5. leht 14-st

Postitatud: 01.07.2009 14:39
Postitas Mihkel
Tore juhtmeinstall siis.

Aga M.O.T.T. on see, et ei olnud viga rauas, otsid viga veidi imelikest kohtadest :-D

Postitatud: 01.07.2009 14:45
Postitas taxu
Et orikas aju on, aga juhib veel ainult spidot? Äkki ikka mingid muud otsad ka veel ühendatud, mis ei tohiks?
Kui boosti all paukuma hakkab, siis ju tähendab et segu silindris ei süttinud, vaid alles vl kolles. Sealt siis pauk. Ja segu jääb sellest muidugi endiseks, vahet ju pole kus ta põles.

Postitatud: 02.07.2009 3:30
Postitas Astrona
taxu kirjutas:Et orikas aju on, aga juhib veel ainult spidot? Äkki ikka mingid muud otsad ka veel ühendatud, mis ei tohiks?
Kui boosti all paukuma hakkab, siis ju tähendab et segu silindris ei süttinud, vaid alles vl kolles. Sealt siis pauk. Ja segu jääb sellest muidugi endiseks, vahet ju pole kus ta põles.
Sul võib point olla. Mulle on ka seda meelde tuletatud, et WB näit pole üldse kindel asi.
Aga otseselt ta ei paugu - kunagi pole summuti paukunud. Kui vahele jäätud paugud oleks 100% kütuse puudumine, siis teoorias peaks mootor üldse vaiksemaks jääma - aga seda ta ei tee - volüüm jääb nagu samaks aga mootor nagu põristab täristab käristab ja kärtsub :) Ja boost isegi ei kõigu.
Homme õhtu lähen proovin lihtsalt regulaatorist kütuse rõhku peale keerata ja siis... Pumpade tootlikus on kah testimata, kuna wb näit oli suht ok.

Postitatud: 02.07.2009 13:15
Postitas taxu
Pidasin silmas et kui silindris ei sütti, siis ikka süütega midagi.

Postitatud: 02.07.2009 16:36
Postitas Astrona
taxu kirjutas:Pidasin silmas et kui silindris ei sütti, siis ikka süütega midagi.
Selge see, et kui välk silindrisse lööb, põleb ka vale segu koos mootoriga ära :)
Mitte-süttimise-probleem võib olla tingitud ka lahjast, rikkast segust, valest eelsüütenurgast, nõrgast või puuduvast sädemest. Mis omakorda võib olla tingitud kõigest...
KMSi (VW audi 16v coilpack jms) süütesüsteemi vahetasin Nissani originaali vastu, aga tulemus on sama. Vahetamata jäi ainult juhe ajust võimendini, ja noh süütegraafikut pole kah palju muutnud. Mul nüüd puhkus läbi ja läheb iga asja proovimisele.

Postitatud: 04.07.2009 22:12
Postitas Mihkel
Vaatasin, et möödasõidul Pärnu mnt-l sul meeldivalt tossas ka auto tagant.
Segu ikka meeldivalt rikas. 12 seguga sellist musta ei tohiks nagu tulla.
Siinkohal ka tervitusi RX8-sast :-D

Postitatud: 05.07.2009 14:07
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Vaatasin, et möödasõidul Pärnu mnt-l sul meeldivalt tossas ka auto tagant.
Segu ikka meeldivalt rikas. 12 seguga sellist musta ei tohiks nagu tulla.
Siinkohal ka tervitusi RX8-sast :-D
:lol: Mäletan seda halli :) Mõtlesin et mis nüüd juhtus, kui rx taga käigu alla vahetas ja algul mööda lendas - muidu teised masinad sõidavad nagu ilma mootorimürata. Tegin ise möödasõidu 4ndaga ja natuke põristas kohe kui vajutasin. Mul paar tuttavat kah kommenteerisid, et kui tõmbasin 100 pealt 3nda(, siis oli ka kohe 1.5bar üleval ja paukus päris koledasti) - tagant oli tulnud tugevad mustad pahvakad ja nende vahel nagu puhast õhku - arvasid, et katkestab ka kütuse ära. Ja kui teine kord rahulikult 4.'nda spurtisin siis kogus paar sekundit boosti ja põristamine oli väiksem - tagant vaadates oli olnud ilus kerge must lont.

Sai jah natuke testitud - põhjagaasiga boosti all hoiab ilusti 11.3-11.9:1. Ka spooli ajal, kui tundub, et pole päris see mis peaks, aga kui paukuma hakkab siis momentaalselt 12.6-12.8:1 ja põhimõtteliselt hoiab seda. Üleeile arvestasin ms/KPa/soovitud_afr suhte ja boosti all oli asi nagu üle rikastatud - tõmbasin 1,2 1,4 1,6bar pealt ~15% kütust vähemaks ja tundus et läks paremaks, ei poonud nagu enam enne põristamist nii palju. Lootsin et viga oligi järsult rikanevas segus, mida kell näitab laksust vahele jätmise tõttu lahjana. Peale seda ronis ta ka paukumisest mõned korrad üle ja tõmbas veel +600rpm kuni järgmise paukumiseni.
Võibolla on asi üldse nii, et ta nii regulaarselt jätab koguaeg vahele, et see näit 11.5:1 on tegelikult 10.0:1 + kerge vahelejätmine.
Seda toetab ka tähelepanek, et kella näiduga ~10:1 üldse mingit põlemist enam ei toimu, kui mu teine masin põletas ka 9.5:1 segu enam-vähem ära.
Tegin gtechiga ühe tõmbe kah (150kg lisamassi autos (Ahti + tööriistad ja lisa-aku)) - stardis tõmbas 5000 pealt pöörded 2500 peale ja 1. käik seega uimas 60ft 2.6s ja mingi 0.5sek läks kaduma vms. Käiguvahetused logide järgi võtsid igaviku ehk sealt tuleks kah -0.5sek, 3. käigu panin vara sisse kuna 2. hakkas 7k peal paukuma, ja 3. ja 4. paukusid natukese nii et tõmbes oli 2 väikest auku (-0.2s?). ET tuli 14.04s @ 172kmh, 12.9s / 175kmh oleks tehtav koos kalaga. Seda 1.5bariga, millega tõmbed käiguti olid samad kui tumehall masin tõmbas 1.15bariga kiirema diffriga (teisega 402m ei jõudnud 1.5bariga proovida aga ~190kmh oleks tõmmanud). Suht nõme on toore jõuga pressida...
Ei teagi, kust edasi otsida...

