5. leht 5-st

Postitatud: 27.08.2009 8:46
Postitas Raceboy
Mihkel kirjutas:Proovige äkki korraks mõnda teist widebandi.
Hiljutine kogemus ühe Vems-i kellaga, mis näitas meeldivalt teibaid.
Antud juhul näitas küll, et segu lahja ~15 kuigi tegelikult Innovate näitas võrdluses, et on 10.3 segu ja tagant tuli musta.
Kui silindris on vahelejätt, siis näitabki lahjat ju.

Mina igatahes kontrolliks summuti üle, äkki on mõni pütt seest kokku kukkunud vms, see seletaks kehvema täiteastme puhul kõrgemat detonatsiooniläve.

Ja siiski, kui kaas remonditi, kui palju sealt maha võeti?

Postitatud: 27.08.2009 9:52
Postitas Mihkel
Raceboy kirjutas:Kui silindris on vahelejätt, siis näitabki lahjat ju.
Aga teine andur paralleelselt ju ei näidanud lahjat ja nii kui teise järgi segu normi sai, must suits tagant kadus näitas Vemsi kell hoopis 17 load-i ajal kui teine näitas 12.2 ilusti.

Postitatud: 27.08.2009 9:57
Postitas Astrona
Raceboy kirjutas:Ja siiski, kui kaas remonditi, kui palju sealt maha võeti?
Kompressioon 11bar peaks ju sobima kuni barise boostiga ilusti.
Mul kah summuti täiesti tahmane, kuigi musta olen näind ainult poolsoojana ja <0.5bar on segu lahja (+closed loop) ning siis üleval 12.3->11.5 - VEMSi kella järgi - segu on 5-8% lahjem kui Sämmi-Maximi seadistus...Aga mul lühikesed otsad linnas ainult, seega see ei näita veel midagi.
MAP anduri voolik pole umbes - jõuaks rõhk hiljem MSi, ja viivituse võrra oleks koguaeg varajane?

Postitatud: 27.08.2009 14:25
Postitas Raceboy
Siiani pole reaalselt manumeetrisse puhutavad barid kunagi praktilises seoses olnud surveastmega...

Postitatud: 27.08.2009 15:12
Postitas mulk
Raceboy kirjutas: Mina igatahes kontrolliks summuti üle, äkki on mõni pütt seest kokku kukkunud vms, see seletaks kehvema täiteastme puhul kõrgemat detonatsiooniläve.
Kindel on see, et praegu kasutusel oleva nukkv6lliga on täiteaste suurem, v6rreldes sellega, mis neil oli.
Kui sellest teisest nukast yldse mingit kasu antud autol oli, siis seda ehk alates 6krpmi.

Postitatud: 27.08.2009 15:27
Postitas Raceboy
Ok, sain aru just, et eelmine oli nö karmim nukk....

Postitatud: 27.08.2009 17:03
Postitas mulk
Raceboy kirjutas:Ok, sain aru just, et eelmine oli nö karmim nukk....
Eelmine oli karmim.
Nüüd on overläp väiksem, samuti ei avane klapid liigselt vara/ei sulgu liigselt hilja, ehk "pauk" püsib kauem kolvipeal ja teeb tööd, mitte ei kasvata vastusurvet.
ps. jutt siis antud mootori ja muude asjade kombinatsiooni kohta.

Postitatud: 27.08.2009 21:05
Postitas jeff01
Selles suhtes on Astronal õigus, et sel audil pole screamer pipe´i
Tegelikult on vist stock summuti ilma katita, kõik tehases pandud heliisolatsioon on sees ja muudki veel...auto vast paarsada kilo raskemgi kui stockis sest autot kasutatakse sihtpäraselt (Tarbeesemena) ja seepärast on ka kõik vajalik autoga kaasas...helisüsteemist mutrivõtmeteni. :)

Postitatud: 27.08.2009 23:09
Postitas Johnny
Küsimus järgmine. Kumb turbo on siis mõtekam, kas k24 või k26? Kuna tänase seisuga tundub, et turbo lõpetab ilmselt oma töölepingu peatselt, siis uuriks kumb turbo panna. Käima pannes ajab natuke sinist ja cooleri lõdviku lõi õliseks seest. Huvitav on see, et hommikul polnud midagi ja ka koju sõites oli kõik korras. Õhtul maja ees autot käima pannes hakkas aga imelikult sinist ajama, mis kaob küll sõites kohe ära. Homme proovin lõdvikud ära võtta ja vaadata, milles täpsemalt asi aga ise kahtlustan turbot. Enne tänast olid lõdvikud seest puhtad ja ka puudus sinine suits ja õlikulu.

