5. leht 8-st
Postitatud: 08.07.2009 0:38
Postitas Mihkel
Kaanes põlemiskambri ruumala ka erinev ilmselt 8V ja 16V kaanel.
Seega on kolvid erinevad, et saavutada soovitud surveaste.
Postitatud: 08.07.2009 21:55
Postitas Aigo
kust saada ühte ainsat kolbi? mittekeegi ei paku, sepis kolbe osta ei jõua hetkel, kuid raha kogumine käib.
niisis aga kes ütleks nüüd mis andur on see ploki küljes mootori tagumise kinnituse juures?EDIT: Sain juba tead, see on Knock sensor ja selle jaoks vaj alihtsalt plokki auk puurida poldi sügavune ja ongi kõik.
Oleks kiirelt ühte kolbi vaja ülejäänud olemas ja korras, kuid 1 kolb puudu. isegi rõngad kolvi jaoks olemas, kuid kust saada ühte kolbi?
et siis niipalju ka, et uus mootor siis seibideks ja kasutusse läheb vaid plokk sellest. kõik ülejäänud kaasa arvatud plokikaas kogu täiega(muidugi peale remonti) läheb peale.
pakkuge kiirelt siis soodsalt mulle kolbi.
Postitatud: 10.07.2009 16:40
Postitas citizen
Postitatud: 10.07.2009 16:42
Postitas Aigo
see jutt juba kordub ju.
kui tahad osta ära mitte ära korda teiste juttu.
Postitatud: 11.07.2009 9:59
Postitas Aigo
Täna sain siis kätte mootori rihmad, klapid ja no ka õlifiltri, kuna mis ostsin oli fram ja siit foorumist sain halva eelarvamuse nende kohta. Rihmasid ei pea midagi tikutulega taga otsima ja ei pea ka tehasest tellima. Febi bilstein pakub tasakaalustusvõllide rihma ja gates nukkade veo rihm ning asi nudi.
kättetoimetamise aeg oli tervelt 3 päeva. Seega mu lootus see auto järgmine nädal liikuma saada ei olegi nii püüdmatu unistus.
Postitatud: 12.07.2009 16:36
Postitas Aigo
teise mootori kokkuladumisest siis update. et on ilusti kenasti 3 kolbi ja kepsu peal, Kuna sai vanad rõngad maha müüdud ja üks õlirõngas purunes peale pannes siis hetkel selle õlirõnga taga seisab mootori alumise poole kokkupanek.
ülemisest poolest niipalju, et sisselaske klappe ka ikkagi vaja, kuna need 2 sisselaske klappi on ka kõverad ja ühel ka mõra sees. Ning kes oskab nende seibide kohta seal klapi tõukuri peal rääkida? mure selline, et klapi pesad ju sooveldatakse ära ja siis klapp nihkub ülespoole sellega aga ligemale nukale ja need regull seibid jäävad paksuks, et kas neid seibe saab kuskilt ka tellida või osta?
ahjaa lõpuks siis klõpsasin pildi ka. leidke 3 erinevust uuel ja vanal kepsul:D
kulude kokkuhoiu ja pikema eluea eesmärgil on kepsudja saaled uued. niiet need 3 kepsu mis eelmises mootoris olid on ka pakkuda nüüd huvilistele.

Postitatud: 14.07.2009 17:43
Postitas Aigo
jebisin 3 õhtut, et käigukasti maha saada, no ei saa ja mittekuidagi ei saa:/... nüüd siis kruvisin siduri töösilindri maha ja hopsti kukkus ise küljest. äge survelaager on asjal.
nüüd tänu sellele jebimisele on käigukasti õlivarras ja õlivarda toru ka kannatada saanud.
Postitatud: 16.07.2009 15:48
Postitas Aigo
Nüüd siis jälle järjekordne tagasilöök, nagu neid selle auto tegemise juures juba kombeks saanud on hulgim.
mure selline, et kui kolbe plokki sisse panin siis kogematta lõhkusin ühe õlirõnga ära ja siis sai arnega diili tehtud, et ostsin talt jälle ühe kolvi, õlirõnga pärast, ta saatis kolvi, aga vist läks me omavahelises jutus miskit kaduma ja sel kolvil mis saatis pole õlirõngast.
Postitatud: 16.07.2009 16:11
Postitas Ragnar
Ma sain siis õigesti aru, et sul jääb kaks kolbi mis olid sees ja kaks kolbi siis X kulumisastmes X rõngastega mis läheb X mõõdus silindrisse ?

Postitatud: 16.07.2009 16:18
Postitas Aigo
ei 3 kolbi on sees, 1 kolb on kuskil vedelemas 1 kolb ootab rõngast kõigil uued rõngad peal aga õlirõngast eraldi ei pakuta mittekuskil, isegi arne pakkus ainult koos kolviga aga mis ma selle kolviga teen kui pole õlirõngastki ju.
kõlvid on kõik 84mm ja mõõdetud hülss on 84,2mm
kogu asi seisab ühe õlirõnga taga.
Postitatud: 16.07.2009 16:40
Postitas zoom1
Aigo kirjutas:
kõlvid on kõik 84mm ja mõõdetud hülss on 84,2mm
Kas lõtk veidi suureks ei jää? Nissanil on 84mm kolb ja piston to wall clearance on 0,0762mm wisecode puhul.
Postitatud: 16.07.2009 16:48
Postitas Aigo
oi paberi peal kirjas kolb 84,102 ja hülss 84,207 vabandan, ei mäletanud täpselt, aga onu kes mõõtis ütles ka, et hea pidavat olema.
krt mul mõõtmiste ja asjade peale juba rohkem raha kulunud kui juppide ja tööde peale.
seesama onu ütles ka, et õlirõngas võib olla kasutatud, sellepärast kasutatut otsingi.
onuke kes tegi töötab astromotos.
aga kuna on 1 auk plokis puudu siis ma ei tea kas sellest mootorist saab üldse asja.
kes puuriks nii täpselt ära ploki sisse knock sensori poldi augu? ja freesiks ka sensori koha?
Postitatud: 16.07.2009 17:07
Postitas ahto42
OT: Astromoto mehed tegid minu kaane küll kehvasti-klapitihendid liiga sügavale ja tõukur ei anna järgi, kui pöörded(õlisurve suureneb, või kui õli veel paksem/pole piisavalt soe). St klapid lasevad läbi ja masin tahab välja surra. kui masin veits aega seisab, siis saab käima uuesti.
Postitatud: 16.07.2009 19:25
Postitas Maik
mis häda sul selle knock sensoriga on ? jäta siis paigaldamata...
seda on ainult selleks vaja,et aju saaks süüdeta maha keerata,kui detonatsioon esineb... selletaha nüüd vaevalt mingi mootori ehitus jääb või mis.
Vaatasin Raadil ühe sellise auto kapotialla ..päris jubedalt on ikka asju täis topitud :P
Postitatud: 16.07.2009 19:31
Postitas Aigo
et auto peak stoimima ilma knock sensorita?