5. leht 6-st
Postitatud: 17.12.2009 1:07
Postitas murjam
Arvan, et see toimib (kui korras on) täpselt samamoodi kui by-pass klapp.
Postitatud: 17.12.2009 1:11
Postitas Riisirakett
Aga on seda mõtet toppida üldse?ja kus ma tean kas on korras w mitte?
Postitatud: 17.12.2009 1:19
Postitas RKsilver
kui vaakumi taga ei ole, ei tohi asi õhku läbi lasta, kui hõrendus on siis peaks ideepoolest saama klappi liigutada kergelt.
Postitatud: 17.12.2009 2:10
Postitas Riisirakett

selle kolmiku millest ta välja tuli,kaotasin ära.kuhu selle vidina peaks muidu panema?
Postitatud: 17.12.2009 10:12
Postitas ahto10
See on subaru by-pass klapp selle peaks panema vaakumi ja rõhu poole vahele.
Postitatud: 17.12.2009 15:04
Postitas Riisirakett
Et siis pildil näha oleva vooliku(mis tuleb sinisest torust enne lõdvikut ja läheb kolmikusse õhuklapi juurde)panna ühte otsa ja teine ots läheks siis edasi millisesse kohta?ja vaakumi saaks siis sellest kohast kohe segusiibri tagant nipplist.PS.see on juba ümber tehtud ja voolik on pime hetkel.
Postitatud: 17.12.2009 15:57
Postitas murjam
Vaadates pilti tundub mulle, et see on pandud tühikäigu õhuvoolikule kolmikuga vahele ning ots on lahti jäetud (pildil küll juba midagi sinna sisse topitud, ju siis ei andnud soovitud efekti) - peaks toimima nagu BOV.
Postitatud: 17.12.2009 17:05
Postitas Riisirakett
see pandi kinni hiljem.algselt oli seal mutikas sees aga mingit vaakum voolikut seal küljes ei olnud.aga kui ta peaks toimima nagu BOV kas ta ei peaks olema lihtsalt üksinda seal vooliku küljes mis tuleb coolerist väljuvast torust enne lõdvikut?
Postitatud: 18.12.2009 15:19
Postitas Astrona
RKsilver kirjutas:tegemist nn supercharger pressure relief valve.
A turbine-driven supercharger is known as a turbocharger.
Ehk kui korrektne olla, siis turbocharger on üks levinumaid superchargereid. Maakeeli on, jah, supercharger 90% juhtudest rihmaga aetav.
Teemasse kah: Viska see junn juba minema ja osta normaalne bov, saad susinat kah

Postitatud: 18.12.2009 17:15
Postitas Riisirakett
Postitatud: 18.12.2009 19:22
Postitas ejay
bow-i ära osta, hakkab käiguvahetusel täis tõmbama, osta bypass klapp siis juba.
Postitatud: 19.12.2009 13:27
Postitas Astrona
ejay kirjutas:bow-i ära osta, hakkab käiguvahetusel täis tõmbama, osta bypass klapp siis juba.
Mina CA puhul täistõmbamist ei täheldanud, teoorias võiks tõmmata jah, aga ju tõmbas siis nii vähe. See aasta sõitsin teise ajuga, siis polnd muidugi mingit probleemi.
Viska jah see bypass minema ja osta teine

Postitatud: 19.12.2009 20:18
Postitas murjam
Stock ajuga BOV kiirel käiguvahetusel ei häiri (gaasi peale andes on õhukogus nii suur, et väikse sutsakaga kadunud õhk ei tee kütust kuigi kauaks ja oluliselt rikkamaks). Küll aga oli väga täheldatav see, kui kiirendad tugevalt ja kõrgete pööretega ning pärast seda kohe kinnise gaasiga pidurdad (BOV on terve pika pidurdamise aja avatud) - uuesti gaasi andes on vahepeal kaotatud, kuid loetud õhukogus sedavõrd suur, et mootor ülirikka segu tõttu tõmbab hetkeks tugevalt kinni, halvimal juhul sureb isegi välja.
Postitatud: 23.12.2009 20:25
Postitas Riisirakett
Ei hakka ma veel midagi ostma

jõulukingina on turbo hakkanud õli läbi laskma.ja üldse on moto vaja maha ja lahti kiskuda

Karterituulutus
Postitatud: 31.03.2010 9:14
Postitas murjam
CA18DET karterituulutus on lahendatud sedasi, et karter on ühendatud sisselaske klapikambriga, sl- ja vl-klapikambrid on omavahel ühendatud ning ühest otsast on asi ühendatud läbi ühesuunaklapi (ilmselt on see klapp seda) sisselaskekollektoriga, teisest otsast ühendatud sisselaske rõhuta osaga (voolik vl-klapikambrikaanest turbo ette).
Minu loogika järgselt peaks see asi toimima nõnda, et vaakumiga tõmmatakse sellest tuulutusetorustikust õhku kollektorisse (läbi selle klapi kollektori küljes) ning ülerõhuga on kollektori-poolne ots "pime" (klapp rõhku välja ei lase) ning (r)õhk liigub turbo ette.
Kas on vajalik, et karterituulutus oleks ühendatud sisselaskekollektoriga või piisab sellest, kui tuulutus on ainult rõhuvabasse alasse, mitte vaakumiga alasse? Oil catch tank on vahel, loomulikult.