Postitatud: 28.08.2009 8:41
Postitas Raceboy
K24 on mõistlikum valik, kuna tal on efektiivne ala laiem ja ta spoolib paremini. Vahe pole nii suur kui otse jooniselt paista võib, sest jooniste mõõtkavad on erinevad (ühikud samad siiski).

K24:
Pilt

K26:
Pilt

Postitatud: 29.08.2009 15:32
Postitas jeff01
Suitsemise põhjus polegi vist turbos...lõdvikud endiselt kuivad.
Ilmselt jäi lahtiselt rippuv karterituulutustoru kapoti ja sisselaske kollektori vahele sest enam ta ei suitse.

Postitatud: 07.09.2009 12:59
Postitas jeff01
Üleeile sai siis veel sõidetud selle autoga...
Segu detoneerivas alas 10 kandis ja ikka detoneerib.
peale sai panud teine süütepool...vahet erilist polnud.
ülejäänud ala kus detonatsiooni pole sai lahjemaks tõmmatud ja advanceiga veidi edasi mindud nii et paremini liikuma hakkas küll.

Kui teine pool peale sai siis oli rõhk piiratud 0,9ga ja tundus et asi töötab sest seal kus enne oli advancei 9 kraadi lubas kogunisti 18 panna...suure hurraaga sai seal veel rikastatud ja ka 20nega sai sõita aga kui boosti 1,2ni tõstsin siis samast alast jookseb asi ikka läbi ja detoneeris ikkagi kõvasti.....nii, et sai alla tõmmatud kuni enam ei kuulnud ja eelsüüte nurgaks oli siis 11

proovisime igatepidi ja mis tähele panin on see, et kerget detot on kuulda käiguvahetustel teiselt kolmanda, kolmandalt neljandale ja neljandalt viiendale....selles alas kus punkt jookseb korraks boosti alast alla ja üles tagasi.....pean vaatama mis nende rikastustega seal muuta annab aga justkui hetkeks jääks lahjaks just se ala mil järgmise käiguga gaasi vajutama hakkad (vähem kui sekund kindlasti)

Postitatud: 07.09.2009 13:47
Postitas Astrona
Mul ühes nissani mäpis oli 3000-4400 korralikult alla tõmmatud just seal 100-120KPa juures.
Kas kohe peale käiguvahetust on segu paigas või kõigub? Näiteks kui käiku vahetada rahulikult 3 sekundit ja uuesti pedaal rahulikult 2sekundiga peale seda põhja vajutada - kas siis kah detoneerib? Kas salvestada ei saaks? Tahaks kah kuulata.

Postitatud: 07.09.2009 20:53
Postitas jeff01
mis seal ikka kuulata...pole mõelnud salvestamisele aga kui järgi mõelda peaks se imelihtne olema :roll:

Täna sai proovitud audile ette nähtud iridiumeid ja ei saanud sinna alasse isegi ühte kraadi advancei lisada.
Avastasime aga sellise asja et IAT spaigib jubedalt rõhu all....peab uue anduri otsima....kas se ka süüdi on ma ei tea. (ta ei spaigi vaid näitab mitu sekundit järjest 6 kuni 30 kraadi jahedamat õhku)


nii aeglaselt pole proovinud käiku vahetada aga datalogi vaadates on nii et peale gaasi taas vajutamist mil rõhk oli vahetusega alla kukkunud ja siis 0,7 barini tagasi tõusnud (Se juhtub suht kohe) tõmbab lahjaks.....13 kanti ja umbes sekund varem käib vaakum tabeli alumistel ridadel kus advanceid oli palju (Peab selle osa süüte alla tõmbama aga täna ei tahtnud rohkem detonatsiooni kuulata rohkem sõite ei teinud :-D )

Postitatud: 07.09.2009 21:10
Postitas Astrona
Kui käiguvahetusel vaakumis käib, on ju normaalne, kui gaas kv ajal maha lasta. Ega see MS nii aegalane nüüd kah pole, et 0.1sek vana rõhku vaatab. Kui teil aga map andur umbes vms, siis võib võtta aega enne kui anduri membraan jälle boosti alla pressitakse. Oli üldse MS? MAPi ja boosti voolikud on eri kohtadest võetud? Võibolla see valetab, ja rõhk on üldsegi suurem.

Lülitage IAT põhine süüte mängimine välja, ja süüte tabel pange max tempile vastav. Ja jälgige logige ka total-süütenurka, mitte aint seda mida 1 tabel näitab. Kui kõik ok, siis võib ju selle IAT corr'i tagasi panna, et külmalt natuke ergum oleks vms.

Kas mootori remont ja CR arvutused on ikkagi 100% korralikult tehtud :)? 1 variant on see, et mootor on nii hõre, et kõrge CR'iga on madalal pöördel kompressioonid paigas :lol: