5. leht 17-st
Postitatud: 08.04.2010 22:53
Postitas Audiophile
Päris huvitav..tahaks lugeda seda IRL..

autol on ajalugu...
Postitatud: 09.04.2010 9:32
Postitas uzzac
mul peaks kodus olemas olema see number. kui huvi on võtan esmaspäevaks tln kaasa selle.
Postitatud: 09.04.2010 14:25
Postitas Taavi
Garretti GT2560R on maakeeles GT28R, HKS toodab seda väga sarnasena GT2510 nimega. GT2510 on levinud jaapanis nö response suunitlusega RB26 peal ja üldiselt on veeb juttu täis, et 500-550hp on suht lihtne kui stock RB26-le külge kruvida. Sinu mootor on 1L suurem, seega 500-550hj on kindlasti saavutatav. Kuna kaas on Lotuse inseneride poolt moditud, siis voolavusega probleeme ei tohiks olla

Postitatud: 10.04.2010 14:01
Postitas Astrona
Üldiselt on nii, et turbol on teatud voolavuse piir, millest alates tõuseb üldiselt tip nii lakke, et mingit võimsuse kasvu enam tulla ei saa. Turbot väga ei huvita, kas tal on 4L @ 6000rpm või 2L @ 12000rpm - lagi on lagi.
On aga, 1 "aga". Kui sul on näiteks 45mm WG, siis ütleme kui saavutad turbo tipp-võimsuse 2x325hj, ja TIP rõhk hakkab tõusma, siis WG avades saab veel TIP'i veel natuke aega all hoida, näiteks lisaks turbiinide 650hj läbilaskele saaks 100hj jagu gaase WG'ist läbi ajada... ja mootori max power tuleks siis 750hj.
http://www.frsport.com/Garrett-GT2560-Series_c_234.html
Postitatud: 13.04.2010 10:20
Postitas Audiophile
Noh mul ei ole väliseid WG- enivei ja ei plaani panna ka.. tegu ikkagi ju tavalise cruiseriga..seda kõige viimast HP-d taga ei ajal..
Paljud detailid on käinud klaaskuul pritisist läbi, osad värvitud, osad pulbervärvitud.. turbote külmakojad käisin seespoolt veel poleerpastaga ka üle, tundusid kuidagi karedad.
enne

pärast
sama kehtib ka coilpack-i hoidiku kohta, ka see sai väikse kosmeetilise paranduse:
Vahepal olen siin pead murdnud kuidas OZ-i 3 osalisi velgi lahti saada, õnneks on vähemalt ühel inimsel eestis see võti olemas ja saab randid ilusti ära poleerida ja veljed korda teha.
Postitatud: 15.04.2010 8:53
Postitas Audiophile
Paar huvitavat fakti mis välja kaevasin:
1. Mu elu kõige esimene päris oma raha eest ostetud auto mis sai kunagi 1999 aastal muretsetud (srteetrace algusaegadel) oli ka Opel Omega. Varajase
petrolheadina läks loomulikult käiku täislisadega Omega 3000 aastast 89, digispido, 4 el akent, kont, kompuuter, plokkdiffer, cruise control jne jne. Omalt poolt sai pandud toonklaas, muss sisse, kaan sai remonditud ja sportnukk paigaldatud, katid eemaldatud ja veel nipet näpet. Mäletan väga hästi, kui aastaid tagasi Manta-Risto hoovis sai käsitisi klappe sohveldatud
Mäletan, et see oli supperhea auto ja hullult kahetsesin, kui selle odavamate ülalpidamiskulude tõttu mu elu halvima auto ja ilmselt ka kõige lahjema mootoriga auto vastu vahetasin. Tegu oli siis toona 97 aasta Audi 80 1.8S konega (monopritse vms).
Mõned nädalad tagasi aga leidsin foto üles (vist ainukese mis mul üldse on) sellest omegast..ja oh seda imet.. vaadake auto numbrimärke ja võrrelge 10 aastat hiljem ostetud Lotus Omegaga..see vist saatus et ma selle omanikuks sain?
Omega 3000 ostetud 1999
Lotus Omega nr.223, ostetud 2009

Postitatud: 15.04.2010 11:05
Postitas Markel
DeJaVu !

