5. leht 7-st
Postitatud: 31.08.2009 10:22
Postitas mart154
eclipse kirjutas:225 pehme segu, ehk siis slikk. Ma küll ei usu, et sul selline mõõt pidamist ei tekita.
Enne käis jutt tänavarehvist...
Toyoga ma näiteks küll märjale asfaldile sattuda ei tahaks...
Postitatud: 31.08.2009 10:48
Postitas Astrona
mart154 kirjutas:eclipse kirjutas:225 pehme segu, ehk siis slikk. Ma küll ei usu, et sul selline mõõt pidamist ei tekita.
Enne käis jutt tänavarehvist...
Toyoga ma näiteks küll märjale asfaldile sattuda ei tahaks...
IMO on see hirmujutt, et toyoga märjal asfaltil läheb uisutamiseks. Ise olen 235 toyoga sõitnud terve suve ja märjaga pole libisema hakanud, küll aga kuivaga

. Märjaga tuleb rohkem lihtsalt arvestada palju võib vajutada. Eelmise masinaga sõitsin 195 lamelliga, ja ütleks et ühe bemmi tagustange amordid läksid lausvihmaga ootamatult sisse poole, kui vöötrajal pidurdada üritasin

- toyoga oleks lihtsalt suuremat pikivahet hoidnud

Postitatud: 31.08.2009 23:38
Postitas mart154
Las need rehvid jääda...
parim 60ft oli täna 2.2 sec
Tänane mootoriahistamine andis tulemuseks 5.5 sekundit 0-100 (parim aeg racechrono järgi oli isegi 5.3 , aga jätame eksimisvaru kah sisse)
Veerandmiili sai ahistatud umbes 13.5 sekundi kaupa (RC näitas parimaks 13.2)
Tippkiirused jäid sinna 170-175 kanti
Seal veerandmiili ajas peaks natuke veel varu olema, sest neljanda käiguga hakkas detoneerima ja ma lasin gaasi maha.
Pange nüüd oma internetidünod tööle
edit: ahjaa, massi on ka vaja. 1.3 tonni on üsna hea number.
edit2:
ehk mõned turbotatud M20-ga kodus olevad mehed räägiksid oma süüteküünalde kuumusastmest ja süütenurgast?
Mul siis hetkel NGK BP6ES (ehk aste külmemad, kui stokk) ja sädemevahe toksitud 0.6mm peale.
Süütetabel on kahjuks Mihkli arvutis, nurka ma kohe öelda ei saa, aga maksimaalse väändemomendi alas kipub tiksuma liialt valjult

Postitatud: 01.09.2009 8:36
Postitas jeff01
kalkuleerimata julgeks pakkuda, et 290-300hp aga mida se muudaks?

Postitatud: 03.09.2009 21:52
Postitas mart154
Nüüd siis 1.1 bar...
Liigub edevamalt, kui kunagi varem

Ja spoolib kah tänu wg ülemise kambri juhtimisele TUNDUVALT normaalsemalt.
Paistab, et enne hakkas see wg läbi lahisema juba ~0.4bar juures, mis siis et vedru oli sisuliselt põhja keeratud.
Heal juhul äkki isegi ligi 400hp mootorist?

Eks AC Drag näitab

Postitatud: 05.09.2009 19:08
Postitas Toivoku
Päris kärme, ja tõesti maru kenasti töötab see mootor. 3 käiguga võttis veel rajal driftima? :P
Postitatud: 05.09.2009 19:11
Postitas RFL
Mart andis nüüd näpu ära ja tulevik saab ainult helge olla.
Mis oli päeva parim ET, kiirus ja 60ft?
Postitatud: 05.09.2009 19:50
Postitas Astrona
mart154 kirjutas:Las need rehvid jääda...
parim 60ft oli täna 2.2 sec

....
Veerandmiili sai ahistatud umbes 13.5 sekundi kaupa (RC näitas parimaks 13.2)
Ei jõudnud palju jälgida, aga ulme vedrustus sel, isegi veel 3. käiguga vajub taguots ligi 10cm alla poole. Ja 60ft oli vast 1.8s vms ja parim aega vist madal 12s. Hea, et kihla ei vedanud, ma oleks puhta kuivale jäänud. Tubli töö!
Postitatud: 05.09.2009 19:51
Postitas Mihkel
Täitsa uskumatu, et see kirst niimoodi liigub.
Parimaks ajaks jäi 12.35s @ 180.1km/h ja 60ft 1.75s ilma slikke soendamata.
Seade sai vist ikka päris hea, sai veel kõik sõidud logitud ka ja kõik tundus hea.
Võib vist öelda, et selle kaalu ja setpuiga see auto sõidab ainult 60ft arvelt kiiremat aega.
Postitatud: 05.09.2009 21:01
Postitas Dc85
Tagavedu teeb imesid

Postitatud: 05.09.2009 21:02
Postitas Mihkel
Pigem ET Drag teeb imesid

Postitatud: 05.09.2009 22:47
Postitas marauder
Mihkel kirjutas:Täitsa uskumatu, et see kirst niimoodi liigub.
.
See kirst peaks midagi 1200kg kanti olema minuarust. Vähemat üks 528 miskit sealkandis oli.
Postitatud: 05.09.2009 23:15
Postitas Reno
Ma arvan ,et mootor oli tänulik selle suurepärase mootoripesu eest mis ma (Jarmo) tegin ja tänutäheks näitas selliseid aegu :D
Postitatud: 06.09.2009 0:22
Postitas mart154
See kirst kaalub 1.3+ tonni,
Katsun esmaspäeval ehk kaalule jõuda.
Aga jah, parim sõit:
12.358 @ 180.54
selles sõidus 60ft oli 1.765
parim 60 jalga oli 1.750...
kärab kahh.
Nagu näha, siis totaalne tänavaauto...
Otse rajalt grillile ja näitsikutele sõitu tegema pärnu maanteel :P
Aitäh Mihklile, Ringole, Fogile, Janisele, Nenole, Taavile ja kindlasti veel paljudele, keda ma ebaõiglaselt ära unustan... Ilma teieta poleks ma hakkama saanud selle kõigega

Postitatud: 06.09.2009 12:37
Postitas IvarR
Õnnitlused. Hea kiire tänavaauto
IvarR