5. leht 12-st

Postitatud: 08.09.2009 11:32
Postitas Mihkel
Kaitsme läbi põlemine võib olla käivitamishetke dwell-iga seotud.

VR sensori nuss ei ole midagi uut ja sellest vabanemiseks kulub lihtsalt aega erinevaid asju proovides.
See ongi 5x odavamate ajude võlu, et kõik ei tööta päris esimesest paugust.

Üldiselt aitab veidi VR aehela ringi tegemine ja anduri nihutamine.

Postitatud: 10.09.2009 13:47
Postitas jans
Seadistamine jätkub...

Abiks nii Joosep, Mart kui ka Mihkel telefonitsi.


Kuna turbo asub sisuliselt vastu "seina" ning mootoriruumis erilisi vent avasid pole, siis igasugune mastiks juba sulama hakanud, ning ka kapotialune temperatuur teab mis normaalne enam pole. Ilmselt tarvis kapotile mingid avad vms lasta teha, et seda kuuma õhku sealt välja saada.


Kuidas teha, kas teha uus klaasfiibrist kapot, või hoopis miskit kolmdandat, see alles selgitamisel.


Kõikide asjalikud mõtted siinkohal teretulnud

Postitatud: 10.09.2009 13:49
Postitas mart154
turbokott ja kolleteip?

Postitatud: 10.09.2009 14:47
Postitas Astrona
Ma alustaks kapoti tihendite ja polstrite eemaldamisest. Kolleteip jms juba mainiti.

Ventilaator puhub sul otse väljalaske-kollektori peale?
See õhuvool tuleks siis suunata mingi vendi-kojaga auto alla vms.

Postitatud: 10.09.2009 15:34
Postitas jans
Kolleteipi mähitud 2 kihti

Turbokott olemas, kuid eriti abiks pole, kui turbo punasena seinast 3cm kaugusel hõõgub.

Radika jahutus puhub samuti kogu radikast tuleva sooja õhu mootoriruumi, nii nagu originaaliski asi toimib.

Ventikas ei puhu kolle peale, kuna kolle koos turboga asub teiselpool mootorit.

Mingeid suuri jõhkrusi kapotile lõigata ei tahaks, kuna soov ikka auto välisilme normaalne säilitada

Postitatud: 10.09.2009 15:38
Postitas mart154
kuidas sa selle turbo nii lihtsalt punaseks saad? :D

ma pidin ikka üsna mitu korda 250-ni paugutama, et ta natukenegi punakaks läks...

downpipe peal on 1 kiht teipi, seda saab peale paugutamist peaaegu et katsuda.

Postitatud: 10.09.2009 15:39
Postitas jans
mart154 kirjutas:kuidas sa selle turbo nii lihtsalt punaseks saad? :D

ma pidin ikka üsna mitu korda 250-ni paugutama, et ta natukenegi punakaks läks...

downpipe peal on 1 kiht teipi, seda saab peale paugutamist peaaegu et katsuda.

Minul asi kahjuks nii ei ole

DB peal kiht teipi ja katsuda teps mitte seda pärast 3-4 paugutamist ei saa

Postitatud: 10.09.2009 15:44
Postitas Astrona
jans kirjutas:
mart154 kirjutas:kuidas sa selle turbo nii lihtsalt punaseks saad? :D
Minul asi kahjuks nii ei ole
DB peal kiht teipi ja katsuda teps mitte seda pärast 3-4 paugutamist ei saa
Süüde vähe hiline pole?

Postitatud: 10.09.2009 16:02
Postitas jans
Astrona kirjutas:
jans kirjutas:
mart154 kirjutas:kuidas sa selle turbo nii lihtsalt punaseks saad? :D
Minul asi kahjuks nii ei ole
DB peal kiht teipi ja katsuda teps mitte seda pärast 3-4 paugutamist ei saa
Süüde vähe hiline pole?


Kuna ise aju seadistanud ei ole, siis Joosep ilmselt teab paremini sellest

Postitatud: 10.09.2009 16:15
Postitas Astrona
3cm kaugusel peabki pigi ära sulama :) Pigi pese kapotialt enne maha kui põlema läheb. Või kas sul sulab juba salongis pigi?

Pane tükike alu-plekki 1.5cm peale vahele "rippuma" - see peegeldab enamuse tagasi.

