
Muidugi dragi-masinal pole throttle response'st eriti lugu.
Kõige lihtsam on ikka riiulilt Bow võta ja külge kruvida.Selle jaoks on olemas hoopis kavalamad lahendused, nt lisa-gaasiklapp enne turbot Wink See võimaldab blow-offist üldse loobuda ja throttle response on hoopis teisest klassist.
Muidugi dragi-masinal pole throttle response'st eriti lugu.
BigStuff 3?zoom1 kirjutas:Ei lugenud kuskil välja mis ajuga te juhite seda?
Algselt oli plaanis sõita 2bar rõhuga, aga nüüd jääb see kindlasti ära. Pole lihtsalt mõtet, sest maha ei pane seda jõudu niikuinii. Eks sõidab algul 1bar'iga (ei hakka rohkem autot lõhkuma) ja siis vaatame, kui on liiga aeglane, eks siis vähehaaval hakkame peale keerama.cthen kirjutas:Mis maksimaalne rõhk plaanis on?
Väga korralik tulemus pooliku rõhuga, väänet on ikka tohutult.
Edu edaspidiseks.
Mõnes mõttes mugav, tõmbad stardis viimase käigu ja krutid rooli, aga sellise autoga on keeruline pidamist saavutadaRICE BURNER kirjutas:Veljo võib käiguga eksida, mis ei muuda auto kiirendust vähimalgi määral