5. leht 8-st
Postitatud: 11.04.2009 14:29
Postitas sallu
alla 200hj 15-16 kõrgus max 50 va 195/55/15
alla 300hj 16-17 kõrgus 16/45 17/40
üle 300hj 18 kõrgus 40
Postitatud: 11.04.2009 18:24
Postitas TURBOLOVER
selge ! aga veljed ? Mingid kergkaal veljed? või sõltub ka see POWERI tasemest

Postitatud: 11.04.2009 18:33
Postitas E28-535
TURBOLOVER kirjutas:selge ! aga veljed ? Mingid kergkaal veljed? või sõltub ka see POWERI tasemest

See sõltub juba su rahakotist, kui võimalik siis muidugi kergkaalulised veljed
Postitatud: 11.04.2009 23:12
Postitas TURBOLOVER
D- teemast lisan ka ise yhe video ! Kurja! kust tyybid seda rahulikkust võtavad!
http://www.youtube.com/watch?v=pLRZp5sT3AA
Postitatud: 11.04.2009 23:16
Postitas TURBOLOVER
Ehk siis !
Mis tööd oleks vaja teha mootoriga! Et saada korralik d-auto mootor?

Postitatud: 12.04.2009 0:33
Postitas Maik
tuleb teha nii,et oleks 250´-300kw mootor, muu sõltub juba mis mootorit sa omaarust ehitama hakkad...
kuigi,minuarust 250kw mootoriga eriti ratast küll ringi ei saa saja pealt,kui vähegi lai rehv all on, lisaks eeldab see 3-ndat käiku....
üldiselt ma tahaks seda venda näha kes sul siin viljandis kalli autoga saja pealt külg ees sõitma hakkab rehvisuitsu saatel, teeääres suured kraavid- odavate autodega on see lihtne aga kallimatega tekib küll vastumeelsus :P
Postitatud: 12.04.2009 5:18
Postitas sallu
Maik sa eksid :D 150hj 320 bmw e36 touringuga on täiesti reaalne 100km/h driftida :D isegi nii, et kummid suitsevad :D sul on ainult vaja terasest mune, LSD-d, töötavat kässarit ja jäika vedrustust :D
Postitatud: 12.04.2009 14:09
Postitas TURBOLOVER
MUL on ainult yks terasest munand!

Postitatud: 12.04.2009 15:13
Postitas jeff01
Ratast ei peagi otse ringi saama soti pealt, wheelspin peab olema pidev ja kõik muu tuleb iseenesest
Juba veidi külge andes pikeneb wheelspin märgatavalt. Alla 200hp auto veab suitsuga tegelikult kogu käigu pikkuses kui natukenegi rooliga mängides kiiruse kasvu piirata ja pööret hoida. Olgugi et 50ne pealt teisega põhja lüüeski ei tee enam midagi
Postitatud: 12.04.2009 19:38
Postitas sallu
jefff :D millal sõitma tuled?
Postitatud: 12.04.2009 19:48
Postitas TURBOLOVER
teoreetiliselt oleks mul vaja mentorit. kedagi kes teooria selgeks teeks !

Postitatud: 12.04.2009 19:51
Postitas jeff01
Pole sõita millegagi

335 on vahepeal talla all aga kuna auto on juba ammu müüdud siis olgu munad millest tahes peab end tagasi hoidma. Loodan teiega millalgi siiski liituda kuna tänaval sõita enam ei kannata kui edaspidi bussiga tööle ei taha käia

Ringi ja enamvähem kaheksat oskan "juba" sõita ja mõnes kohas tuleb ka "S" välja aga rajale pidurdama veel ei tuleks, katsun oma kogemata spinnidest mujal lahti saada

Pinget pakuvad nii öised tänavad, külg ees kulgemine kui ka otse sõitmine aga raha paneb asjad paika ja ei lase kuskil suunas areneda.
Postitatud: 12.04.2009 20:12
Postitas TURBOLOVER
jeff01 kirjutas:Pole sõita millegagi

335 on vahepeal talla all aga kuna auto on juba ammu müüdud siis olgu munad millest tahes peab end tagasi hoidma. Loodan teiega millalgi siiski liituda kuna tänaval sõita enam ei kannata kui edaspidi bussiga tööle ei taha käia

Ringi ja enamvähem kaheksat oskan "juba" sõita ja mõnes kohas tuleb ka "S" välja aga rajale pidurdama veel ei tuleks, katsun oma kogemata spinnidest mujal lahti saada

335el veel see häda, et ülekanne on rapla raja jaoks vale Teine käik on suitsu kätte saamiseks liiga aeglane ja kolmas liiga kiire ja kolmanda jaoks jõudu vähe.
Nii et kui ma selle 335-e andale ligi võtaxin siis tuleks hakata ylekannet täiustama?
Postitatud: 12.04.2009 20:16
Postitas jeff01
Jah oleneb rajast aga isiklikult keeraks sellesse diffrisse mõne aeglasema E36-e diffri taldriku ja teo (Peaksid sinna sobima 1:1) Pole ju vaja driftiautole üle 250km/h lõppkiirust ja kolme käiguga 400m läbimist aga sellest autost räägime edaspidi privaatselt kui huvi on.
To Kristjan: su Ahvenisto videos nähtav kurv on super, nurk, kiirus, suits ....KÕIK Kui küsida tohib siis mitu korda toda kohta enne läbinud olid?
Kuidas sobib TORSEN differ driftiks? millegipärast viskab "mu" auto liiga nõmedalt tagasi aga ei oska selle põhjust leida. Kui lased miski nurga ära ja siis omal soovil või kogemata tagasi viskab siis on 100% kindel, et tagasi viskab poole rohkem ja kui enne oli ilus nurk siis viskab spinni, kui enne oli nurka liiga vähe siis säilib kontroll but there is no fun. Olen rooli taga kõike proovinud (gaas maha, piduriga rataste inerts maha, hästi vara vastu keerata jne aga ikka kahtlane....) Kas on põhjuseks lääpas rattad? valed amordid? pehme stabikas? pehmed puksid? torsen differ?
Postitatud: 12.04.2009 22:06
Postitas sallu
Soomes... 2-3 korda enne.
torsen difriga ei ole kogemust.. kyll aga võib Eduard seletada mix kempi differ suuremal kiirusel ei sobi.
usun, et pead harjutama ja kui oled kitsad rehvid tatiks lasknud, siis kipubki nii olema. kui rehvid aga normaalsed siis peaks täpselt niipalju taguots libisemisse minema kui gaasi ja rooliga käsid.