Postitatud: 05.07.2009 16:43
Postitas RICE BURNER
Kui see aju sul ei logi, siis läpakas kaasa ja kahekesi sõitma. Siis äkki näeb viga ka ekraanilt.

Postitatud: 05.07.2009 20:30
Postitas Astrona
RICE BURNER kirjutas:Kui see aju sul ei logi, siis läpakas kaasa ja kahekesi sõitma. Siis äkki näeb viga ka ekraanilt.
Läpakas on koguaeg kaasas, ja sealt ei näe midagi - dünos oli kah kaasas.
TPS ei kala, MAP liigub sujuvalt, RPM kah kuskile ära ei kuku, ja resetti ei tehta, pinge kukub mingi 0.5v cruise vs wot. ning tempid on loogilised.

Kuigi vat viga tekkis üle talve, ja keegi seda minu teada vahepeal "mööda seadistanud" pole, aga millegi peale ei oska kindel olla... küsin siiski...
RICE, tead võibolla öelda, kas 16-19kraadi on äkki vähe 1.5bar @ 6-7000?
Peab egt ja bp otsa kah tegema... näeks ära kui hiline on.

Postitatud: 05.07.2009 20:54
Postitas RICE BURNER
RICE, tead võibolla öelda, kas 16-19kraadi on äkki vähe 1.5bar @ 6-7000?
Arvan, et umbes ära muuda küll midagi, kuid 98benaga rohkem eriti keerata ei saagi.
Foorumi kaudu muidugi autosid ei remondi ja soovian sul meile külla tulla.

Postitatud: 05.07.2009 22:42
Postitas Astrona
RICE BURNER kirjutas:
RICE, tead võibolla öelda, kas 16-19kraadi on äkki vähe 1.5bar @ 6-7000?
Arvan, et umbes ära muuda küll midagi, kuid 98benaga rohkem eriti keerata ei saagi.
Foorumi kaudu muidugi autosid ei remondi ja soovian sul meile külla tulla.
Kas teil oss vms on? Vaataks mis triggeri, süüte ja pihusti signaal boosti all teevad.

Postitatud: 06.07.2009 14:30
Postitas Mihkel
Mille WB sul on ja kas see on õigeti kalibreeritud?
Äkki on sul WB näit vale ja terve fuelmap liiga rikas.

Postitatud: 06.07.2009 15:13
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Mille WB sul on ja kas see on õigeti kalibreeritud?
Äkki on sul WB näit vale ja terve fuelmap liiga rikas.
Olen kah sellele mõelnud. Aga see Rcal takisti on ju anduri pistiku sees (mitte kontrolleri pistikus) ja töötav kontroller, milleks loodan VEMSi kella kah pidada, peab ju seda väärtust lugema.
Noh on u. nii et 10:1 enam ei põle ja 17:1 kah puterdab.
Täna puterdas ikka korralikult, kuni lõpuks soojaks läks, aga see võib vist selle iq24 viga kah olla.

Postitatud: 06.07.2009 15:19
Postitas Mihkel
No variant on ju teist controllerit proovida.
Iseenesest mul 1 Innovate on mida saaks proovida.
Sellele mul VEMS-i voolu otsaga sobiv pistik ka olemas.
Võime mingi hetk proovida seda.


OT:
Muide RX8-al tuli see hääl koonsufiltrist mitte summutist! :-D
Täiesti uskumatu mis häält rootormootor filtri vahetusel tegema hakkab, originaalis on täielik vaikus.
Mõõdasõidud on nagu bike-i seljas :)

Postitatud: 06.07.2009 15:24
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:No variant on ju teist controllerit proovida.
Iseenesest mul 1 Innovate on mida saaks proovida.
Sellele mul VEMS-i voolu otsaga sobiv pistik ka olemas.
Võime mingi hetk proovida seda.
OT:
Muide RX8-al tuli see hääl koonsufiltrist mitte summutist! :-D
Täiesti uskumatu mis häält rootormootor filtri vahetusel tegema hakkab, originaalis on täielik vaikus.
Mõõdasõidud on nagu bike-i seljas :)
mul on plug N play sinna anduri otsa-käiv teine kontroller olemas - pole viitsinud proovida, kuna tol pole jälle kella ja voltsmeeter mul nõksa aegalne. jne.
Tänan pakkumast, võtan sinuga ühendust kui aega leian - hetkel täitsa kutupiilu.

OT: Mõtlesin hetkeks et mul Walbro hakkas taga põrisema - õnneks oli rx :)