5. leht 17-st
Postitatud: 22.08.2009 14:19
Postitas cartman
Põletasid äkki aju maha
Postitatud: 22.08.2009 14:48
Postitas GTO
väike vihje küll aga kardan et sa nii lihtsa asjaga ise hakkama ei saa, otsi üks led topi suvalisse pihusti pistikusse ja õieti kui starterit andes vilgub siis korras kui mitte siis hakka el süsteemi lahkama, aga kui vilgub ja surve on olemas ja ei käi siis hakka mõtlema pihustite vahetuse peale. muidugi lauslollus on paak tilgatuks sõita, eriti miljon aasta vanuse saastaga

Postitatud: 22.08.2009 15:33
Postitas rosenberg
Kõik massjuhtmed ikka korralikult küljes , võimalik et mõni mass puudu ja sellega võib aju teise ilma saata suht kiirelt.
Postitatud: 22.08.2009 16:24
Postitas Aigo
kui keegi omastada tahab võib selle 25000.- raha eest koju vedada kasvõi osadeks, kuna kõik toimib aga käima ei lähe. pihustid pihustavad, pea pool paaki kütust sees, säde on olemas, klapd avanevad õigeaegselt jne jne jne jne. aga ainult lubab ja käima ei lähe.
Postitatud: 22.08.2009 20:33
Postitas Aigo
seda ma kõigerohkem kardangi, et aju on viga saanud, kuid kas leiduks tartu kandist targemat meest kes tuleks ja vaataks asja üle, kasvõi sümboolse tasu eest.
Postitatud: 22.08.2009 21:00
Postitas cartman
Niipalju ju ikka ise suudad, et võtad aju maha. Edasi vii mõne elektroniku juurde, kes vähemalt yle vaataks kas on lyhist vms saand. 51 936 191 egert,tartus. Ei tegele auto elektroonikaga a minu paar aju ja mõne teisegi on yle vaadanud ja korda saand.
Postitatud: 23.08.2009 9:55
Postitas Aigo
aga kas äkki pole võimalik, et see süütevõimendi on hoopis saba andnud? et sädet pole surve all?
Postitatud: 23.08.2009 11:40
Postitas stif
Ma fiatist ei tea eriti midagi,aga kui sul säde ja bensiin on olemas ning rihma märgid on paigas,siis võib-olla käib säde valel ajal.Kas fiatil on halliandur voi tavaline vända andur.Proovi neid vahetada.Kui need peetis on siis teeb ka samasugust jama.
Postitatud: 23.08.2009 11:42
Postitas marauder
ühel e36 BMW oli kah sarnane asi, et säde ja bens olid, aga käima ei läinud. Tal oli kah vända andus vigane, vahetas ära ja paugupill.
Postitatud: 23.08.2009 11:54
Postitas wilson
lihtsam pole diagnost ära teha kui siin ma ei tea mis ulme vigu külge mõelda ?
Postitatud: 23.08.2009 12:05
Postitas Aigo
wilson kirjutas:lihtsam pole diagnost ära teha kui siin ma ei tea mis ulme vigu külge mõelda ?
ei tea kõik diagnosti mehed saadavad pikalt, et pole ei tarkvara ega ka kaablit selle jaoks, mine esindusse. ÄÄm Mis te arvate kus on fiati esindus? Lätis Riia küljeall.
aga fiatil on hall anduri ning RPM/TDC anduri järgi süütemäng.
hmm kas mitte TDC pole sama mis ÜSS?? kui jah siis on mu fiatikesel midagi mäda küll, sest TDC anduri koht ja ÜSS ei lähe kokku omavahel, kuigi on ülemine surnud seis

Postitatud: 23.08.2009 12:48
Postitas Astrona
Säde on, pihustid löövad, lubab, aga käima ei lähe?
Suuremat turbot vaja
Ei tea faiti triggeri värki aga, märk ongi tavaliselt n kraadi enne üss (n = 50-150kraadi). kui sa seda muutnud pole, siis võiks ju ok olla ja unusta see ära.
Mis bena-surve on? Tundub, et sul ei tule kütust peale! Pihusta enne käivitamist pudeliga 1-2 sahmakat sisselaskesse - ja käivitub, aga sureb kohe välja. Vea pumbale otse toide peale. Ja kui ei aita, vaheta pump.
Klapidkõverad?
Isegi kahe pütiga ei käi? Proovi teisi küünlajuhtmed - wastedsparkiga 1 katkine juhe võib 2 pütti rivist välja lüüa.
Vaata nukimärgid üle.
Ja lõpuks paned küünlajuhtmed õigete küünalde peale.
Postitatud: 23.08.2009 15:37
Postitas Aigo
karta on, et viga leitud. Kruvisin aju maha ja kaane maha ning ühe kivi ümbert on lakk ära sulanud või koordunud ja osad selle kivi jalad tunduvad kuidagi imelikud ja lahtised.
muidu kõik eelnev mis astrona pakkus on tehtud tänase päeva jooksul juba korra ja mis oli ennem tehtud on ka üle tehtud. TDC andur on nii umbes 5-10 kraadi enne õiget TDC seisu. Asi sai siis alguse sellest, et kui lasin õhu ja bensiini segu kompressoriga(nö. õlituspritsiga) sisselaskesse siis hakkas käima lahtise segusiibriga @ 900 RPM ja ei tõusnud pöörded. Võtsin pihustite pistiku lahti ja ennäe imet 2 klemmi saavad 12v voolu peale aga need ülejäänd 4 milles peaks liikuma 5v annab ühes vaid 0,4v välja teised andsid 0,0... kohti. Kruvisin siis ajukese maha, et vaadata mis seal head leidub, avastasin, et seda aju on varemgi lahti kisutud peale tehast ning ühe kiibi ümbert on lakk koordunud või sulanud ja kiibi jalad kas on lahti sulanud või siis ei peagi olema kinni keevitatud, kuid seda ma 100% ei tea ju seega hetkel jääb lotuseks, et sebida teine ECU ja proovida kui käivitub siis oma ECU remonti viia kuhugi.
Kui keegi pakub kiirelt laenuks IAW 4WF Magneti Marelli ECU't siis andke teada.(BTW Autol pole originaal aju enam kuna auto on esmarega näinud 10/95 aga ECU toodetud 12/95.)
Postitatud: 23.08.2009 18:54
Postitas Aigo
oskab keegi öelda, et kas see kivi keset pilti võib olla pihustite juhtimiseks, sest see on see kivi mille ümbert lakk lahti ja jalad sellel vähe kahtlased.

Postitatud: 24.08.2009 1:17
Postitas Astrona
See kivi on Motorola MCU, ehk maakeeli protsessor - peaegu sama mis Megasquirtil - sealt käib kõik läbi - ilma selleta ei käi midagi. Miks üldse aju kahtlustasid?