hents99 kirjutas:1000hp autoga saaks ka 200km/h teoorias kätte. 1500hp autoga 250km/h jne.
Ära pane mulle sõnu suhu. See on sinu loogika. Mu arvutusi teisendades 800hj/1400kg peale saaks ehk 155 ja 1500hp'ga 158kmh, kui piduritesse ja pidamisse investeerida rohkem kui mootorisse, aga mu masinal võimsuse kasvatamisega üle 500hj see tippkiirus seal enam ei kasva, kuna pidamist pole kerges kurvis juba 350hj @ 120kmh.
Selge on see, et mu auto on kah odavam kui korralik rinkapidurite komplekt, ja midagi ulmet sinna juurde ei tule kah. Aga et selles suunas midagi parandada, tuleks auto massi vähendada, panna korralikud pidurid, timmida sildasid, maksimaalsed rehvid, tagatiib ja võibolla +25hj kah igaks juhuks.
Kas keegi tahab, ettemaksu teha kihlveoks

, et masin ei liigu seal üle 130kmh ja iga ületatud või puudu jäänud 1kmh eest tuleb 100EEK per nägu? Kõige rohkem ootan panuseid neilt kel juba 250hj/1400+120kg ja arvavad, et neil on kiire auto.
Kast õlut on juba pandud, ülejäänud ainult räägivad
Raceboy kirjutas:Aga mis sellesse 140 km/h Rapla rajal saavutamisse puutub, siis tahaks näha küll.
Teoorias on paljud asjad käegakatsutavad, aga praktika on midagi muud.
Mulle vähemalt on tundunud, et igasuguste arvutuste puhul unustatakse ära see, et kiiruse x numbri võrra suurenemiseks ei ole vajaminev jõunumber mitte lineaarselt kasvav, vaid vähemalt ruudus.
Aga noh, mis arvaja mina olen, ainult nii umbes 10 aastat vahelduva eduga Rapla rajal käinud

Kogemustega inimeste arvamust loen alati huviga.
Üldiselt, kes on autos istunud: RFL, 635Driver ja päevavaras/eccstuning foorumist - kõik on tulnud kiiretest turbo autodest, ei kahtle selle võimalikkuses nii palju kui need, kes on harjunud 5-7sek sajani masinatega (viimane mainis isegi et sommide drifti supras polnd sellist jõudu). Sajani kiirendus ongi 1 halb näitaja. SX näiteks läheb stockis sajani ~7s aga 150kmh'ni juba ~17s. Korralikult tehtud SX'i vastavad numbrid on aga 4.5s ja ~8s, mis on teine maailm. 10-15sek sajani pereautodel kulub 150 saavutamiseks juba 1km ja 30-40sek. Ma kah ei usuks, kui keegi väidab, et ta saab 150 sisse 4x lühema maaga

Kui veel lisada valemisse lauge kurv, siis korralik PU, -250kg, koni ja toyo kombinatsioon...
Samas praktika on teooriast erinev - kui ikka 4kmh jääb puudu, aga +50hj pole kuskilt võtta, siis pole nagu midagi teha. Võib meelitada veel 20hj, -20kg, paremad rehvid ja sildade seadistus, antitiivad jne aga kuna siis jääb pidurdusmaa veelgi lühemaks ja kui ikka jääb 2kmh puudu, siis ajab jooma küll

(tegelikult ajab siis ikka garaazi või tarkust koguma

)
Arvestamata jääb kindlasti kõik määrav: juhi-inimfaktor ja isegi teekalded + pinnase muutumised ning tuul, rääkimata kurvispidurdamise füüsikast. Seepärast pole ma ka ühtegi lubadust andnud.
Kes tahab, võib aga enda arvamust ikka edasi avaldada? Vähemalt mul on huvitav lugeda, ei tea kuda teistel

, kuna jutt käib minu autost. Miks mitte tehagi kasvõi 1 selline võistlus... asi on ikkagi 50% drag ja 50% rinka aga 100% tehniline - u. nagu drift on midagi rinka ja iluvõimlemise(mis on väga tehniline, jõuline, ilus vaadata ja kuna tulemust mõõta on keeruline siis tuleb seda hinnata) vahepealset