Kui turbol kott peas, siis ta lähebki ju kuumemaks kui muidu - võibolla ilma kotita ei lähekski punaseks - sel juhul ei olegi süütes vast asi, vaid ainult selles, et turbo on vale kapotti alla pandud :)

Postitatud: 10.09.2009 16:30
Postitas mart154
kuuldes eilsest mõningaid lausekildusid süütenurga kohta, siis olete te süüte baasnurgas ikka kindlad?

St. ÜSS märk on ikka KONTROLLITUD?????

Postitatud: 10.09.2009 16:48
Postitas Mihkel
Kunagi eelmise mootoriga me seda minu juures kontrollisime aga Jaanus on seal asju juba ringi ehitanud.
Ideaaljuhul tuleks tegelt kellaga üle kontrollida, kas see 0 märk on ikka õige 0 märk aga 95% sai selles tookord veendutud, kuna teised hoorattad olid võrdluseks.

Enivei ei tohiks asi nüüd nii kuumaks ka minna linnavahel paugutades.

Ruumiga on seal teadagi suht kitsas juba 16V puhul, rääkimata 8V-st, millel sisselase ja väljalase samal pool on.
Seega kuumakate oleks igati asjalik idee vahele teha.

Kas sul spool-up on ikka sama haige?

Postitatud: 10.09.2009 17:02
Postitas jans
Mihkel kirjutas:Kunagi eelmise mootoriga me seda minu juures kontrollisime aga Jaanus on seal asju juba ringi ehitanud.
Ideaaljuhul tuleks tegelt kellaga üle kontrollida, kas see 0 märk on ikka õige 0 märk aga 95% sai selles tookord veendutud, kuna teised hoorattad olid võrdluseks.

Enivei ei tohiks asi nüüd nii kuumaks ka minna linnavahel paugutades.

Ruumiga on seal teadagi suht kitsas juba 16V puhul, rääkimata 8V-st, millel sisselase ja väljalase samal pool on.
Seega kuumakate oleks igati asjalik idee vahele teha.

Kas sul spool-up on ikka sama haige?

Ei tea kas selle müraisolatsiooni õige nimi vist ikka mastiks? no sulades tal pigi välimus juba. Sulab siis kojameeste hoovastiku juurest.

Punaseks läheb turbo nii ja naa ( ilma kotita ja koos kotiga)

Stroboga kontrollisime Mihkliga süüdet, ning peale seda liigutasin anduri kohta võrreldes eelnevaga 4-5 mm alla poole.

Stroboga veendutud ka 0 punkti õigsuses. Mihkliga sai hoorattal õige nullpunkt ( G60 hoorattal 2 märki: 6kraadi ja 0) üles otsitud ning selle järgi ka praegune õige nullpunkt paika pandud.


kuumuse kaitseks peaks otsima mingit spetsiomm plekki või sobib ka suvaline?
Riiulil alles veel hunnik Thermoteci katet, sellega suva plekk katta?


Spool-up ikka sama. Tänu suuremale surveastmele 6,2:1 vs 9,3:1 väänama hakkab meeldivalt vara juba:)

Postitatud: 10.09.2009 20:10
Postitas Mihkel
See, et asi nii vara ~1500rpm alates juba arvestatava boostiga taha tuleb on minu jaoks siiani väga müstiline.
Kui EVO peal tuleb asi pea 2000rpm hiljem sama käigu ja boostiga taha.

Postitatud: 11.09.2009 9:16
Postitas jeff01
advancei ei tohiks küll hetkel liiga vähe olla....
Ma ei tea miks aga se mootor tahab väikst advancei alas kus boosti pole aga boostiga kasvõi 30-35kraadi ilma detonatsioonita ja rõhu tekkimne nii madalalt on mulle arusaamatu....Kuidas saab auto ökonoomseks seadistada kui ta maanteel juba NA autode magsamas otsas tiksub :)

Mis mind kummitama jäi on su nupuga strobo õigsus :S mul enda strobo nüüd autos ja selle õigsuses ma veel ei kahtle...vaatame üle.

Uurisin eile paljude sarnaste mootorite mappe aga kõigil nii raskelt suured erinevused, et jube....mõne 1,5 bari advance on 12 kraadi samas kui teisel on 28 kraadi. Igatahes on mul sulle silutud ja turvaline map nüüd valmis millest alustada....tegelikult hetkemapiga ma väga boostida ei julgeks. Tõmban asja mälupulgale nii, et helista kui aega on ja kontrollime/muudame/seadistame