Postitatud: 01.04.2009 9:11
Kumerused lükatakse ikka surve all põhimõtteliselt sirgeks. Paksust peaksid mõõtma ikka sirge osa pealt. Üldiselt kui lehtede paksused ära mõõta ja kokku liita saadki tootja poolt etteantud min paksuse.
see ongi gt mootor ja pihustid. (256cc)TURBOLOVER kirjutas:kas gt pihustid ei sobiks ve? Mul tuttav myyb mootorit varuosadeks!
Eem, sellele masinale on vaja umbes kolm korda suuremaid pihusteid kui GT-l (kui sa Primera GT-d mõtled).TURBOLOVER kirjutas:kas gt pihustid ei sobiks ve? Mul tuttav myyb mootorit varuosadeks!
jep,mõtlen kyllRaceboy kirjutas:Eem, sellele masinale on vaja umbes kolm korda suuremaid pihusteid kui GT-l (kui sa Primera GT-d mõtled).TURBOLOVER kirjutas:kas gt pihustid ei sobiks ve? Mul tuttav myyb mootorit varuosadeks!
Hetkel stock aju.ott5 kirjutas:päris ilusti jookseb pöördesse, millega mootorit juhid.
ajajajajaaa! A tavalise slx-i kere peal ve!Dc85 kirjutas:see ongi gt mootor ja pihustid. (256cc)TURBOLOVER kirjutas:kas gt pihustid ei sobiks ve? Mul tuttav myyb mootorit varuosadeks!
Auto oli pukkide peal?Dc85 kirjutas:Sõidab 0,3 bariga, edasi jäävad vist pihustid lahjaks. Järgmine samm on siis wb ja pihustid. Mõni aeg nyyd autost jälle eemal.
http://www.youtube.com/watch?v=dFh2R0RN7Zk
mis mõttes nyyd? :PAstrona kirjutas:Auto oli pukkide peal?Dc85 kirjutas:Sõidab 0,3 bariga, edasi jäävad vist pihustid lahjaks. Järgmine samm on siis wb ja pihustid. Mõni aeg nyyd autost jälle eemal.
http://www.youtube.com/watch?v=dFh2R0RN7Zk