi-masinal pole throttle response'st eriti lugu.
Muidugi dragi-masinal pole throttle response'st eriti lugu.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Kõige lihtsam on ikka riiulilt Bow võta ja külge kruvida.Selle jaoks on olemas hoopis kavalamad lahendused, nt lisa-gaasiklapp enne turbot Wink See võimaldab blow-offist üldse loobuda ja throttle response on hoopis teisest klassist.
Muidugi dragi-masinal pole throttle response'st eriti lugu.
Throttle response on sellel autol tipptasemel, sest ma ei saanud kordagi gaasi korraga põhja vajutada, et asi kohe piirajasse ei käiks. Mulje oli selline, et vahel oli V8, mitte aga V6. Turbo rõhu saab kindlasti ka kontrolli alla, sest need katsed, mis on youtubes üleval ei jõudnud me selle teemaga üldse tegeleda.
Aga rõõm oli suur, kui auto esimest korda käima läks ja nii hästi tuuningule allus.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
BigStuff 3?zoom1 kirjutas:Ei lugenud kuskil välja mis ajuga te juhite seda?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto niivõrd-kuivõrd dünotatud...
Kuna ise nühkisin koolipinki, siis jällekord vedasid välja VKM (Viljar) ja Fog. Loodan, et asjaosalised ka ise kommenteerivad, aga esialgu toetun nende ütlustele.
Tähtsuse järjekorras:
Auto/mootor jäid terveks!!
Detonatsiooni polnud
Dünoda sai ainult kuni turborõhuni 1bar (vist isegi gramm vähem), mingi süütekamm oli, asi arvatavasti selles, et üks küünlajuhe oli veidi vigastatud ja suurema rõhu juures hakkas läbi peksma ning enam polnud võimalik adekvaatset tulemust saada.
Graafik oli natuke veidra kujuga olnud
Turbiin tundub ka suh OK olevat
Puketank täitub üsna kiiresti
Ahjaa tulemustest ka.....tsipa oli võimsust ja näpuotsaga väänet ka
(palju seda ikka pooliku turborõhuga on). Numbritest veel vara rääkida, vaja veidi erinevaid graafikuid ja logisid võrrelda, siis peaks ka üsna õige tulemuse saama.
Tänud veelkord Viljarile ja Fog'ile!!!
....nüüd tahaks rajal sõita ka autoga
Kuna ise nühkisin koolipinki, siis jällekord vedasid välja VKM (Viljar) ja Fog. Loodan, et asjaosalised ka ise kommenteerivad, aga esialgu toetun nende ütlustele.
Tähtsuse järjekorras:
Auto/mootor jäid terveks!!
Detonatsiooni polnud
Dünoda sai ainult kuni turborõhuni 1bar (vist isegi gramm vähem), mingi süütekamm oli, asi arvatavasti selles, et üks küünlajuhe oli veidi vigastatud ja suurema rõhu juures hakkas läbi peksma ning enam polnud võimalik adekvaatset tulemust saada.
Graafik oli natuke veidra kujuga olnud
Turbiin tundub ka suh OK olevat
Puketank täitub üsna kiiresti
Ahjaa tulemustest ka.....tsipa oli võimsust ja näpuotsaga väänet ka
Tänud veelkord Viljarile ja Fog'ile!!!
....nüüd tahaks rajal sõita ka autoga
Buick GN stage II
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Graafiku rikkus ära tõesti üks tõrkuv süütejuhe, mis peale 1bar rõhku ei tahtnud enam töödata ja jättis kohati vahele, kuid 630kw ja 1400nm on tõesti natuke selle mootori jaoks
Kahjuks sai aeg otsa ja mehhaanikuid polnud käepärast, kes oleks kiiresti vigu likvideerinud. Õnneks oli Fog abiks, kes jooksis nagu orav rattas.
Aga peamine oli see, et saime teada, et süütetabel on enamvähem õige ja A/F tabel sai üle käidud ja võimsus on 3500- 7500 sisuliselt sama.
Veljo võib käiguga eksida, mis ei muuda auto kiirendust vähimalgi määral
Kahjuks sai aeg otsa ja mehhaanikuid polnud käepärast, kes oleks kiiresti vigu likvideerinud. Õnneks oli Fog abiks, kes jooksis nagu orav rattas.
Aga peamine oli see, et saime teada, et süütetabel on enamvähem õige ja A/F tabel sai üle käidud ja võimsus on 3500- 7500 sisuliselt sama.
Veljo võib käiguga eksida, mis ei muuda auto kiirendust vähimalgi määral
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Algselt oli plaanis sõita 2bar rõhuga, aga nüüd jääb see kindlasti ära. Pole lihtsalt mõtet, sest maha ei pane seda jõudu niikuinii. Eks sõidab algul 1bar'iga (ei hakka rohkem autot lõhkuma) ja siis vaatame, kui on liiga aeglane, eks siis vähehaaval hakkame peale keerama.cthen kirjutas:Mis maksimaalne rõhk plaanis on?
Väga korralik tulemus pooliku rõhuga, väänet on ikka tohutult.
Edu edaspidiseks.
