No aga et teha eliminaatorid kujul:
1-8
2-7
3-6
4-5
peabki olema võrdne konkurents, meie võistlustel ei annaks see hetkel mingit põnevust kuna on 4 kiiret ja ülejäänud. Siis oleks lihtsalt esimene ring mõtetu. Aga rahvas tahab põnevust. Võtke näiteks F1 populaarsus, kui kadus võrdne sõit ratas rattas ning möödumised siis taandus ka publiku huvi kordades väiksemaks. Miks peaksin minema vaatama võistlust kus ainsateks sõitudeks, kus sõidetakse finišini ninad kõrvuti, on ehk poolfinaalid ja finaalid(seda muidugi kui tehnika kestab, palju nähtud kui kolmanda koha saavutamiseks ei tohi lihtsalt stardis varastada). Kus on see miski mis peaks meelitama publikut??? Omas viimane spetsiaalne ürituse külastamine oli Lasna kanalis eelviimasel sealsel korral, ning tulemuseks oli pettumus kuna oli mõni üksik sõit ratas rattas.
Mul pole miskit 9s aegade vastu aga selline tulemus peaks tulema võrdsete sõidus, see kisuks ka mind raja äärde fännama. Minu tutvusringkonnas on sellise arvamusega enamus ja kindlasti on neid palju ka teiste seas.
See madalam sari annaks tegelikult ju ka võimaluse näiteks 16a noortele kellest võiks saada tuleviku Kuriksid, Vitsutid jne. kui reeglitesse teha selline muudatus. Oleks ju asjal mõte või kuidas? Ja need 2000cc NA isendid pole tänavakõlbulikena ka ju nii võimsad et neil võiks juhtimine ülejõu olla.
Seega tegelikult ei looks seda madalamat sarja konkureerima hetkel toimiva sarjaga vaid ala populariseerimiseks, kasvulava tekitamiseks ning ehk siis viib BHRA kah mingid muudatused sisse et publikut meelitada kui nähakse publiku huvi võrdsete sõitude vaatamiseks.
Pole vastu et üritused võiks olla koos, miks mitte madalam sari laupäeval ja kõrgem pühapäeval? Pole ju paha idee või kuidas? Kuna kõrgem liiga omab nagunii vähem osalisi siis ei jääks ju ka pühapäev liiga pikaks. Etappe võiks olla 7-8, piisaks meie lühikese suve jaoks küll.
Madalama nn. "street legal" sari võiks koosneda 6 klassist, peaks piisama.
kuni 2000cc NA
kuni 2000cc ülelaadega
kuni 4000cc NA
kuni 4000cc ülelaadega
üle 4000cc NA
üle 4000cc ülelaadega
Mis määraks ära selle street legali, selle üle peaks veel pisut nõu pidama aga arvatavsti peaks kindlasti olema autos kõik tehasest salongi paigaldatud asjad alles jääma(kõik istmed mille võib vahetada sportlike vastu, polstrid jne.), lubatud pole kasutada võistlusrehve slikke, peavad olema kõik tuled(mitte nagu osad armastavad õhuvõtu parandamiseks eemaldada), kindlasti ei tule nii vara kindlasti kõik ideed päehe ega varem mõeldud ka meelde. Sellest tulenevalt pole ju ka vaja kaalupiiranguid ning muud jama, vaid teha kindlaks mootori töömaht, ülelaade olemasolu, tehnoseisund ning komplektsus.
Ise olen korraldanud oma klubi üritusi 3 aastat ja võimaluste piires olen kindlasti nõus aitama. Tehnilise kontrolli osas võiks BHRA koolitada mõned inimesed madalam liiga tarbeks aga kui üritused toimuks nn. drag weekendidena siis poleks ju ka seda vaja.
See siis minu arvamus/nägemus asjast