Tubli töö!
Postitatud: 15.04.2010 14:26
Postitas Astrona
Nüüd vähemalt said ise kah teada, et Lotuse otsa koperdamise põhjuseks oli ikkagi autonumber su ajusopis, mitte kütus su veenides

Tõenäoliselt parim valik 943 numbriga autodest

Postitatud: 16.04.2010 12:10
Postitas Audiophile
Eile sai siis 3 osalised veljed lahti võetud..tänud CMF autoteenindusele kes laenas vajalike õhuga töötavaid tööriistu..muidu olekski vist jäänudki neid polte sealt lahti keerama..
Velgede keskosad lähevad kerevärvi, aga enne seda poleerin randid peegliks, veljed sirgestatakse ja silikoonitakse uuesti et õhku peaksid.
Hetkel mõtlengi mida poltideg teha, kas tellida uued või lasta vanad üle tsinkida, kroomida...
Postitatud: 16.04.2010 16:03
Postitas hents99
Ma ise plaanin vanad poldid/mutrid üle tsinkida või isegi kroomida, oleneb, kui puhtaks pind jääb pärast happevanni.
Kas sul olid ka mingid 10-kandiga poldid? Ma siin otsin padruneid nagu loll taga. GT Studio omanik otsib mulle ka neid juba mitu nädalat.
Mul ka OZ 3-osalised sepisveljed.
Postitatud: 16.04.2010 17:07
Postitas Raimo
hents99 kirjutas:Ma ise plaanin vanad poldid/mutrid üle tsinkida või isegi kroomida, oleneb, kui puhtaks pind jääb pärast happevanni.
Kas sul olid ka mingid 10-kandiga poldid? Ma siin otsin padruneid nagu loll taga. GT Studio omanik otsib mulle ka neid juba mitu nädalat.
Mul ka OZ 3-osalised sepisveljed.
http://www.titanium-touch.de/werkzeuge_uk.html
http://www.titanium-touch.de/shop/index ... Tools.html
Postitatud: 19.04.2010 23:23
Postitas porkee
Kuidagi tuttav tuleb ette see omega 3000
Audiophile kirjutas:Paar huvitavat fakti mis välja kaevasin:
1. Mu elu kõige esimene päris oma raha eest ostetud auto mis sai kunagi 1999 aastal muretsetud (srteetrace algusaegadel) oli ka Opel Omega. Varajase
petrolheadina läks loomulikult käiku täislisadega Omega 3000 aastast 89, digispido, 4 el akent, kont, kompuuter, plokkdiffer, cruise control jne jne. Omalt poolt sai pandud toonklaas, muss sisse, kaan sai remonditud ja sportnukk paigaldatud, katid eemaldatud ja veel nipet näpet. Mäletan väga hästi, kui aastaid tagasi Manta-Risto hoovis sai käsitisi klappe sohveldatud
Mäletan, et see oli supperhea auto ja hullult kahetsesin, kui selle odavamate ülalpidamiskulude tõttu mu elu halvima auto ja ilmselt ka kõige lahjema mootoriga auto vastu vahetasin. Tegu oli siis toona 97 aasta Audi 80 1.8S konega (monopritse vms).
Mõned nädalad tagasi aga leidsin foto üles (vist ainukese mis mul üldse on) sellest omegast..ja oh seda imet.. vaadake auto numbrimärke ja võrrelge 10 aastat hiljem ostetud Lotus Omegaga..see vist saatus et ma selle omanikuks sain?
Omega 3000 ostetud 1999
Lotus Omega nr.223, ostetud 2009


Postitatud: 20.04.2010 10:52
Postitas Audiophile
Tuleb muidugi tuttav ette, ise müütasid selle ju.
Tundub et kere liigub ndla alguses linna tagasi ja hakkame vaikselt kokku panema...
Markus
Postitatud: 27.04.2010 10:43
Postitas Marek16
Pill nähtud värvituna ja paistis väga kobe

Sain telefonia ühe pildi kui väljas seisis kuid sellest erilist kasu pole. Igaljuhul edu ja jaksu omegaga

Postitatud: 28.04.2010 13:39
Postitas Audiophile
Nii panen paar pilti ka lihtsalt updateks..ega siin midagi vaadata ei ole kui üks vana takso on uue värvi peale saanud..
Nagu üks foorumikasutaja ütles.. PFF, keegi loll on vectra üle värvinud :D.. ühsõnaga see näitab kui palju praegusel auto Lotus Omegaga ühist on
Mar