Buick GN stage II
Mõnes mõttes mugav, tõmbad stardis viimase käigu ja krutid rooli, aga sellise autoga on keeruline pidamist saavutadaRICE BURNER kirjutas:Veljo võib käiguga eksida, mis ei muuda auto kiirendust vähimalgi määral
Teoorias muidugi lihtne arvutada konstanse kiirendusega 1G ja 9sek = 316kmh
Üritan oma 1.8L 2bariga 5.7L NA masinate kõrval hästi tunda, aga kui suured keeravad juba kah 1bar
Kui VKM börsil oleks, siis praegu spooliks aktsiad topelt kuulaagritel lakke.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Sai ka siis audiklubi üritusel proovimas käidud, kuidas auto rajal käitub. Üldiselt kõik hea, sest tundub, et auto jäi terveks, kuigi peale esimest sõitu oli asi kahtlane, kui karterituulutus uputama hakkas.
Parimaks ajaks jäigi 10.2 ja 221 km/h. Suht hea selle kohta, et sõitsime ikka väga tagasihoidliku seadega. Ülejäänud ajad läksid metsa kuna otsa sai CO2, mis hoiab wastegate'i kinni, et rõhk tõuseks, selle tõttu kadus mul raja teises pooles boost ja aega ei muhvigi. Startidega võib üldiselt rahule jääda, kui välja arvata viimane start, kust punase võtsin kuigi minu jaoks jäi see arusaamatuks, sest idee poolest oleks pidanud see valestardi alla käima ehk siis mulle uus stagemise võimalus antama, aga kuna ei läinud võistlema vaid pigem testima, siis ei hakand numbrit tegema. Oma lollusest läksin prespoolima viimases sõidus ja seetõttu kukkusingi üle stage joone. Vedrustus tundub suht hea olevat kuna stardis tõmbas ilusti esirattad õhku
Ise panime puusse turbograafiku progemisega, oleks pidanud ikkagi rohkem rampima, et hoida kere raskust konstantselt tagarataste peal, et säilitada pidamist.
Igal juhul õppisime palju ja kaabu maha nii enda kui ka VKMi tiimi ees ja tänud audiklubile ürituse eest.
Parimaks ajaks jäigi 10.2 ja 221 km/h. Suht hea selle kohta, et sõitsime ikka väga tagasihoidliku seadega. Ülejäänud ajad läksid metsa kuna otsa sai CO2, mis hoiab wastegate'i kinni, et rõhk tõuseks, selle tõttu kadus mul raja teises pooles boost ja aega ei muhvigi. Startidega võib üldiselt rahule jääda, kui välja arvata viimane start, kust punase võtsin kuigi minu jaoks jäi see arusaamatuks, sest idee poolest oleks pidanud see valestardi alla käima ehk siis mulle uus stagemise võimalus antama, aga kuna ei läinud võistlema vaid pigem testima, siis ei hakand numbrit tegema. Oma lollusest läksin prespoolima viimases sõidus ja seetõttu kukkusingi üle stage joone. Vedrustus tundub suht hea olevat kuna stardis tõmbas ilusti esirattad õhku
Ise panime puusse turbograafiku progemisega, oleks pidanud ikkagi rohkem rampima, et hoida kere raskust konstantselt tagarataste peal, et säilitada pidamist.
Igal juhul õppisime palju ja kaabu maha nii enda kui ka VKMi tiimi ees ja tänud audiklubile ürituse eest.
Buick GN stage II
Mina seisin selle "punase stardi" ajal su auto taga ja jälgisin sinu foori. Peale seda, kui mõlema auto kõik stage tuled põlesid, jõnksatasid sa ettepoole ja kustusid su mõlemad stage tuled ning foorituled hakkasid jooksma.
See toimus lühikese aja jooksul ja ilmselt oli starter sinu jõnksu ajal just nuppu vajutamas ning tal ei olnud aega reageerida, et nuppu mitte vajutada.
Enne punast süttis ka roheline tuli ja foor toimis, nagu oleks tegu olnud vasaku raja soolosõiduga.
Kas mingi aja said kirja ka sellest sõidust?
See toimus lühikese aja jooksul ja ilmselt oli starter sinu jõnksu ajal just nuppu vajutamas ning tal ei olnud aega reageerida, et nuppu mitte vajutada.
Enne punast süttis ka roheline tuli ja foor toimis, nagu oleks tegu olnud vasaku raja soolosõiduga.
Kas mingi aja said kirja ka sellest sõidust?
Aeg oli umbluu kuna ajasüsteem audiklubil veidi teistsugune, reaalsele sõiduajale liideti otsa n.ö. varastatud aega ja 60 ft-le samuti paar sekundit. Ilmselt madal 10 jälle. Jõnksatasin ettepoole kuna läksin liikumise pealt transbrake'ile üle. Ilmselgelt kimbutavad mind spoolimise probleemid, mis on iseenesest väga imelik, sest seadistamisel oli kõik vastupidine. Arvatavasti tegu sellega, et minu ja Viljari gaasivajutamise tehnika veidi teistsugune ja mootor sattus nii süüte- kui ka segutabelis sellisesse piirkonda, kuhu ta sattuma ei pidanud ehk sinna, kus süüde hiline ja segu väga rikas.
Buick GN stage II